Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325 TDS nejde nastartovat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JasonWoorhes »

Zdravim mam problem s mojim tds .Celou dobu v poho dnes chci nastartovat a nic rozsvití se kontolky žhaveni a součastně porád svítí kontrolka řídící jednotky . Někdy po zapnutí a vypnutí klíčku vše jde jak má. Ale ted už ani to nepomahá. Připojení na diagnostiku mám celkem z ruky tak nejprve zkouším se ptát tady . Díky za všechy rady.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

a otaci to motorem jen to nestartuje nebo to ani nepovoli otoceni motoru? neklepe/prska/boucha to pri otoceni klickem do start polohy?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JasonWoorhes »

Vše funguje jen nechytne a je slyšet nejake cvaknuti jako relatka. Točí do vymlácení baterky a porad svítí ty dvě kontrolky vubec nezhasnou. Koukal jsem na relátka jsou drobet zoxidovane ,tak je vyčistím a pak bych se kouknul na řídicí vstrik či jestli nemam vodu v řídicí jednotce. jinak fakt nevím
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Slavisimo »

Zkontroluj rele zhaveni...Tohle rele najdes na ridici jednotce. Ridici jednotka je v motorovem prostoru VIZ. Foto
Obrázek
Obcas se stava ze tam zatejka a rele skoroduje a prestane fungovat..Hlavne ted v mrazu, ta sul a tak...

Kdyz zapnes klic tak by melo byt slyset cerpani nafty z nadrze podavacim cerpadlem...kdyztak zkontroluj privodni kabely a nebo pokud se podari tak ho vyndej a vyzkousej...
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JasonWoorhes »

Dobře odpoledne na to kouknu pak se ozvu
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak jsem se dneska na to rele kouknul a vizualne se zda bejt v poho,pro jistotu jsem kontakty prostriknul sprejem a nic porad stejne, sviti ty dve kontrolky. Svítí i kdyz jsem to rele cele odpojil.Necha se nějak zjistit ( zmerit ) jestli je ok ? Jeste jsem zjistil ze necvakne odpojovací ventyl na cerpadle. Ale kdyz na nej privedu + tak funguje. Poradí někdo ?
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Slavisimo »

Odkud si? Chtelo by to diagnostiku, i kdyz se bojim ze to nic nezjisti.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JasonWoorhes »

Z Volyně Jižní Čechy. To pripojeni na diagnostiku budu mit koncem tydne ,nebude to sice primo v bmw ale aspon neco. Jen mam takove tuseni ze bude ř.jednotka ko. Pročítal jsem forum a našel podobnej případ a bylo to pravě tou ř.jednotkou. Tak nevim :(
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Slavisimo »

Ve Volyni sem byl v nedeli :-D dobry..jakou mas barvu?...az budes neco vedet tak dej vedet :D
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tmavě zelenou metlu :) Dobrá o víkendu budu doufam moudřejší.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak jsem se na diagnostiku nedostal . Ale po ohledani jsem našel upadlej kontakt nějakého ventilu ( nevim co to je za ventil ). Nevim jestli to na to muže mít takovej dopad ze to auto nenastartuje a sviti ty kontrolky. Obrázek
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dsvatos »

Jde ti do toho při startování nafta?
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#13 Příspěvek od troutny »

No pakliže ti to upadlo od chcípacího ventilu na vstřikovacím čerpadle ,tak nenastartuješ ani za zlatý prase.
Jestli je to ono,měl by to být zelený káblík.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od JasonWoorhes »

Ten ventil je vyfocenej na odkazu vejš , nevím na co je. Tak to schrnu co zatím vím a co si myslím případně mě opravte. Elektromagnetický ventil při otočení klíčku necvakne a při přivedení proudu z baterky ano. Podávací čerpadlo jsem ještě nezkoušel ale kdyby bylo ko, tak se ten ventil take neotevře že? Jestli je to tak , tak bych se zítra zaměřil na to čerpadlo ,jestli do něj jde proud jestli dava palivo . Místo rele případne propojil svorku 30 s 87 abych měl jistotu že je rele ok. Je to tak ?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#15 Příspěvek od Killca »

Obrázek
slavisimo napise co k tomu, ja ty dizly moc neumim, neberu je jako adekvatni motor v bmw :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Slavisimo »

Nenapisu protoze uz sem se na ten ventil(konektor) jednou tady ptal a porad nevim k cemu je :D

Ale jestli je to ulomeny tak to zrejme bude problem :-D
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JasonWoorhes »

Tak jsem dnes byl na diagnostice a neukázalo to nic tedy přesně řečeno vše jako ABS,Airbag to ukázalo ,jen do motorové části to vubec nepřipojilo ( nic to nenašlo ). Při zkoumaní vím že mě nejde vubec podávací čerpadlo po přivedení proudu z baterky funguje. A funguje i po přemostění svorky 30 s 87 místo relé. Mám počítat ze mě opustila řídicí jednotka ? :evil:
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#18 Příspěvek od troutny »

Killca píše:Obrázek
slavisimo napise co k tomu, ja ty dizly moc neumim, neberu je jako adekvatni motor v bmw :-D



Jestli hadička (modrá) vede k sání tak je to elektropneumatický ventil EGR.
Pokud ovšem nevede k takovým ovladači na žaluzie za chladičem.
Jezdí to i bez toho.
Podavací čerpadlo jde zároven se žhavením a po nastartování motoru furt.
Prohlídni to relé žhavení.
Jinak hlavní relé DDE motoru se proklemovává z + na dva výstupy,čísla si nepamatuji,ale dráty jsou bíločervené.
JasonWoorhes
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JasonWoorhes »

Mužeš mě zjistit jaké čísla to jsou ? nerad bych tam něco dodělal :(
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#20 Příspěvek od troutny »

Hale a cáká ti z toho nafta po odpojení vstřikovací trubky od vstřiku při zastartování?
Pakliže ano,tak ti to nežhaví.
Chce to zkusit jestli to cáká.
Odpovědět