Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 318 TDS - naco dat bacha ?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
přečti si to.....
Jinak použil tlačítko hledat, o TDS je tady toho dost.
A chybí Ti kryt motoru,vrchní.
přečti si to.....
Jinak použil tlačítko hledat, o TDS je tady toho dost.
A chybí Ti kryt motoru,vrchní.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
u TDS je základ zahřát,
nezahřívat ale motor klepáním na volnoběh, nastartovat a pomalu jet, na volnobeh to hovno maže, nevytáčet nad 2000studenej motor, řadit max ve 2500ot, výš ne, voda se zahřeje za chvilku, olej se zahříva cca 15k, takže dřív tomu ani nedávat maximum, jen pokud je nutno.
umej si motor pořádně at vidíš jeslti ti někde něco neteče. taky doporučuju vyměnit víčko na motoru, vypadá že ti teče, stojí asi dvě stovky.
Kryt přes motor není potřeba, ale je tam pěknej
zkontroluj všecky hadičky kolem motoru jeslti nejsou steřelý, vyplatí se je vyměnit než prdnou. to samý přepady na motoru.
pumpa odchází nejčasteji. dbej na to at máš vždy zavčasu vyměnej olej a filtry.
pokud pojedeš dělší jízdu hranu, tak jed pak nějakej kilometřík "uklidnovačku" do 2000ot. tím ochladíš turbo a zabráníš rychlým změnám teploty.
nezahřívat ale motor klepáním na volnoběh, nastartovat a pomalu jet, na volnobeh to hovno maže, nevytáčet nad 2000studenej motor, řadit max ve 2500ot, výš ne, voda se zahřeje za chvilku, olej se zahříva cca 15k, takže dřív tomu ani nedávat maximum, jen pokud je nutno.
umej si motor pořádně at vidíš jeslti ti někde něco neteče. taky doporučuju vyměnit víčko na motoru, vypadá že ti teče, stojí asi dvě stovky.
Kryt přes motor není potřeba, ale je tam pěknej

zkontroluj všecky hadičky kolem motoru jeslti nejsou steřelý, vyplatí se je vyměnit než prdnou. to samý přepady na motoru.
pumpa odchází nejčasteji. dbej na to at máš vždy zavčasu vyměnej olej a filtry.
pokud pojedeš dělší jízdu hranu, tak jed pak nějakej kilometřík "uklidnovačku" do 2000ot. tím ochladíš turbo a zabráníš rychlým změnám teploty.