Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pylový filtr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: sob 14.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mam stejný problem. Vyndal jsem úplně hotový pilový filtr. Stačilo jen trochu vlhko a měl sem uvnitř jako ve skleníku. Tak sem ho vyhodil a scháněl jsem nový. Doted jsem ho nesehnal a za 1500 se mi moc nechce. Jediné blbe je teď to, že je všechno cítit uvnitř a že se dost práší dovnitř. Ale už jsem si zvyknul. 

"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
Jiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
chrompacket píše:Jiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovat
Je nutné vyndat celý kastlík? Jen kdyz vyndam ten spodni dekl nad nohama to asi nevytahnu co?


Tady nabízejí filtry i na jiný auta. Zkus se zeptat.
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
xSAFA píše:chrompacket píše:Jiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovat
Je nutné vyndat celý kastlík? Jen kdyz vyndam ten spodni dekl nad nohama to asi nevytahnu co?Jde o to ze sem celej kastlik obtahl silikonem aby nepovrzaval a nechce se mi to zas roztentit ale asi nic jineho nezbyde

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
44vp píše:Tady nabízejí filtry i na jiný auta. Zkus se zeptat.
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
jo ale tento je jenom takovy ten uhlikovy hadr co je treba v klasickem kuchynskem digestori s vnitrni cyrkulaci..
ten do e36 s klimatizaci vypada jinak.. mrkni treba na http://www.elitecat.cz
jsou tam od Hengst i Corteco cena kolem 5kila