A hned poprosím o radu zkušenějších - mám E36 318is cabrio a problém se stahovačkou u řidiče. Díky tuhé zimě a nezkušenosti sem musel vyměnit celej stahovací mechanismus, protože se mě urvalo hlavní rameno, který je spojený s ozubeným půlkolem. Téměř určitě se to stalo tak, že jedno ze dvou ramen, který jsou nacvaknutý v kolejnici na okně vyskočilo, a pákou, která tam díky tomu vznikla se urvalo právě to hlavní rameno. Po výměně vše funguje jak má, ALE jedno z ramen stále vyskakuje (čili při nepozornosti by se mě zas mohlu urvat to hlavní rameno). je to tím, že oba plastový jezdce, v kterých jsou obě ramena zacvanknutý, jsou nahoře ulomený a ani ta svorka, která to má držet pohoromadě nefunguje(pro jistotu přikládám né moc povedený nákres, nedá se to dobře vyfotit). Nevíte prosím, jak bych to mohl jednoduše opravit/zpevnit, nebo kde bych mohl ty díly koupit? Musím kvůli tomu jezdit bez tapecu a hlídat při každým stažení okýnka, jestli to zas nevyskočilo. A taky nevíte někdo, jak nejlíp sehnat takový ty plastový "nýtky", pomocí kterých drží tapec na dveřích? Polovina už je ulámaná..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 - stahovačka okna u řidiče DEFEKT
Nováček zdraví ostřílený BMW piráty
A hned poprosím o radu zkušenějších - mám E36 318is cabrio a problém se stahovačkou u řidiče. Díky tuhé zimě a nezkušenosti sem musel vyměnit celej stahovací mechanismus, protože se mě urvalo hlavní rameno, který je spojený s ozubeným půlkolem. Téměř určitě se to stalo tak, že jedno ze dvou ramen, který jsou nacvaknutý v kolejnici na okně vyskočilo, a pákou, která tam díky tomu vznikla se urvalo právě to hlavní rameno. Po výměně vše funguje jak má, ALE jedno z ramen stále vyskakuje (čili při nepozornosti by se mě zas mohlu urvat to hlavní rameno). je to tím, že oba plastový jezdce, v kterých jsou obě ramena zacvanknutý, jsou nahoře ulomený a ani ta svorka, která to má držet pohoromadě nefunguje(pro jistotu přikládám né moc povedený nákres, nedá se to dobře vyfotit). Nevíte prosím, jak bych to mohl jednoduše opravit/zpevnit, nebo kde bych mohl ty díly koupit? Musím kvůli tomu jezdit bez tapecu a hlídat při každým stažení okýnka, jestli to zas nevyskočilo. A taky nevíte někdo, jak nejlíp sehnat takový ty plastový "nýtky", pomocí kterých drží tapec na dveřích? Polovina už je ulámaná..
A hned poprosím o radu zkušenějších - mám E36 318is cabrio a problém se stahovačkou u řidiče. Díky tuhé zimě a nezkušenosti sem musel vyměnit celej stahovací mechanismus, protože se mě urvalo hlavní rameno, který je spojený s ozubeným půlkolem. Téměř určitě se to stalo tak, že jedno ze dvou ramen, který jsou nacvaknutý v kolejnici na okně vyskočilo, a pákou, která tam díky tomu vznikla se urvalo právě to hlavní rameno. Po výměně vše funguje jak má, ALE jedno z ramen stále vyskakuje (čili při nepozornosti by se mě zas mohlu urvat to hlavní rameno). je to tím, že oba plastový jezdce, v kterých jsou obě ramena zacvanknutý, jsou nahoře ulomený a ani ta svorka, která to má držet pohoromadě nefunguje(pro jistotu přikládám né moc povedený nákres, nedá se to dobře vyfotit). Nevíte prosím, jak bych to mohl jednoduše opravit/zpevnit, nebo kde bych mohl ty díly koupit? Musím kvůli tomu jezdit bez tapecu a hlídat při každým stažení okýnka, jestli to zas nevyskočilo. A taky nevíte někdo, jak nejlíp sehnat takový ty plastový "nýtky", pomocí kterých drží tapec na dveřích? Polovina už je ulámaná..
- Přílohy
-
- bbbbbbbbbbbbbbbb.gif (23.12 KiB) Zobrazeno 2024 x
Ahoj. Nýtky by měli byt k sehnani u dealera BMW. Levnejsi varianta je pak koupit cely pytlik nekde na polskych strankach kde te jedna vyjde myslim kolem 3 korun. Co tyce tech oken, tak jsem mel podobny problem. Vymenil jsem plastove jezdce a pak vse bylo ok. Ty taky sezenes u BMW. Zkus mrknout do ETK a opsat si cislo partu.
Celá ta plastová kostička stojí cca 18,- korun, objednat se to dá v každém BMW i po jednom. Takže bych nad nějakými polskými náhradami vůbec nepřemýšlel.
