Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jak na predelani zadnich brzd-BUBNU na KOTOUCE??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#1 Příspěvek od DOEMIXXX »

Pokud s tim, ma nekdo zkusenosti tak sem s nima(nebo pokud nekde na netu je nejaky navod JAK NA TO.. :) Diky...

Mam 316i M43


(a rady typu: Kup si 325 a mas je uz v zakladu nechci..thx)
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Maikl »

Proč to..?
Myslim že to je zbytečný.. Přeci jen pakny sou levnější než desky...
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#3 Příspěvek od DOEMIXXX »

Maikl píše:Proč to..?
Myslim že to je zbytečný.. Přeci jen pakny sou levnější než desky...
tjn..ale zase brzdi o 100% lepe... :)
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Maikl »

DOEMIXXX píše:
Maikl píše:Proč to..?
Myslim že to je zbytečný.. Přeci jen pakny sou levnější než desky...
tjn..ale zase brzdi o 100% lepe... :)
To možná jo, ale zadek brzdí na 100% jen když to fakt zahamtneš.. Jinak jen dobržduje...
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

Hele, a fakt to tak potřebuješ? Zadní brzdy stejně v provozu moc nebrzdí. Když jedeš rychle a hňápneš na to , stejně tak 80-90 procent brzdnýho účinku dělá předek, páč je zadek odlehčenej a omezovač brzdnýho účinku tam stejně větší tlak nepustí. Dřív jsem tohle chtěl dělat na své Sieře a borec co je roky dělal mi říkal: "Buď rád, že tam máš bubny" :wink: Pak jsem se svezl se Sierrou co měla vzadu kotouče a rozdíl? Nula !! Akorát to stojí víc peněz (kotouče, desky...) Pakny koupíš jednou a máš třeba 100 tisíc kiláků klid :wink:
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#6 Příspěvek od DOEMIXXX »

dsvatos píše:Hele, a fakt to tak potřebuješ? Zadní brzdy stejně v provozu moc nebrzdí. Když jedeš rychle a hňápneš na to , stejně tak 80-90 procent brzdnýho účinku dělá předek, páč je zadek odlehčenej a omezovač brzdnýho účinku tam stejně větší tlak nepustí. Dřív jsem tohle chtěl dělat na své Sieře a borec co je roky dělal mi říkal: "Buď rád, že tam máš bubny" :wink: Pak jsem se svezl se Sierrou co měla vzadu kotouče a rozdíl? Nula !! Akorát to stojí víc peněz (kotouče, desky...) Pakny koupíš jednou a máš třeba 100 tisíc kiláků klid :wink:
to je pravda, ale jen me to zajima a i celkem laka :)
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Maikl »

DOEMIXXX píše:to je pravda, ale jen me to zajima a i celkem laka :)
Jo máš pravdu, vipadá to líp, ale jinak je to u tohodle mototru bezpředmětný.. :wink:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší :wink:
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#9 Příspěvek od error-motohanz »

dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší :wink:
jojo to ma cenu jinak predek zlepsitale jinak ne, ja to chtel taky predelat a pak jsem se na na to vykaslal, menis naboje pak treba i loziska kdyz je pri montazi podelas a tak....
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Bohhy »

Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#11 Příspěvek od DOEMIXXX »

dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší :wink:
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann.... :wink:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od dsvatos »

DOEMIXXX píše:
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší :wink:
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann.... :wink:
Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled :lol: Prostě to nemělo smysl..
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#13 Příspěvek od DOEMIXXX »

dsvatos píše:
DOEMIXXX píše:
dsvatos píše:To už bych spíš zvažoval výměnu obyč předních kotoučů za větraný (od IS a šestivály), tam by to myslím smysl mělo větší a taky by to podle mě bylo i jednosušší :wink:
uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann.... :wink:
Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled :lol: Prostě to nemělo smysl..
ted na to 100% seru..nemam na to cas a uz ani prebytecny penize :oops:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dsvatos »

DOEMIXXX píše:
dsvatos píše:
DOEMIXXX píše: uz mam objednany vrtany koutouce predni Zimmermann.... :wink:
Hele, bejt tebou, tak se na to celý buď vyprdnu, nebo bych jako první měnil přední kotouče za větraný (+ nutný širší třmeny) a pak až teprve ten zadek. Nevím jak je to přesně u báwa, ale u Sierry se při výměně bubnů za kotouče musely měnit poloosy, náboje a pak teprve ty kotouče. a to už lezlo do peněz i když to byly použitý díly. A výslednej efekt nula. Teda když nepočítám ten lepší vzhled :lol: Prostě to nemělo smysl..
ted na to 100% seru..nemam na to cas a uz ani prebytecny penize :oops:

No vidíš. A máš to zadarmo :cool2:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Huska »

Bohhy píše:Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
ještě by jsi měl vyměnit hlavní brzdový válec .. má jiný poměr.

Jinak mám jiný názor než dsvatos ... když jsem měnil brzdy na 1,8i za brzdy z 325i tak ten rozdíl je opravdu velký.... při běžném ježdění to možná neoceníš, ale jakmile se chceš trochu projet tak bubny i nechlazené přední jdou do kopru.... Výměnu jen a jen doporučuji .. už jen z důvodu téměř stejně těžkých aut..

"Pořád platí .. co neubrzdíš neukecáš"
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#16 Příspěvek od error-motohanz »

Huska píše:
Bohhy píše:Koupis zadni ramena z nejakyho sestihrnku a lupnes to tam. Jenom jeste myslim musis vymenit bovden rucni brzdy, jinak nic slozityho, proste jen presroubovat.A pak to chce zaject na geometrii..........
ještě by jsi měl vyměnit hlavní brzdový válec .. má jiný poměr.

Jinak mám jiný názor než dsvatos ... když jsem měnil brzdy na 1,8i za brzdy z 325i tak ten rozdíl je opravdu velký.... při běžném ježdění to možná neoceníš, ale jakmile se chceš trochu projet tak bubny i nechlazené přední jdou do kopru.... Výměnu jen a jen doporučuji .. už jen z důvodu téměř stejně těžkých aut..

"Pořád platí .. co neubrzdíš neukecáš"
jasne to je jinej pripad to samo ma cenu¨, ale mluvil ze zacatku jen i zadnich bubnech....tohle co rikas je uplnej upgrade brzd a to je super....
Wata
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: ned 12.11.2006 01:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od Wata »

hlavne si to dej pres redukci ventil...jinak kdyz to zahaltnes a bude ti brzdit vse na 100% tak si myslim ze budes mit problem to ustat abys nesel do smykoje 8)
Odpovědět