Ahoj potřeboval bych poradit. Mam E36 IS a už netahne tak jako dřív vypadá to že mi odchází spojka. Ale nejsem si jistej. Dočet jsem se že u těhle aut dost odchází diferák. Zajímalo by mě, jak se to dá zjistit. ve vysokých otáčkách to prokluzuje (je to jak automat v autobusu ). a už si s tim ani nezadriftim. Ale zase na druhou stranu kámoš mi poradil, že pokud je v pr.. spojka tak prej když zatahnu rukáv a skusim se rozjet tak by měla proklouznout..a to se mi nestalo...normálně to chcípne. Nevíte někdo nějakej způsob jak detekovat závadu. Nechce se mi dávat v servisu 2500 jen za diagnostiku . Díky moc za každou radu.
to ti asi poradil nějakej kamoš z přednim nahonrm ne? Když zatahneš ručku tak se asi těžko ze zadnim nahonem rozjedeš. a difer to nebude spiše ta spojka.
řařad 5 stůj na brzde a skus se jako rojzed (brzdu stale držíš) a pokud to pude je to jasný ....ale lamela nemusí být úplně ko takaže to nemusíš takhle poznat ale prokluz nemá co dělat s dif.
na diferu neni co by mohlo proklouznout, pokud jsi si jisty ze ti litaji otacky nahoru s plynem se zarazenou rychlosti tak je jasne, ze neco prokluzuje a pochybuju ze to muze byt neco jineho nez spojka, to se bude uz jen zhorsovat mel bys to poresit drive nez nevyjedes kopec jako kamosuv peugot
Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.
Jooo to je přesně ono, jakmile se zahřeje tak je to jak automat
Huska píše:Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.
Taky třeba kouknout na hurdy spojku mezi kardanem a převodovkou Přecijenom je to guma a hodně lidí to opomíjí, já si taky na svý E30 myslel že je spojka v hajzlu než jsem našel rozcupovanou hurdynu
Huska píše:Musíš to zkoušet s ruční brzdou když máš spojku zahřátou nebo dát více plynu..... mě třeba klouzala při třetím a dalším sprintu... první dva to bylo OK a pak prostě klouzala.
na kterem aute
dělal jsem to na 323i e36, ale to je jedno ... stejně se chovala i 318iS e30 ... na autě nezáleží na všech je to stejné
Too ScaryMoon: Jak píše "men" ... pokud je dobrý přítlačák a ložisko tak stačí vyměnit jen lamelu ... repasovaná podle typu obložení 1500,-Kč ... nová 2500,-.... celá sada cca 7tis
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d