Originál kostička má na sobě i tu sponku, je to jako celek.
Originál kostička má na sobě i tu sponku, je to jako celek.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
OndraZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Praha zapad
- Klubové ID: 2012
Wow, ten obrazek se ti povedl, vazne moc pekny!
Jeste bych si dovolil malou poznamku k ETK, ceny ktere tam najdes v prepoctu vetsinou sedi, ale vzdycky muzes jeste pro jistotu mrknuout do ceniku BMW Krotil
.
http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname ... menu&id=11
Cenik ND u Autec na ktery je tady na klubu odkaz bohuzel uz nejaky ten patek nechodi...
Jeste bych si dovolil malou poznamku k ETK, ceny ktere tam najdes v prepoctu vetsinou sedi, ale vzdycky muzes jeste pro jistotu mrknuout do ceniku BMW Krotil
http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname ... menu&id=11
Cenik ND u Autec na ktery je tady na klubu odkaz bohuzel uz nejaky ten patek nechodi...
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
Fubator: Me taky vypadavalo rameno s kostkou z kolejnice, bylo to tim ze sklo pri natahovani nahoru se zeprelo rohama o gumove kolejnicky a brzdilo, na svem compactovi stacilo postylovat rameno uchyceni stahovacky (pokud ho mas sroubovane) ke dverim (posunout nahoru/dolu) a vsechno bylo ok
tady to mas na obrazku, sice je to sedan ale vypada to stejne, je to rameno cislo 2 zkus ho postylovat nahoru nebo dolu
a povol predtim trosku i stahovacku 

tady to mas na obrazku, sice je to sedan ale vypada to stejne, je to rameno cislo 2 zkus ho postylovat nahoru nebo dolu

e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Pres net sem ty jezdce objednaval na http://www.mjauto.cz v sekci Febi-dodatkový katalog/ruzne, chcou tam za to 60,-/ks+posta doruceni 1-2 dny
-
green_fish
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 08.02.2010 01:00
Nechce se mi kvůli blbosti zakládat nové vlákno, navíc můj problém s tímto souvisí...
Při vytahování nahoru mi vyjíždělo okýnko z vodících lišt... po rozdělání jsem zjistil, že mám urvaný takový vodící plastový kroužek, který pohyblivě spojuje 2 ramena (je to oblast červeně vyznačená na schémátku), na fotce je zbytek z toho kroužku na nýtu. Nevíte, dá se tohle nějak vyměnit/dokoupit? Nechci kvůli takové blbosti měnit celou stahovačku za 2 litry :-/
Díky moc za rady
Při vytahování nahoru mi vyjíždělo okýnko z vodících lišt... po rozdělání jsem zjistil, že mám urvaný takový vodící plastový kroužek, který pohyblivě spojuje 2 ramena (je to oblast červeně vyznačená na schémátku), na fotce je zbytek z toho kroužku na nýtu. Nevíte, dá se tohle nějak vyměnit/dokoupit? Nechci kvůli takové blbosti měnit celou stahovačku za 2 litry :-/
Díky moc za rady
- Přílohy
-
- 063.png (25.22 KiB) Zobrazeno 461 x
-
- DSC00730.JPG (32.95 KiB) Zobrazeno 461 x
-
Netopyr
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: úte 18.12.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3124
- Kontaktovat uživatele:
mám compacta r.99 a řidičova stahovačka se odporoučela - zašel jsem do BMW koupit plastovou kostku v domění, že chcípla právě ta... ano chcípla, jenže v r.99 se už od téhle výměnné kostky upustilo a v liště běhá místo plastové kostky plastový kroužek, jehož střed je na hřídelce nalisovaný (resp hřídelka na liště), z čehož plyne, že to vypadá, že po prasknutí bych musel měnit celou stahovačku a ne jenom kousek plastu za 50kč... máte někdo zkušenosti jak to opravit?
zkoušel jsem tam tu kostku nějak pořešit, ale je větší než lyžiny, tudíž nepoužitelná... fakt se musí vyměnit celá stahovačka?
v ETK je vidět, že je tam kolečko na místo kostky :c(
díky
Net.
zkoušel jsem tam tu kostku nějak pořešit, ale je větší než lyžiny, tudíž nepoužitelná... fakt se musí vyměnit celá stahovačka?
v ETK je vidět, že je tam kolečko na místo kostky :c(
díky
Net.
- Přílohy
-
- stahovacky.png (16.53 KiB) Zobrazeno 432 x
jako nikdy jsem to nedělal a pokud to chápu dobře jedná se o kolečko který jezdí v tom profilu a k rameni je přinýtováno či přišroubováno
Myslím, že pokud by se to odvrtalo/odšroubovalo, tak takový paznecht je ze silonu na soustruhu vytočen zaokamžik, pokud neznáme nikoho s přístupem k soustruhu tak vzít pilník, vrtačku a hurá na to
Myslím, že to prostě musí jít 
