Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ztráta komprese
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 563
- Registrován: čtv 25.08.2005 00:00
- Bydliště: Sydney, Australia
- Klubové ID: 1375
Vždycky jsem doufal, že nikdy nebudu zakládat podobný téma, ale bohužel. . .
Mám třicetšestku 318i m40, včera mi to při volnoběhu chcíplo, myslim že se ani neozvala žádná rána, ale po pokusu nastartovat starter točí motorem jako kafe mlejnkem, prostě bez komprese. Logicky mě napadnul rozvoďák, tak jenom doufám že se to nepotkalo. To by bylo snad lepší shánět jinej motor, né?
Mám třicetšestku 318i m40, včera mi to při volnoběhu chcíplo, myslim že se ani neozvala žádná rána, ale po pokusu nastartovat starter točí motorem jako kafe mlejnkem, prostě bez komprese. Logicky mě napadnul rozvoďák, tak jenom doufám že se to nepotkalo. To by bylo snad lepší shánět jinej motor, né?
Mně to taky jednou udělalo na křižovatce. Spomalil jsem, zařadil 2 a nic. Motor nebyl v otáčkách. Po rozebrání 4 ventily byly ohnutý. Sehnal jsem jinou hlavu komplet s ventily, To bylo nejlevnější řešení. Určitě se nespoléhej, že vyměníš řemen a pojedeš dál. Někdy si ohlý ventil zpět sedne, ale může se celý ten talíř pak ulomit, spadne do pístu a máš po ptákách. (spíše po motoru)
Pokud to nerozebereš nikdy nebudeš mít jistotu. Ty ventily ohlé, okem často nepoznáš, ale když naliješ do kanálů benzín nebo naftu uvidíš jak tečou. 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Dan Ďurček píše:Mně to taky jednou udělalo na křižovatce. Spomalil jsem, zařadil 2 a nic. Motor nebyl v otáčkách. Po rozebrání 4 ventily byly ohnutý. Sehnal jsem jinou hlavu komplet s ventily, To bylo nejlevnější řešení. Určitě se nespoléhej, že vyměníš řemen a pojedeš dál. Někdy si ohlý ventil zpět sedne, ale může se celý ten talíř pak ulomit, spadne do pístu a máš po ptákách. (spíše po motoru)Pokud to nerozebereš nikdy nebudeš mít jistotu. Ty ventily ohlé, okem často nepoznáš, ale když naliješ do kanálů benzín nebo naftu uvidíš jak tečou.
Je to úplně přesně tak.. Ventily jsou na ohnutí hrozně háklivý.. Stačí slaboučkej kontakt s pístem, na kterým ani nezanechají stopu a přitom jsou ohlý.. Takže pokud se ti škubl rozvoďák, jednoznačně musí palice dolů..
Pokud se mu to stalo při volnoběhu, není náraz ventilu na píst tak markantní a ke kontaktu vůbec nemuselo dojít. Stačí změřit tlaky ve válcích a je hned jasné, jestli došlo k poškození. Pokud byl motor ve slušné kondici tak bude kolísání při ohnutí ventilu markantní a tlaky se budou hodně rozcházet.