Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vibrace e36?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
beza
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 17.05.2007 00:00
Bydliště:

#1 Příspěvek od beza »

Ahoj všichni, četl jsem co jsem našel, ale stále nemám jasno...má e36 začala při jízdě vibrovat při cca 80-100 km/h do volantu, někdy se silně rozvibruje celé auto - ne vždy a nepravidelně....a ne při brzdění

Vyvážená kola 2x, nové pneu GY UltraGrip 7+, nové čepy, silentbloky ramen, tyčky řízení, vyčištěné a rozhýbané brzdiče, kotouče i obložení se zdá být o.k. nikde žádné vůle.....?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

No když jsi věechno tohle prošel tak už zbývá asi jen nějaké vůle v řízení.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xSAFA »

Toto resil znamy na e34 nikdo si s tim nevedel rady az nekde v BMW zjistili ze se jedna o nejaky silentblok nebo co rizeni ale nekde na te tyci. Delalo to jak pises od 80ti do 100 v tomto rozmezi bylo problem volant udrzet pak od vyssi rychlosti zas prestalo.
krtek
Registrovaný
Příspěvky: 363
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary

#4 Příspěvek od krtek »

Klasika no,mám už druhou E36 a dělá to taky,prostě na to fakt trpí!!!!
beza
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 17.05.2007 00:00
Bydliště:

#5 Příspěvek od beza »

Klasika? no to je možné, ale jak to odstranit??
Srandik32
Registrovaný
Příspěvky: 605
Registrován: úte 19.12.2006 01:00
Bydliště: Chodov u Karlových Varů

#6 Příspěvek od Srandik32 »

Čau,já bych zkusil vzměnit kola i s gumama,třeba půjčit od známýho,vyzkoušet jestli to bude dělat i s jinýma kolama a pak hledat dál.Nejlíp zajet na STK,nechat zkontrolovat.Mě to slabě vibruje ve 40km/h ale pak je klid ale mě to dělaj kola :roll:
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#7 Příspěvek od sadamcx65 »

Ahoj kluci, nevíte čím to může být? Problém následující: jedu rovinka, nezatáčím a celý předek se mě rozvibruje i s volantem od rychlosti cca 80km/h vyřazení atd... nemá na to vliv .... jediné co pomůže: trochu přibržďovat a nebo začít zatáčet... jakmile volant zase srovnám celej předek zase vibruje ... myslel jsem, že by to mohl být čep, který byl úplně KO, tak jsem ho vyměnil a problém nevyřešen .... nemohla by to být nějaká vůle v řízení? Protože jakmile je síla na předek = při brždění a nebo když alespoň lehce začnu zatáčet, tak už to je OK... co vy na to?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

co boule v pneu z vnitrni strany? poradne schecknuto?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
sefin
Registrovaný
Příspěvky: 141
Registrován: čtv 19.03.2009 01:00

#9 Příspěvek od sefin »

Ahoj,

omlouvam se ze nepisi zcela k veci ale nejde mi zalozit nove tema:(

Mam E36 316i. Zacal me trapit opravdu velky hluk v kabine auta. Prvne jsem si myslel ze je to praskly vyfuk (Ten zvuk byl presne takovy). Takze jsem to nechal prohlednout v servise a nasla se prasklina na katalyzatoru. Nechal jsem to zavarit a mel na chvilku klid. Bohuzel se to objevilo znovu ale jen obcasne. Po nekolikatem vareni jsem nechal vymenit uplne cely predni dil vyfuku vcetne katalyzatoru. Bohuzel to problem neodstranilo:-(

Zadny opravar mi zatim nebyl shopen rict co s tim autem je:(

Je to dunivy zvuk pri kterem neprijeme zalehaji usi a neslysim skoro vlastniho slova. A to uz od 2 tisic otacek :(

Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#10 Příspěvek od Killca »

neco se svody, dira hned za svody, nebo rupla tesneni mezi hlavou valcu a svody
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#11 Příspěvek od ironpipi »

