Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 325 tds a jak s ním jezdit ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Mám v autě taťku tohohle motoru, tedy 524td. Nikdy netoč motor zastudena, když vyjedeš někam na kopec a auto dřeš, nech ho 2 minuty vydejchat. Ve městě tenhle motor bez problémů díky šesti válcům a 2.5 litru objemu rozjíždí auto jenom na spojku na první tři kvalty a v popojíždějících kolonách toho spoustu ujedeš na dvojku nebo trojku na volnoběh, tam vůbec nemusíš šlápnout na plyn. Venku a zatepla jsem nikdy neměl problém točit tenhle motor až do omezovače, nikdy mu to nevadilo a dokonce nikdy nebyl ani litr rozdílu na spotřebě jestli jsem ho točil nebo šetřil. Když jsem jel pohodu, max. 130 po dálnici, byla spotřeba 6.9 a když jsem z Liberce do ČB večer po jedenácté letěl celou cestu 160+ km/h a udělal to za 2h 20min, tak byla spotřeba 8 

Presne ako píšu kolegovci. Základ je netočiť za studena, keď už je zohriaty na prac. teplotu, tak znesie v pohodičke vyššie otáčky, ešte skôr by som povedal, že si ich pýta. Ono sa totiž aspoň to moje TD začína brať až tak od 3.800. Otáčky kvôli spotrebe si najlepšie reguluj podľa ekonomera, iba konkrétne hodnoty musíš brať s rezervou. Mne totiž pri ustálenej 130-ke na diaľnici ukazoval 10L, v skutočnosti som sa cez 8 ešte nedostal.
Keď kúpiš dobrý kus a budeš sa k nemu správať ako človek, tak s ním budeš spokojný. Ja na toho môjho nedám dopustiť...

Keď kúpiš dobrý kus a budeš sa k nemu správať ako človek, tak s ním budeš spokojný. Ja na toho môjho nedám dopustiť...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Špatný teplý starty = problém u čerpadla...bomber666 píše:děkuji ti moc...ještě mám dotaz jak ho startuji za studena počkam až nažhavim a potom startnu na prvni šup....jakmile je ale už zahřaty a vypnu motor a potom třeba nastartuju sice už nežhaví ale děla mu to problem nechce naskočit na prvni šup ale musim ho točit než naskoči je to normalni ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Pokud to netočíš 10 vteřin, tak to neřeš, holt je načatý vstřikovací čerpadlo, což by odpovídalo tak 230-250000Km...bomber666 píše:děkuji ti moc...ještě mám dotaz jak ho startuji za studena počkam až nažhavim a potom startnu na prvni šup....jakmile je ale už zahřaty a vypnu motor a potom třeba nastartuju sice už nežhaví ale děla mu to problem nechce naskočit na prvni šup ale musim ho točit než naskoči je to normalni ?
pokud je origo tak to bude na 95% přesné,dá se zkalibrovat....si to jednou vyzkoušej s 5ti litrovým kanystrembomber666 píše:ještě dotaz ohledně palubniho PC jak se tam ukazuje dojezd na kolik je v nadrži benzinu jak moc na to spolehat ? když tam je řekněme dojezd na 150 Km mužu se spolehnout že to bude tak nějak přibližně ? at nezustanu někde vyset...-))
Myslim, ze se nedoporucuje uplne vyjet palivo, tusim kvuli katalyzatoru. Sam tomu nerozumim, jen pisi, co jsem cetl nekde v manualu ci kde to bylo.M3maniac píše:pokud je origo tak to bude na 95% přesné,dá se zkalibrovat....si to jednou vyzkoušej s 5ti litrovým kanystrembomber666 píše:ještě dotaz ohledně palubniho PC jak se tam ukazuje dojezd na kolik je v nadrži benzinu jak moc na to spolehat ? když tam je řekněme dojezd na 150 Km mužu se spolehnout že to bude tak nějak přibližně ? at nezustanu někde vyset...-))