Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

serizeni rucky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od aigo »

zdravim nevite nekdo jak seridit rucni brzdu na e 36 318i? pripada mi ze jedno kolo nedobrzduje ale pri noznim brzdeni je vse ok.... 8)
Calib
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 29.07.2007 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#2 Příspěvek od Calib »

Dá se to nastavit v kabině.... rozeber ručku - oddělej manžetu a uvidíš...
fafejta

#3 Příspěvek od fafejta »

Povolit lana na ruční brzdě,sundat kola a bubny,rozhýbat samostavy a doseřídit je tak ,aby byl stejný odpor točení a pak to finálně doseřídit na páce ruční brzdy.Je to záležitost těch samostávů samozřejmě,že lana nejsou zamrzlá(zarezlá).
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od aigo »

aha doufam ze to pujde tak lehce jak pisete ja se bal do toho zasahovat abych s tim neco nepokonil a kolik maji mit pakny vzadu brzdoveho oblozeni???
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

aigo píše:aha doufam ze to pujde tak lehce jak pisete ja se bal do toho zasahovat abych s tim neco nepokonil a kolik maji mit pakny vzadu brzdoveho oblozeni???
Oni se většinou sjedou nerovnoměrně.Takže když budou mít 2mm a mín tak bych je určitě vyměnil.
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od aigo »

to jo ale budu to delat poprve tak bych byl rad abych tam neco nezkurv... takze nejdriv povolim ty srouby u rucni paky potom odbrzdim sundam kolo a rozhejbat to? a nebude vadit kdyz se kazde kolo sunda zvlast? a bebude to mit potom vliv i na nozni brzdu??
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#7 Příspěvek od libovka »

Každé kolo zvlášt mužeš dělat.Když to dobře seřídíš tak bude pedál tvrdčí a brzdy ostřejší.
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od aigo »

ja myslel ze nozni a rucka ma jiny princip brzdeni ja mel pred tim escorta a tam jsem to videl jen me ted napada nebudu muset potom odvzdusnit brzdy?
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od aigo »

a casova narocnost? sice si sroubovakem oko nevypichnu ale rikam tohle bude premiera...
:lol:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#10 Příspěvek od libovka »

Nebudeš muset nic odvzdušnit.Ručka ti brzdí špatně protože obložení je daleko od bubnu jak je sjeté.A když semoštely fungují tak jak mají tak ta vůle mezi bubnem a obložením je minimální protože ji samoštely pořád doháněj a tudíš ručka brzdí tak jak má a pedál nemá takdlouhou prodlevu.Když vše správně seřídíš tak ručka bude brzdit a pedál bude mít kratší dráhu.
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od aigo »

no jak ted koukam tak spis jedno kolo nebrzdi vubec a druhe jo ale jen na rucku jinak to jde nozni na 100procent...
:roll:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#12 Příspěvek od libovka »

aigo píše:a casova narocnost? sice si sroubovakem oko nevypichnu ale rikam tohle bude premiera...
:lol:
Záleží jek jsi zručnej a jak hodne to bude zarezlé,atd.Já to dělám v klidu obě strany i s výměnou 1,1/2 až 2 hodiny.Ale stalo se my že jsem to dělal i 5 hodin.Např.strhneš imbus co drží buben takže odvrtáváš nebo buben nejde sundat,atd.
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od aigo »

aha tak ja na to rano juknu a dam vedet moc dik.. :oops:
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od aigo »

a cim to mam jeste rozvolnit nekdo mi doporucil trosku brzdovky nekdo zase silikonovy olej...
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů
Klubové ID: 860

#15 Příspěvek od Srandik32 »

Tady máš i obrázky seřizování.

http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... e-Shoe.htm
fafejta

#16 Příspěvek od fafejta »

WD sprej na uvolnění,pak to pořádně očistit,namazat vazelínou,ten kraj lanovodu taky stříkni WD.Na ty lanovody koukni jaký maj krok.Tou dírou kolovýho šroubu toč s tím zubatým kolečkem co to půjde,až se opře a pak se 1-2 zuby vrat aby to nepřibrzdovalo,hlavně každý kolo stejně aby si měl rovnoměrný účinek brzd. :wink:
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od aigo »

tak uz jsem to dotvoril a vypada ze i uspesne pakny jsou koukam nove jen jsem vul rozdelal celou brzdu do mrte a az potom sem si vsimnul ze tam je stelovaci rozperka... :P
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od aigo »

ale radsi to zitra jeste posteluju jak napsal fafejta a na kolik zuba mam seridit paku me chodi ted na 6
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1145
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od fix »

taky mě to čeká
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Klubové ID: 1772
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Brody »

kdysy nas ucili ze 6 zubu je akorat!Na tom sestym to musi uz stat i v kolmym kopci! :D
Odpovědět