Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Startování, děsnej problém!!!!!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mazlik
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Mazlik »

Ahoj všem, pořídil jsem si E36 325TD. Od začátku mám problém nahodit ho. Když je motor studenej, tak chytá celkem spolehlivě, ale jakmile se trošku zahřeje, tak mi startér točí jak naprázdno. Chytne až po 5 - 10 sec. Už nevim, čim by to mělo být. Setkal jste se s tím někdo? Jak se to dá odstranit? Díky moc za rady!!!!! :idea:
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Klubové ID: 3523
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od hopiondra »

nech nastavit cerpadlo ,predvstrik
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#3 Příspěvek od bmwfil »

To bude možná spíš na repas...
Pro začátek dej zpětnej ventil...
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Bajzik »

bmwfil píše:To bude možná spíš na repas...
Pro začátek dej zpětnej ventil...
Zpětnej ventil? proč? studenej mu jde dobře, spíš repas.

Auto jsi měl kupovat s někým kdo tomu rozumí, tohle je podstatná chyba a nebude nejlevnější
dasto
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 09.12.2006 01:00

#5 Příspěvek od dasto »

za tepla slabe tlaky, chyba, motor je pred go... prekruzkuj a maozes chvilku behat, abo ho predaj
porsacek
Registrovaný
Příspěvky: 456
Registrován: úte 11.07.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 787

#6 Příspěvek od porsacek »

dasto píše:za tepla slabe tlaky, chyba, motor je pred go... prekruzkuj a maozes chvilku behat, abo ho predaj
To snad pri studenem motoru by mel problem se startem a spatnou komresi po prohrati se vule castecne srovnaj (muze to bejt i ve vent. sacich )

Todle je na repas podavaciho cerpadla .
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

hlava vstřikovacího čerpadlo .... repasovat nebo koupit nové čerpadlo 100% ... všechny jiné rady výše ti nepomohou
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bajzik »

samozřejmě, že vstřikovacího
podávací by dělalo opak -> dlouhé studené starty, při teplém ok
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#9 Příspěvek od Gav328ci »

Vstřikovací čerpadlo K.O.
Straso
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: ned 25.03.2007 01:00
Bydliště: Šenkvice

#10 Příspěvek od Straso »

zdravim vas.mam e36 325tds r.v.93 a mam uplne rovnaky problem.. tiez som uz poskusal vsetko mozne a uz to vychadza len na cerpadlo. Nedavno som sa dozvedel ze odjanuara 95 do tychto aut montovali cerpadla s frekvencnym snimacom polohy bezca elektromechanickej hlavy cerpadla... do tohto roku boli odporove (uhlihova draha bezca) a ta sa casom a nekvalitnym palivom zvykla opotrebovat..a to je kamen urazu tychto zlych startov za tepla.. Tak som rozmyslal ze ked uz robit repas tak radsej trosku dam viac za taketo cerpadlo..len je tam vraj aj elektrika trosku ina a aj RJ motora s obvodom ktory generuje frekvenciu.
Tak sa chcem spytat ci uz ma niekto s takymto niecim skusenost pripadne viac info o tom ako by som to mohol urobit... dakujem
Odpovědět