Hele, a fakt to tak potřebuješ? Zadní brzdy stejně v provozu moc nebrzdí. Když jedeš rychle a hňápneš na to , stejně tak 80-90 procent brzdnýho účinku dělá předek, páč je zadek odlehčenej a omezovač brzdnýho účinku tam stejně větší tlak nepustí. Dřív jsem tohle chtěl dělat na své Sieře a borec co je roky dělal mi říkal: "Buď rád, že tam máš bubny" Pak jsem se svezl se Sierrou co měla vzadu kotouče a rozdíl? Nula !! Akorát to stojí víc peněz (kotouče, desky...) Pakny koupíš jednou a máš třeba 100 tisíc kiláků klid
dsvatos píše:Hele, a fakt to tak potřebuješ? Zadní brzdy stejně v provozu moc nebrzdí. Když jedeš rychle a hňápneš na to , stejně tak 80-90 procent brzdnýho účinku dělá předek, páč je zadek odlehčenej a omezovač brzdnýho účinku tam stejně větší tlak nepustí. Dřív jsem tohle chtěl dělat na své Sieře a borec co je roky dělal mi říkal: "Buď rád, že tam máš bubny" Pak jsem se svezl se Sierrou co měla vzadu kotouče a rozdíl? Nula !! Akorát to stojí víc peněz (kotouče, desky...) Pakny koupíš jednou a máš třeba 100 tisíc kiláků klid
to je pravda, ale jen me to zajima a i celkem laka
To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší
jojo to ma cenu jinak predek zlepsitale jinak ne, ja to chtel taky predelat a pak jsem se na na to vykaslal, menis naboje pak treba i loziska kdyz je pri montazi podelas a tak....
Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....
Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled Prostě to nemělo smysl..
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....
Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled Prostě to nemělo smysl..
ted na to 100% seru..nemam na to cas a uz ani prebytecny penize
DOEMIXXX píše:
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann....
Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled Prostě to nemělo smysl..
ted na to 100% seru..nemam na to cas a uz ani prebytecny penize
Bohhy píše:Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
ještě by jsi měl vyměnit hlavní brzdový válec .. má jiný poměr.
Jinak mám jiný názor než dsvatos ... když jsem měnil brzdy na 1,8i za brzdy z 325i tak ten rozdíl je opravdu velký.... při běžném ježdění to možná neoceníš, ale jakmile se chceš trochu projet tak bubny i nechlazené přední jdou do kopru.... Výměnu jen a jen doporučuji .. už jen z důvodu téměř stejně těžkých aut..
"Pořád platí .. co neubrzdíš neukecáš"
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Bohhy píše:Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
ještě by jsi měl vyměnit hlavní brzdový válec .. má jiný poměr.
Jinak mám jiný názor než dsvatos ... když jsem měnil brzdy na 1,8i za brzdy z 325i tak ten rozdíl je opravdu velký.... při běžném ježdění to možná neoceníš, ale jakmile se chceš trochu projet tak bubny i nechlazené přední jdou do kopru.... Výměnu jen a jen doporučuji .. už jen z důvodu téměř stejně těžkých aut..
"Pořád platí .. co neubrzdíš neukecáš"
jasne to je jinej pripad to samo ma cenu¨, ale mluvil ze zacatku jen i zadnich bubnech....tohle co rikas je uplnej upgrade brzd a to je super....
hlavne si to dej pres redukci ventil...jinak kdyz to zahaltnes a bude ti brzdit vse na 100% tak si myslim ze budes mit problem to ustat abys nesel do smykoje