Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 komfort na českých silnicích
Kdo jste jel nebo jezdíte s E90 - měl bych na vás dotázek. Jak byste hodnotili komfort jizdy na našich tankodromech? Zajímalo by mne jak se chová normální i sportovní podvozek, na jakých pneumatikách (Rádius, počítám že RFT všichni vyhazujou).
Uvažuju o koupi E90 330i a nerad bych, aby mě to vyklepalo, protože 90% času jsem v Praze, a teda tady jsou teď díry to je neuvěřitelný.
Díky
P.S.: s komfortem souvisí i sedačky, jak byste je hodnotili? Jde mi o to, abych netrpěl, a když pojedu 500 km - 1000 km daleko, chci vylézt a být fyzicky OK.
Uvažuju o koupi E90 330i a nerad bych, aby mě to vyklepalo, protože 90% času jsem v Praze, a teda tady jsou teď díry to je neuvěřitelný.
Díky
P.S.: s komfortem souvisí i sedačky, jak byste je hodnotili? Jde mi o to, abych netrpěl, a když pojedu 500 km - 1000 km daleko, chci vylézt a být fyzicky OK.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Ahoj,ja mam origo podvozek v E91 a trvdej je,ale zase jako ne az tak ze bys to chvilku neprezil...proste to je dan za chovani v zatackacha na limitu.Jezdim 17 runflaty a zimni nerunflaty a zadnej rozdil v tom nevidim,myslimze bmw uz to dotahlo s RF dal....kdyz das RF na auto ktery k tomu nema prispusobeny podvozek,tak je to maso:)Na leto jsem poridil 19tkovy RF,tak jsem zvedav,co to bude delat:)
oproti mé předchozí E46 (standard podvozek) mi přijda E90 (stand.podv.) o dost měkčí a pohodlnější...už ztrácí na pověstné tvrdosti v zatáčkách...
V létě jezdím na 17" runflat, v zimě 16" normál, minulý rok 16" Runflat.....rozdíl ale žádný nepozoruji...jen když ty gumy smýkám tak jsou těžké jak sfiň
V létě jezdím na 17" runflat, v zimě 16" normál, minulý rok 16" Runflat.....rozdíl ale žádný nepozoruji...jen když ty gumy smýkám tak jsou těžké jak sfiň

Ahoj, tak ja mam E90 s Mkovym podvozkem, 17"RFT, na jaro uz nachystany 18" non RFT. Muj nazor je, ze podvozek neni extra tvrdej, na druhou stranu, jak psal nekdo vyse, D1 v pravym pruhu je opruz, ale co taky delat v pravym pruhu. Puvodne jsem mel Seat Toledo druhe generace se sportovnim podvozkem a toto je oproti tomu vrchol komfortu
Jinak k sedackam - rozhodne doporucuju sportovni sedacky, idealne pokud maji stelovatelnou bederni operku (takovej ctyrsmernej ovladac na boku sedacky). Pokud si to dobre nastavis, neni nic lepsiho, super bocni vedeni, komfort super a zada nebolej ani po 700km a to mam 195cm...
Snad jsem ti pomohl...

Jinak k sedackam - rozhodne doporucuju sportovni sedacky, idealne pokud maji stelovatelnou bederni operku (takovej ctyrsmernej ovladac na boku sedacky). Pokud si to dobre nastavis, neni nic lepsiho, super bocni vedeni, komfort super a zada nebolej ani po 700km a to mam 195cm...
Snad jsem ti pomohl...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
No jasný,že to neni zadna slava s RFT,ale kamarad ma New Beatla na RFT a to je pry katastrofa:)takze nejak ten podvozek RFT byt prispusobeny musi....Kazdopadne kdyz jsem jel z Plzne a bouchla zadni guma pri cca 160ti (cca 5cm trhanec),tak jsem nepocitil nic,jen kontrolku na displeji a varovani:),nevim jak by to vypadalo s neRFT.Jinak mam taky sport sedaky a parada,muzu doporucit:)
Díky klucí za info. Nemáte někdo 330i v automatu? V žádným BMW v Praze ho nemají, takže si to těžko někde zkusím
Chtělo by to zkusit, protože ono je tvrdé a tvrdé. Jsou auta kdy mě bolí hlava po 5 ti minutách a někde je to sice tuhý ale nevadí to.
Určitě bych chtěl zkusit ty sport sedačky s bederkou, to musí být super. Tyhle sedačky jsou nafukovaný vzduchem? To jsem zkoušel v CLK55AMG a to byla absolutní bomba.
P.S.: je rozdíl v komfortu mezi sedanem a coupé? Spíš bych chtěl coupé 330iA. 335 je už drahá a prý má sportovní podvozek jako standard.

Chtělo by to zkusit, protože ono je tvrdé a tvrdé. Jsou auta kdy mě bolí hlava po 5 ti minutách a někde je to sice tuhý ale nevadí to.
Určitě bych chtěl zkusit ty sport sedačky s bederkou, to musí být super. Tyhle sedačky jsou nafukovaný vzduchem? To jsem zkoušel v CLK55AMG a to byla absolutní bomba.
P.S.: je rozdíl v komfortu mezi sedanem a coupé? Spíš bych chtěl coupé 330iA. 335 je už drahá a prý má sportovní podvozek jako standard.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát 06.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
2 commander: Kdybys chtel, jsem velmi casto v Praze, mam E90 330D v automatu s Mpaketem a neni problem si to vyzkouset. Dofukovaci sedacky si muzes rovnez vyzkouset.
Na zimu mam 17ky kola, na jare prehodim na 18ky (v Mpaketu seriovky). Je to tvrdsi, ale libi se mi to
Pokud bys mel zajem, tak s casem na tom nejsem extra dobre, ale na nejaky vecer bychom se urcite domluvili.
Na zimu mam 17ky kola, na jare prehodim na 18ky (v Mpaketu seriovky). Je to tvrdsi, ale libi se mi to

Pokud bys mel zajem, tak s casem na tom nejsem extra dobre, ale na nejaky vecer bychom se urcite domluvili.
Já jsem koupil Remus Quad od Sportauspuff-direkt, Chemnitz. Kupuje se zvlášť tlumič a zvlášť koncovky, které jsou na standard nárazník. Musel jsem je předělávat, aby šly na M paket difuser. Jsou to již 2 roky a nepamutuji si kolik to stálo. Tlumič byl asi 350 Euro.
BMW Performance brzdy jsem kupoval od BMW. Podle ETK performance zadní brzdy nejdou na moje 08 E92. Risknul jsem to a padnou perfektně.
BMW Performance brzdy jsem kupoval od BMW. Podle ETK performance zadní brzdy nejdou na moje 08 E92. Risknul jsem to a padnou perfektně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1709
- Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BudVlad píše:Já jsem koupil Remus Quad od Sportauspuff-direkt, Chemnitz. Kupuje se zvlášť tlumič a zvlášť koncovky, které jsou na standard nárazník. Musel jsem je předělávat, aby šly na M paket difuser. Jsou to již 2 roky a nepamutuji si kolik to stálo. Tlumič byl asi 350 Euro.
BMW Performance brzdy jsem kupoval od BMW. Podle ETK performance zadní brzdy nejdou na moje 08 E92. Risknul jsem to a padnou perfektně.
takhloe bych to potřeboval risknout stím performance koncovým tlumičem výfuku

