Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vibrace e36?
Ahoj všichni, četl jsem co jsem našel, ale stále nemám jasno...má e36 začala při jízdě vibrovat při cca 80-100 km/h do volantu, někdy se silně rozvibruje celé auto - ne vždy a nepravidelně....a ne při brzdění
Vyvážená kola 2x, nové pneu GY UltraGrip 7+, nové čepy, silentbloky ramen, tyčky řízení, vyčištěné a rozhýbané brzdiče, kotouče i obložení se zdá být o.k. nikde žádné vůle.....?
Vyvážená kola 2x, nové pneu GY UltraGrip 7+, nové čepy, silentbloky ramen, tyčky řízení, vyčištěné a rozhýbané brzdiče, kotouče i obložení se zdá být o.k. nikde žádné vůle.....?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 370
- Registrován: ned 24.06.2007 00:00
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Ahoj kluci, nevíte čím to může být? Problém následující: jedu rovinka, nezatáčím a celý předek se mě rozvibruje i s volantem od rychlosti cca 80km/h vyřazení atd... nemá na to vliv .... jediné co pomůže: trochu přibržďovat a nebo začít zatáčet... jakmile volant zase srovnám celej předek zase vibruje ... myslel jsem, že by to mohl být čep, který byl úplně KO, tak jsem ho vyměnil a problém nevyřešen .... nemohla by to být nějaká vůle v řízení? Protože jakmile je síla na předek = při brždění a nebo když alespoň lehce začnu zatáčet, tak už to je OK... co vy na to?
Ahoj,
omlouvam se ze nepisi zcela k veci ale nejde mi zalozit nove tema:(
Mam E36 316i. Zacal me trapit opravdu velky hluk v kabine auta. Prvne jsem si myslel ze je to praskly vyfuk (Ten zvuk byl presne takovy). Takze jsem to nechal prohlednout v servise a nasla se prasklina na katalyzatoru. Nechal jsem to zavarit a mel na chvilku klid. Bohuzel se to objevilo znovu ale jen obcasne. Po nekolikatem vareni jsem nechal vymenit uplne cely predni dil vyfuku vcetne katalyzatoru. Bohuzel to problem neodstranilo:-(
Zadny opravar mi zatim nebyl shopen rict co s tim autem je:(
Je to dunivy zvuk pri kterem neprijeme zalehaji usi a neslysim skoro vlastniho slova. A to uz od 2 tisic otacek
Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
omlouvam se ze nepisi zcela k veci ale nejde mi zalozit nove tema:(
Mam E36 316i. Zacal me trapit opravdu velky hluk v kabine auta. Prvne jsem si myslel ze je to praskly vyfuk (Ten zvuk byl presne takovy). Takze jsem to nechal prohlednout v servise a nasla se prasklina na katalyzatoru. Nechal jsem to zavarit a mel na chvilku klid. Bohuzel se to objevilo znovu ale jen obcasne. Po nekolikatem vareni jsem nechal vymenit uplne cely predni dil vyfuku vcetne katalyzatoru. Bohuzel to problem neodstranilo:-(
Zadny opravar mi zatim nebyl shopen rict co s tim autem je:(
Je to dunivy zvuk pri kterem neprijeme zalehaji usi a neslysim skoro vlastniho slova. A to uz od 2 tisic otacek

Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
Když jsme u těch vibrací, tak to trošku toto téma obnovím...poslední dobou mi začalo auto sem tam po nastartování vibrovat. Stává se to nepravidelně, někdy při zahřátém motoru, někdy při studeném...Stává se to po startu, při stání na křižovatce se to nikdy nestalo...po několika metrech jízdy nebo vytočení motoru to většinou přestane. Dnes když auto začalo po startu zase vibrovat, tak jsem otevřel kapotu, motor se samozřejmě třásl a ještě jsem zjistil, že z výfuku jde takový chraplavý nepravidelný zvuk. Když jsem pak ujel cca 2km a vylezl vše bylo zase OK i zvuk z výfuku...Nevíte v čem by mohl být problém? Nový svíčky, filtry...
Killca píše:neco se svody, dira hned za svody, nebo rupla tesneni mezi hlavou valcu a svody
kdyby bylo foukly tesneni nebo dira jak rikas neprojevilo by se to na lambde respektive na spotrebe a hlucnosti motoru ?
To ironpipi : obcas se mi deje to same trosku trepot a kolisani otacek... od znameho v servise mi bylo receno ze to muze byt lambda ktera potrebuje cas na zahrati aby davala spravny impulzy jednotce, tak nevim jesi to tam ma byt ze se to obcas nak zakolisa. nemate stim zkusenost nekdo ?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Záleží to i na ročníku auta. Základní věci se dají diagnostikovat carsoftem, který má dneska už spousta lidí. U E36 je ale problém v tom, že carsoft dost často nekomunikuje s některými jednotkami u ročníků 95 a starších, v některých případech i s novějšími auty podle toho, jak se v tom autě kdy kdo ryl. U novějších E36 většinou funguje i vyčítání live dat při běhu motoru. Airbag carsoftem smažeš určitě.
Chtělo by to vědět rok výroby a motorizaci, aby se dalo poradit víc. Např. cívky a vstřiky tuším zjistíš leda na GT1 (dají se za běhu motoru jednotlivě vypínat a přitom pozorovat změny v chování motoru).
Pomoci by ti mohl např. autoservis Drastich v Olomouci - pokud vím, je to otec zdejšího člena Huska.
Chtělo by to vědět rok výroby a motorizaci, aby se dalo poradit víc. Např. cívky a vstřiky tuším zjistíš leda na GT1 (dají se za běhu motoru jednotlivě vypínat a přitom pozorovat změny v chování motoru).
Pomoci by ti mohl např. autoservis Drastich v Olomouci - pokud vím, je to otec zdejšího člena Huska.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Jeť přímo do BMW diagnostiku ti dnes udělá každej pepa ale né každej dokáže skutečně zjistit skutečnou závadu.
Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví.
Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví.

xSAFA píše:Jeť přímo do BMW diagnostiku ti dnes udělá každej pepa ale né každej dokáže skutečně zjistit skutečnou závadu.
Na čištění Lambdy se vyprdni to nemá žádný význam... Pokud bude KO tak koupit novou. Možná to skutečně bude tím, že má špatnej výhřev a díky nesprávným informacím kolísají otáčky... Po zahřátí se to spraví.
No jenže to dělá i když je motor zahřátej, takže nevím no...