otáčky do maxima
-
Magister
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
zdar chlapi,
nevíte někdo, čím by mohlo bejt vyskočení otáček do maxima během jízdy??Včera v noci jsem normálně dojel domů a vše fungovalo bez nejmenšího problému.(bylo mínus 6 C )Ten nastal až dneska ráno, kdy jsem ujel asi 2 km a najednou začalo auto zrychlovat, tak jsem vyšlápnul spojku a otáčky letěly nahoru jako při plném plynu, tak jsem vypnul klíček, pak opět zkusil nastartovat a bylo to dobré a po dvou kilácích to udělao znova.
Myslel jsem, že turbo propustilo olej, ale potrubí je čísté(mám 3 měsíce nové turbo).
Jedná se o 330 D 2001
nevíte někdo, čím by mohlo bejt vyskočení otáček do maxima během jízdy??Včera v noci jsem normálně dojel domů a vše fungovalo bez nejmenšího problému.(bylo mínus 6 C )Ten nastal až dneska ráno, kdy jsem ujel asi 2 km a najednou začalo auto zrychlovat, tak jsem vyšlápnul spojku a otáčky letěly nahoru jako při plném plynu, tak jsem vypnul klíček, pak opět zkusil nastartovat a bylo to dobré a po dvou kilácích to udělao znova.
Myslel jsem, že turbo propustilo olej, ale potrubí je čísté(mám 3 měsíce nové turbo).
Jedná se o 330 D 2001
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
-
Passi
- Registrovaný
- Příspěvky: 87
- Registrován: ned 17.06.2007 00:00
- Bydliště: Slezsko
presne tohle dela, kdyz turbo propousti a unkajici olej se nahromadi v IC.
kdyz ho pak zahraty motor nasaje, tak je zle... auto zacne nekontrolovane zrychlovat, nebo vyleti otacky do nebes.... ale pkud by to bylo co pisu, tak v tu chvili, kdyz vypnes klicek, tak se nic nebude dit a motor bude porad v max otackach dokud neshori nasata smes oleje.
u tebe bude problem nekde jinde....
kdyz ho pak zahraty motor nasaje, tak je zle... auto zacne nekontrolovane zrychlovat, nebo vyleti otacky do nebes.... ale pkud by to bylo co pisu, tak v tu chvili, kdyz vypnes klicek, tak se nic nebude dit a motor bude porad v max otackach dokud neshori nasata smes oleje.
u tebe bude problem nekde jinde....
-
Addis
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pon 06.10.2008 00:00
- Bydliště: Havířov
-
Magister
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
-
Addis
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pon 06.10.2008 00:00
- Bydliště: Havířov
-
Addis
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: pon 06.10.2008 00:00
- Bydliště: Havířov
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
Butch5
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
Me se to stalo u 525TDs , delalo to cidlo polohy klikoveho hridele myslim, bylo to takovy cidylko hned za starterem, na kterej je napojenej kablik. Na cidle nic nepoznas, ale proste jsem to zkusil vymenit za jiny z vrakace, pac mi radili, ze to bude ono a bylo to ono. U tvyho auta by to mohl byt stejny problem.
-
Magister
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
-
DFender
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: pon 05.05.2008 00:00
-
Kugy
- Registrovaný
- Příspěvky: 384
- Registrován: čtv 11.01.2007 01:00
- Klubové ID: 2081
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Pokud máš tempomat, mohla by být závada i tam.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Magister
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
-
habitat
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 13.10.2008 00:00
- Bydliště: Benátky nad Jizerou
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659

a vpravo Killca 