Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

tlouška těsnění pod hlavu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
harry

#1 Příspěvek od harry »

Ahoj potřeboval bych poradit,mám Bmw E46 r.v.2002 diesel a měnil jsem těsnění a hlava byla srovnaná o 0,15,původně tam bylo těsnění s jednou dírou (1,45) tak mi poradili ať dám stejné,že srovnání hlavy o 0,15 je málé a nebude to vadit.Tak jsem koupil stejné s jednou dírou(1,45),auto jede ok chytá,ale problém je ve vyšší kompresi, auto začalo mít detonační hoření!Takže hlava bude muset znovu dolu a těsnění budu muset dát silnější, jen nevím zda se dvěma dírami(1,55) a nebo se třemi(1,65).Když dám dvě mohlo by to být ok a tři se bojím,že to zas bude mít kompresi malou.Můžete mě prosím poradit ?.Díky moc.

1 díra 1,45
2 díra 1,55
3 díra 1,65
honzibmw
Registrovaný
Příspěvky: 695
Registrován: ned 22.10.2006 00:00
Bydliště: mlada boleslav
Klubové ID: 1257
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od honzibmw »

harry píše:Ahoj potřeboval bych poradit,mám Bmw E46 r.v.2002 diesel a měnil jsem těsnění a hlava byla srovnaná o 0,15,původně tam bylo těsnění s jednou dírou (1,45) tak mi poradili ať dám stejné,že srovnání hlavy o 0,15 je málé a nebude to vadit.Tak jsem koupil stejné s jednou dírou(1,45),auto jede ok chytá,ale problém je ve vyšší kompresi, auto začalo mít detonační hoření!Takže hlava bude muset znovu dolu a těsnění budu muset dát silnější, jen nevím zda se dvěma dírami(1,55) a nebo se třemi(1,65).Když dám dvě mohlo by to být ok a tři se bojím,že to zas bude mít kompresi malou.Můžete mě prosím poradit ?.Díky moc.

1 díra 1,45
2 díra 1,55
3 díra 1,65
dal bych se dvema ale se tremi si myslim nic nezkazis
Odpovědět