Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

HELP! cvakání v motoru E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
astar
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: ned 17.09.2006 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od astar »

Prosím vás o pomoc nebo spíš o radu. Dnes sem koupil BMW 328i a byl tam už starej olej (bylo na něm najetých 12tis) ale mě blbovi to nedalo tak sem tomu pořádně naložil jedna, dva, a když sem přestal, začalo se ozývat pravidelné klepání jako když od ventilů. Výkon to neztratilo, ale svaká to jako když na jednom válci u ventilů v pravidelnách cyklech v závislosti na otáčkách. Máte s tím prosím někdo zkušenost. Mám ho první den a hned toto. Sem z toho na nervy :evil: :(
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Spajky »

astar píše:Prosím vás o pomoc nebo spíš o radu. Dnes sem koupil BMW 328i a byl tam už starej olej (bylo na něm najetých 12tis) ale mě blbovi to nedalo tak sem tomu pořádně naložil jedna, dva, a když sem přestal, začalo se ozývat pravidelné klepání jako když od ventilů. Výkon to neztratilo, ale svaká to jako když na jednom válci u ventilů v pravidelnách cyklech v závislosti na otáčkách. Máte s tím prosím někdo zkušenost. Mám ho první den a hned toto. Sem z toho na nervy :evil: :(
To jsou hydroštely,je to nekvalitním olejem,z kterýho se uzazuje karbon a další bordel na těch hydraulickejch zdvihátkách,koukej ho vyměnit a modli se,ať už se to neozejvá,blbě se toho zbavuje. Ale předokládej,že ráno až to nahodíš,mělo by to bejt,pokud to nikdy před tím nedělalo,OK. Taky mi to na původním oleji z rajchu dělalo...vyměnil za novej a už je pokoj :)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od patras Čestný člen »

pokud to nezmizi tak vymena hydrostelku ... sranda cca za 15k :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od castro »

a nebo se připrav na zvuk diesel power... :?

Taky se zeptám, istě pro informaci. Pokud jsou ty hydroštely chycené, je velkej problém když se dotyčnej s tim zvukem smíří jezdit s tim dál?

Nebo se musí ty hydroštely opravdu měnit... ?
zero
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: HK DC
Klubové ID: 1128

#5 Příspěvek od zero »

A ještě dohodim... pokud se hydra mění - musí se měnit všechny? Nebo stačí výmenit ty špatné..?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

To neí úasadama,ale řídkostí toho oleje, který ztrácí viskozitu časem a v motoru, kterej už má trochu vůle, tak se neudrží tlak oleje v těch zdvihátkách. Pokud má motor do 200kkm, tak tam nalej 5W-40 nějaký lepší, třeba ARAL nebo VALVOLINE nebo CASTROL. Pokud přes 200kkm, tak bych zkusil 10W-40. Pokud to hodláš dret pod krkem často, tak 5W-50 nebo 10W-60.

Jinak všeobecně je na toto nejlepší lék oil cooler ;-)
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Leveler »

zero píše:A ještě dohodim... pokud se hydra mění - musí se měnit všechny? Nebo stačí výmenit ty špatné..?
Někdo vymění jen ty špatný nebo je jen prohází mezi sebou a nebo prej taky pomáhá je na noc hodit do lihu co sem slyšel
Ale dycky je lepší dát rovnou všecky nový.
Mě třeba taky občas klepou po nastartatovaní ale jak se auto trošku zahřeje ty 2-3 km tak to přestane.Ale já mám 4 válce takže tam je to normální.
zero
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: HK DC
Klubové ID: 1128

#8 Příspěvek od zero »

No právě 4 válce - já jich mám 6 a 24Ventilu - jeden stojí cca 500 + nějaká práce... :roll: Občas mi to taky klape, nic strašného, po zahřátí oleje to ani není slyšet, ale prostě mě to sere. Ale měnit všechny se mi nechce. Zkusil jsem i jinej olej, ale to moc nepomohlo. Někdo říká, že lepší je kvalitní 10W40 někdo zase že radši 5W40, tak nevím...
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Leveler »

Ještě že jich tam mám jen 8 a není to nak hrozný
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

vymenit se muzou samozrejme jen ty spatny, pokud to clovek pozna :) ale kdyz odejde jeden, tak ty ostatni uz budou na podobne ceste....
astar
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: ned 17.09.2006 00:00
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od astar »

Tak dnes ráno jsem nastartoval a cvakání z velké části ustalo. Sice se pořád objevuje, ale daleko méně. Vyměním ten olej a snad to bude ok, jinak ty hydroštely :cry:
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Zave »

astar píše:Tak dnes ráno jsem nastartoval a cvakání z velké části ustalo. Sice se pořád objevuje, ale daleko méně. Vyměním ten olej a snad to bude ok, jinak ty hydroštely :cry:
radeji men olej po 10tis km a soupni tam 10w40 nebo jak speedy pise pokud tomu vic nakladas tak 10w60.... hlavne nezapomen na filtr :!: :)
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1145
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od fix »

docela by mě zajímalo co na hydroštelách klape? pokud se mechanicky neopotřebovávají tak mě laicky napadá že by je mělo stačit očistit (někdo zde nebo na e30 také psal je poklepat? už si to nepamatuju)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od castro »

Zave píše:hlavne nezapomen na filtr :!: :)
taky se mi jednou stalo.. :oops: :lol:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

neklapou hydra, ale klape vacka o hydra respektive hydra o ventily. At to nekdo popise, jak to funguje, me se dneska uz nechce :lol:
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1821

#16 Příspěvek od Danny Moderátor »

známej měl podobný problém na E34 2,5 vano.s motor taky klapal a bylo to tím že mu olejové čerpadlo nedávalo olej až nahoru . ten olej bych dal taky 10W40 ale kvalitní Castrol nebo Shell
klanuk
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: úte 15.08.2006 00:00
Bydliště: vysočina
Klubové ID: 728
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od klanuk »

me klepou uz prez rok. Kdyz se to ohreje tak je to dobry.Leju tam 5w40 ted zkusim vyplachovej olej a pak 10w40 Fuchs titan cfe Je to nejakej lechkobeznej olej, je uplne cernej. Taky je docela drahej.
hydrostely cvakaj o vacku proteze se nestacej vrace jak sou vydreny
Odpovědět