Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Test přístrojů BMW?
Pár věcí: -test palubky (podržení Reset tlačítka u budíků a současného otočení klíče do polohy rozsvícení kontolek) neukáže skutečný stav najetých km (ukáže vždy mimo jiné číslo kolem 360 000, které vypovídá o BMW ID a softu přístrojovky:
1 BMW číslo dílu
2 Kód chipu
3 Identifikační číslo tachometru
4 Posledních 5 čísel VIN
5 Softwarová Verze
6 Verze Hardware)
1 BMW číslo dílu
2 Kód chipu
3 Identifikační číslo tachometru
4 Posledních 5 čísel VIN
5 Softwarová Verze
6 Verze Hardware)
jo, jestli ti bazarista najel test budiku a rek ti, ze mas doopravdy najeto 360klacku, tak to je mazec frajer
testem budiku typek nidkdy nezjisti vubec nic, tak at te nenatahnou, chtel asi jen zamachrovat, najete kilometry se daj nacist diagnostikou z jednotky a daj se pak pres pc sjednotit na vyssi hodnotu s budikama

vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:jo, jestli ti bazarista najel test budiku a rek ti, ze mas doopravdy najeto 360klacku, tak to je mazec frajertestem budiku typek nidkdy nezjisti vubec nic, tak at te nenatahnou, chtel asi jen zamachrovat, najete kilometry se daj nacist diagnostikou z jednotky a daj se pak pres pc sjednotit na vyssi hodnotu s budikama
Jo, tak to právě skoušel - pak jsem ho prodal známému...

...takže konektory přístrojovky pasujou?? no víš, mě se právě jedná o ten "ekonoměr"...napadlo mě, když jsem teď domontovával BC, tak jsem tam hledal hnědožlutý drát od podávacího čerpadla...tak jestli to nebere info ze stejného drátu. problém je vědět kam s tím drátem pak do svorkovnice u budíků. jo a jak je to s kilometrama...ty budíky mají svojí pamět na ujeté km?
budiky maji svou pamet na KM, ale da se ta krabicka vyloupnout a implantovat do druhych budiku
jinak ekonomeru posila signal podle me jednotka a posila mu signal hodnot, ktery sama spocita, takze to musi v zakladu umet jednotka pocitat a pote poslat do budiku, to je uz minimum prace, nebo pokud je to jinak, tak to by mohl vedet "jarda" z BMWKLUB ČR
jinak ekonomeru posila signal podle me jednotka a posila mu signal hodnot, ktery sama spocita, takze to musi v zakladu umet jednotka pocitat a pote poslat do budiku, to je uz minimum prace, nebo pokud je to jinak, tak to by mohl vedet "jarda" z BMWKLUB ČR
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:budiky maji svou pamet na KM, ale da se ta krabicka vyloupnout a implantovat do druhych budiku
jinak ekonomeru posila signal podle me jednotka a posila mu signal hodnot, ktery sama spocita, takze to musi v zakladu umet jednotka pocitat a pote poslat do budiku, to je uz minimum prace, nebo pokud je to jinak, tak to by mohl vedet "jarda" z BMWKLUB ČR
Už jsme si to s Koovim napsali v SZ, ale napíšu to i sem pro future reference:
Aktuální spotřebu počítá řídící jednotka motoru. Ve všech E36 včetně kompaktu. Z řídící jednotky je tento signál veden do konektoru x20 pin 24 a odtud do BC a do budíků - celou cestu to je bílý drát s černým pruhem. Na kompaktu do budíků veden není, protože nemají ekonoměr a pokud v autě nebyl ani BC, je pin 24 neosazený. Na řídící jednotce ten signál ale je, takže se ten pin 24 nechá v pohodě dodělat a následně si natáhnou signál kam je potřeba.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
asi offtopic, ale proč tam ten ekonoměr chceš? nevim jak u ostatních, ale mě vždycky nějak kazí radost z jízdy, když vidim jak je ručička ekonoměru vykloubená
a druhej offtopic, když už bych chtěl něco zapojovat tak "check engine light", prej když se někam vyvedou káble tak jde i u evropskejch verzí provozovat ta "šlapací-blikací" diagnostika... nevíte o tom někdo něco bližšího?



a druhej offtopic, když už bych chtěl něco zapojovat tak "check engine light", prej když se někam vyvedou káble tak jde i u evropskejch verzí provozovat ta "šlapací-blikací" diagnostika... nevíte o tom někdo něco bližšího?
Takových profíků je víc, mě asi týden potom co jsem to koupil udělal MarioM3 test budíků a prohlásil že auto je v pořádku, nejsou tam žádné chyby...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 25.02.2011 01:00
- Bydliště: Vamberk
- Kontaktovat uživatele:
fizzer píše:asi offtopic, ale proč tam ten ekonoměr chceš? nevim jak u ostatních, ale mě vždycky nějak kazí radost z jízdy, když vidim jak je ručička ekonoměru vykloubená![]()
![]()
![]()
a druhej offtopic, když už bych chtěl něco zapojovat tak "check engine light", prej když se někam vyvedou káble tak jde i u evropskejch verzí provozovat ta "šlapací-blikací" diagnostika... nevíte o tom někdo něco bližšího?
Někdy mám chuť tu rafiku urazit



Sry za OT
Pglock píše:fizzer píše:asi offtopic, ale proč tam ten ekonoměr chceš? nevim jak u ostatních, ale mě vždycky nějak kazí radost z jízdy, když vidim jak je ručička ekonoměru vykloubená![]()
![]()
![]()
a druhej offtopic, když už bych chtěl něco zapojovat tak "check engine light", prej když se někam vyvedou káble tak jde i u evropskejch verzí provozovat ta "šlapací-blikací" diagnostika... nevíte o tom někdo něco bližšího?
Někdy mám chuť tu rafiku urazit![]()
![]()
![]()
Sry za OT
To jo no za 1,za2,za 3 jí většinou ani nevidim


Jinak s těma číslama mi to nedávno jeden servisák prohlásil taky ,,noooo pěkný no máš to stočený o 100tis. má nalítáno 370tis.,, ale bylo mi to fakt jedno motor beží jak švýcary
