pylový filtr
-
slava6
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
Maikl
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
-
plysakmartin
- Registrovaný
- Příspěvky: 1335
- Registrován: pát 22.09.2006 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 1651
-
Vorel
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Klubové ID: 1333
-
slava6
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
-
kosa
- Registrovaný
- Příspěvky: 348
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
-
slava6
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
-
slava6
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
-
PET77
- Registrovaný
- Příspěvky: 146
- Registrován: ned 26.09.2004 00:00
- Klubové ID: 582
-
Lukybar
- Registrovaný
- Příspěvky: 101
- Registrován: sob 14.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3760
mam stejný problem. Vyndal jsem úplně hotový pilový filtr. Stačilo jen trochu vlhko a měl sem uvnitř jako ve skleníku. Tak sem ho vyhodil a scháněl jsem nový. Doted jsem ho nesehnal a za 1500 se mi moc nechce. Jediné blbe je teď to, že je všechno cítit uvnitř a že se dost práší dovnitř. Ale už jsem si zvyknul. 
-
Qido
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Klubové ID: 1661
-
slava6
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
-
Jiri
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: čtv 13.12.2007 01:00
- Bydliště: Frýdlant n.O.
"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovatJiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
Je nutné vyndat celý kastlík? Jen kdyz vyndam ten spodni dekl nad nohama to asi nevytahnu co?chrompacket píše:ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovatJiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
-
44vp
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 16.11.2007 01:00
Tady nabízejí filtry i na jiný auta. Zkus se zeptat.
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
xSAFA píše:Je nutné vyndat celý kastlík? Jen kdyz vyndam ten spodni dekl nad nohama to asi nevytahnu co?chrompacket píše:ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovatJiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledatJde o to ze sem celej kastlik obtahl silikonem aby nepovrzaval a nechce se mi to zas roztentit ale asi nic jineho nezbyde
-
chrompacket
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
jo ale tento je jenom takovy ten uhlikovy hadr co je treba v klasickem kuchynskem digestori s vnitrni cyrkulaci..44vp píše:Tady nabízejí filtry i na jiný auta. Zkus se zeptat.
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
ten do e36 s klimatizaci vypada jinak.. mrkni treba na http://www.elitecat.cz
jsou tam od Hengst i Corteco cena kolem 5kila

a vpravo Killca 