Ahoj potřeboval bych poradit,mám Bmw E46 r.v.2002 diesel a měnil jsem těsnění a hlava byla srovnaná o 0,15,původně tam bylo těsnění s jednou dírou (1,45) tak mi poradili ať dám stejné,že srovnání hlavy o 0,15 je málé a nebude to vadit.Tak jsem koupil stejné s jednou dírou(1,45),auto jede ok chytá,ale problém je ve vyšší kompresi, auto začalo mít detonační hoření!Takže hlava bude muset znovu dolu a těsnění budu muset dát silnější, jen nevím zda se dvěma dírami(1,55) a nebo se třemi(1,65).Když dám dvě mohlo by to být ok a tři se bojím,že to zas bude mít kompresi malou.Můžete mě prosím poradit ?.Díky moc.
1 díra 1,45
2 díra 1,55
3 díra 1,65
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tlouška těsnění pod hlavu
-
honzibmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Klubové ID: 1257
- Kontaktovat uživatele:
dal bych se dvema ale se tremi si myslim nic nezkazisharry píše:Ahoj potřeboval bych poradit,mám Bmw E46 r.v.2002 diesel a měnil jsem těsnění a hlava byla srovnaná o 0,15,původně tam bylo těsnění s jednou dírou (1,45) tak mi poradili ať dám stejné,že srovnání hlavy o 0,15 je málé a nebude to vadit.Tak jsem koupil stejné s jednou dírou(1,45),auto jede ok chytá,ale problém je ve vyšší kompresi, auto začalo mít detonační hoření!Takže hlava bude muset znovu dolu a těsnění budu muset dát silnější, jen nevím zda se dvěma dírami(1,55) a nebo se třemi(1,65).Když dám dvě mohlo by to být ok a tři se bojím,že to zas bude mít kompresi malou.Můžete mě prosím poradit ?.Díky moc.
1 díra 1,45
2 díra 1,55
3 díra 1,65
