Prosím vás o pomoc nebo spíš o radu. Dnes sem koupil BMW 328i a byl tam už starej olej (bylo na něm najetých 12tis) ale mě blbovi to nedalo tak sem tomu pořádně naložil jedna, dva, a když sem přestal, začalo se ozývat pravidelné klepání jako když od ventilů. Výkon to neztratilo, ale svaká to jako když na jednom válci u ventilů v pravidelnách cyklech v závislosti na otáčkách. Máte s tím prosím někdo zkušenost. Mám ho první den a hned toto. Sem z toho na nervy
astar píše:Prosím vás o pomoc nebo spíš o radu. Dnes sem koupil BMW 328i a byl tam už starej olej (bylo na něm najetých 12tis) ale mě blbovi to nedalo tak sem tomu pořádně naložil jedna, dva, a když sem přestal, začalo se ozývat pravidelné klepání jako když od ventilů. Výkon to neztratilo, ale svaká to jako když na jednom válci u ventilů v pravidelnách cyklech v závislosti na otáčkách. Máte s tím prosím někdo zkušenost. Mám ho první den a hned toto. Sem z toho na nervy
To jsou hydroštely,je to nekvalitním olejem,z kterýho se uzazuje karbon a další bordel na těch hydraulickejch zdvihátkách,koukej ho vyměnit a modli se,ať už se to neozejvá,blbě se toho zbavuje. Ale předokládej,že ráno až to nahodíš,mělo by to bejt,pokud to nikdy před tím nedělalo,OK. Taky mi to na původním oleji z rajchu dělalo...vyměnil za novej a už je pokoj
To neí úasadama,ale řídkostí toho oleje, který ztrácí viskozitu časem a v motoru, kterej už má trochu vůle, tak se neudrží tlak oleje v těch zdvihátkách. Pokud má motor do 200kkm, tak tam nalej 5W-40 nějaký lepší, třeba ARAL nebo VALVOLINE nebo CASTROL. Pokud přes 200kkm, tak bych zkusil 10W-40. Pokud to hodláš dret pod krkem často, tak 5W-50 nebo 10W-60.
Jinak všeobecně je na toto nejlepší lék oil cooler
zero píše:A ještě dohodim... pokud se hydra mění - musí se měnit všechny? Nebo stačí výmenit ty špatné..?
Někdo vymění jen ty špatný nebo je jen prohází mezi sebou a nebo prej taky pomáhá je na noc hodit do lihu co sem slyšel
Ale dycky je lepší dát rovnou všecky nový.
Mě třeba taky občas klepou po nastartatovaní ale jak se auto trošku zahřeje ty 2-3 km tak to přestane.Ale já mám 4 válce takže tam je to normální.
No právě 4 válce - já jich mám 6 a 24Ventilu - jeden stojí cca 500 + nějaká práce... Občas mi to taky klape, nic strašného, po zahřátí oleje to ani není slyšet, ale prostě mě to sere. Ale měnit všechny se mi nechce. Zkusil jsem i jinej olej, ale to moc nepomohlo. Někdo říká, že lepší je kvalitní 10W40 někdo zase že radši 5W40, tak nevím...
Tak dnes ráno jsem nastartoval a cvakání z velké části ustalo. Sice se pořád objevuje, ale daleko méně. Vyměním ten olej a snad to bude ok, jinak ty hydroštely
astar píše:Tak dnes ráno jsem nastartoval a cvakání z velké části ustalo. Sice se pořád objevuje, ale daleko méně. Vyměním ten olej a snad to bude ok, jinak ty hydroštely
radeji men olej po 10tis km a soupni tam 10w40 nebo jak speedy pise pokud tomu vic nakladas tak 10w60.... hlavne nezapomen na filtr
docela by mě zajímalo co na hydroštelách klape? pokud se mechanicky neopotřebovávají tak mě laicky napadá že by je mělo stačit očistit (někdo zde nebo na e30 také psal je poklepat? už si to nepamatuju)
známej měl podobný problém na E34 2,5 vano.s motor taky klapal a bylo to tím že mu olejové čerpadlo nedávalo olej až nahoru . ten olej bych dal taky 10W40 ale kvalitní Castrol nebo Shell
me klepou uz prez rok. Kdyz se to ohreje tak je to dobry.Leju tam 5w40 ted zkusim vyplachovej olej a pak 10w40 Fuchs titan cfe Je to nejakej lechkobeznej olej, je uplne cernej. Taky je docela drahej.
hydrostely cvakaj o vacku proteze se nestacej vrace jak sou vydreny