Když jsme u těch vibrací, tak to trošku toto téma obnovím...poslední dobou mi začalo auto sem tam po nastartování vibrovat. Stává se to nepravidelně, někdy při zahřátém motoru, někdy při studeném...Stává se to po startu, při stání na křižovatce se to nikdy nestalo...po několika metrech jízdy nebo vytočení motoru to většinou přestane. Dnes když auto začalo po startu zase vibrovat, tak jsem otevřel kapotu, motor se samozřejmě třásl a ještě jsem zjistil, že z výfuku jde takový chraplavý nepravidelný zvuk. Když jsem pak ujel cca 2km a vylezl vše bylo zase OK i zvuk z výfuku...Nevíte v čem by mohl být problém? Nový svíčky, filtry...
LuKyss
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 29.08.2009 00:00
Bydliště: Choceň

#12 Příspěvek od LuKyss »

ironpipi - Volnoběžné otáčky to drží, nebo kolísají?
CermisE36
Registrovaný
Příspěvky: 742
Registrován: ned 05.07.2009 00:00
Bydliště: Brno

#13 Příspěvek od CermisE36 »

Killca píše:neco se svody, dira hned za svody, nebo rupla tesneni mezi hlavou valcu a svody


kdyby bylo foukly tesneni nebo dira jak rikas neprojevilo by se to na lambde respektive na spotrebe a hlucnosti motoru ?

To ironpipi : obcas se mi deje to same trosku trepot a kolisani otacek... od znameho v servise mi bylo receno ze to muze byt lambda ktera potrebuje cas na zahrati aby davala spravny impulzy jednotce, tak nevim jesi to tam ma byt ze se to obcas nak zakolisa. nemate stim zkusenost nekdo ?
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#14 Příspěvek od ironpipi »

LuKyss píše:ironpipi - Volnoběžné otáčky to drží, nebo kolísají?

Většinou lítají, ale jak jsem psal, po vytočení motoru bývá vše OK...Možná zkusit vyčistit lambu, čidlo otáček...co já vím...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nech si udělat pořádnou diagnostiku, něco by měla najít (čidlo vačky, klikovky, lambdu, cívky apod.)
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#16 Příspěvek od ironpipi »

Fx píše:Nech si udělat pořádnou diagnostiku, něco by měla najít (čidlo vačky, klikovky, lambdu, cívky apod.)

Asi ja pane, stejně potřebuju vymazat chybu bagu...nevíte o někom (třeba z klubu) z okolí Přerova/Olomouce, kdo diagnostiku má nebo bude nejlepší zajet do BMW v Olmiku?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Záleží to i na ročníku auta. Základní věci se dají diagnostikovat carsoftem, který má dneska už spousta lidí. U E36 je ale problém v tom, že carsoft dost často nekomunikuje s některými jednotkami u ročníků 95 a starších, v některých případech i s novějšími auty podle toho, jak se v tom autě kdy kdo ryl. U novějších E36 většinou funguje i vyčítání live dat při běhu motoru. Airbag carsoftem smažeš určitě.

Chtělo by to vědět rok výroby a motorizaci, aby se dalo poradit víc. Např. cívky a vstřiky tuším zjistíš leda na GT1 (dají se za běhu motoru jednotlivě vypínat a přitom pozorovat změny v chování motoru).

Pomoci by ti mohl např. autoservis Drastich v Olomouci - pokud vím, je to otec zdejšího člena Huska.
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#18 Příspěvek od ironpipi »

Je to E36 318is coupé, motor M42, r.v. 5. měsíc 1995...
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od xSAFA »

Jeť přímo do BMW diagnostiku ti dnes udělá každej pepa ale né každej dokáže skutečně zjistit skutečnou závadu.

Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví. :wink:
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#20 Příspěvek od ironpipi »

xSAFA píše:Jeť přímo do BMW diagnostiku ti dnes udělá každej pepa ale né každej dokáže skutečně zjistit skutečnou závadu.

Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví. :wink:

No jenže to dělá i když je motor zahřátej, takže nevím no...
Odpovědět