Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	325 TDS nejde nastartovat
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
Zdravim mam problem s mojim tds .Celou dobu v poho dnes chci nastartovat a nic rozsvití se kontolky žhaveni a součastně porád svítí kontrolka řídící jednotky . Někdy po zapnutí a vypnutí klíčku vše jde jak má. Ale ted už ani to nepomahá. Připojení na diagnostiku mám celkem z ruky tak nejprve zkouším se ptát tady . Díky za všechy rady.
			
			
									
						
										
						- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				Slavisimo
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1790
 - Registrován: pon 09.06.2003 00:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 1127
 - Kontaktovat uživatele:
 
Zkontroluj rele zhaveni...Tohle rele najdes na ridici jednotce. Ridici jednotka je v motorovem prostoru VIZ. Foto

Obcas se stava ze tam zatejka a rele skoroduje a prestane fungovat..Hlavne ted v mrazu, ta sul a tak...
Kdyz zapnes klic tak by melo byt slyset cerpani nafty z nadrze podavacim cerpadlem...kdyztak zkontroluj privodni kabely a nebo pokud se podari tak ho vyndej a vyzkousej...
			
			
									
						
										
						
Obcas se stava ze tam zatejka a rele skoroduje a prestane fungovat..Hlavne ted v mrazu, ta sul a tak...
Kdyz zapnes klic tak by melo byt slyset cerpani nafty z nadrze podavacim cerpadlem...kdyztak zkontroluj privodni kabely a nebo pokud se podari tak ho vyndej a vyzkousej...
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak jsem se dneska na to rele kouknul a vizualne se zda bejt v poho,pro jistotu jsem kontakty prostriknul sprejem a nic porad stejne, sviti ty dve kontrolky. Svítí i kdyz jsem to rele cele odpojil.Necha se nějak zjistit ( zmerit ) jestli je ok ? Jeste jsem zjistil ze necvakne odpojovací ventyl na cerpadle. Ale kdyz na nej privedu  +     tak funguje. Poradí někdo ?
			
			
									
						
										
						- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ten ventil je vyfocenej na odkazu vejš , nevím na co je. Tak to schrnu co zatím vím a co si myslím případně mě opravte. Elektromagnetický ventil při otočení klíčku necvakne a při přivedení proudu z baterky ano. Podávací čerpadlo jsem ještě nezkoušel ale kdyby bylo ko, tak se ten ventil take neotevře že? Jestli je to tak , tak bych se zítra zaměřil na to čerpadlo ,jestli do něj jde proud jestli dava palivo . Místo rele případne propojil svorku 30 s 87 abych měl jistotu že je rele ok.  Je to tak ?
			
			
									
						
										
						- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak jsem dnes byl na diagnostice a neukázalo to nic tedy přesně řečeno vše jako ABS,Airbag to ukázalo ,jen do motorové části to vubec nepřipojilo ( nic to nenašlo ). Při zkoumaní vím že mě nejde vubec podávací čerpadlo po přivedení proudu z baterky funguje. A funguje i po přemostění svorky 30 s 87 místo relé. Mám počítat ze mě opustila řídicí jednotka ?  
			
			
									
						
										
						Killca píše:
slavisimo napise co k tomu, ja ty dizly moc neumim, neberu je jako adekvatni motor v bmw
Jestli hadička (modrá) vede k sání tak je to elektropneumatický ventil EGR.
Pokud ovšem nevede k takovým ovladači na žaluzie za chladičem.
Jezdí to i bez toho.
Podavací čerpadlo jde zároven se žhavením a po nastartování motoru furt.
Prohlídni to relé žhavení.
Jinak hlavní relé DDE motoru se proklemovává z + na dva výstupy,čísla si nepamatuji,ale dráty jsou bíločervené.
- 
				JasonWoorhes
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 37
 - Registrován: čtv 01.03.2007 01:00
 - Kontaktovat uživatele:
 

 a vpravo Killca 

