BMW 318 TDS - naco dat bacha ?
-
jany
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: pon 18.12.2006 01:00
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=13548
přečti si to.....
Jinak použil tlačítko hledat, o TDS je tady toho dost.
A chybí Ti kryt motoru,vrchní.
přečti si to.....
Jinak použil tlačítko hledat, o TDS je tady toho dost.
A chybí Ti kryt motoru,vrchní.
-
jany
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: pon 18.12.2006 01:00
-
petto
- Registrovaný
- Příspěvky: 708
- Registrován: ned 12.03.2006 01:00
- Bydliště: Šternberk
- Klubové ID: 844
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
jany
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: pon 18.12.2006 01:00
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
-
z3bmw
- Registrovaný
- Příspěvky: 239
- Registrován: úte 21.11.2006 01:00
- Bydliště: u Prahy
- Klubové ID: 849
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
u TDS je základ zahřát,
nezahřívat ale motor klepáním na volnoběh, nastartovat a pomalu jet, na volnobeh to hovno maže, nevytáčet nad 2000studenej motor, řadit max ve 2500ot, výš ne, voda se zahřeje za chvilku, olej se zahříva cca 15k, takže dřív tomu ani nedávat maximum, jen pokud je nutno.
umej si motor pořádně at vidíš jeslti ti někde něco neteče. taky doporučuju vyměnit víčko na motoru, vypadá že ti teče, stojí asi dvě stovky.
Kryt přes motor není potřeba, ale je tam pěknej
zkontroluj všecky hadičky kolem motoru jeslti nejsou steřelý, vyplatí se je vyměnit než prdnou. to samý přepady na motoru.
pumpa odchází nejčasteji. dbej na to at máš vždy zavčasu vyměnej olej a filtry.
pokud pojedeš dělší jízdu hranu, tak jed pak nějakej kilometřík "uklidnovačku" do 2000ot. tím ochladíš turbo a zabráníš rychlým změnám teploty.
nezahřívat ale motor klepáním na volnoběh, nastartovat a pomalu jet, na volnobeh to hovno maže, nevytáčet nad 2000studenej motor, řadit max ve 2500ot, výš ne, voda se zahřeje za chvilku, olej se zahříva cca 15k, takže dřív tomu ani nedávat maximum, jen pokud je nutno.
umej si motor pořádně at vidíš jeslti ti někde něco neteče. taky doporučuju vyměnit víčko na motoru, vypadá že ti teče, stojí asi dvě stovky.
Kryt přes motor není potřeba, ale je tam pěknej
zkontroluj všecky hadičky kolem motoru jeslti nejsou steřelý, vyplatí se je vyměnit než prdnou. to samý přepady na motoru.
pumpa odchází nejčasteji. dbej na to at máš vždy zavčasu vyměnej olej a filtry.
pokud pojedeš dělší jízdu hranu, tak jed pak nějakej kilometřík "uklidnovačku" do 2000ot. tím ochladíš turbo a zabráníš rychlým změnám teploty.
-
marek26
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: úte 27.09.2005 00:00
