Jakoby to dělal altík nebo něco! setkal jste se nekdo s necim podobnym ????
Prosim o pomoc

model e46 323i cabrio (r.v.2000)
To co popisuješ se doporučuje ale s pískáním to nemá moc společného.....problém je v ukostření rádia a koncového zesilovače rádia popřípadě mínusového polu výstupu....měl jsem ten samý problém a vyřešil jsem to ukostřením mínus pólu reproduktoru a výstupu na zesilovač....od té doby byl klid:) Nestalo se mi to na E36ce ale na VW Jetta...Většinou jde o špatně navržené rádio nebo nějaké studeňák......jak někdo psal že na to BMW a Méďa trpí tak je to blbost, trpí na to všechny auta!!!dargon píše:hlavni pricina byva v tom ze vedes moc dlouhou ZEM, zemnici kabl ma byt ukostren co jebliz zesilovace a nema byt veden spolu s plusovem napajeni pokud mas baterii vepredu a zesilovac vzadu, natahni nejblizsi zem k zesilovaci a melo by byt vse OK
Taky to Dargonovi pískat nemůže když to nemá zapojený. Co je to podle tebe tvrdá zem? Zakopaný zemnící desky pod autem asi nemáš. Žádné elektrické zařízení bez napájení nejde. A táhnout i zemnící vodič ve stejným průřezu jako "+" je snad samozřejmost. Stejný proud co jde do spotřebiče musí jít i od nej. Překřížení napájecích a signálových kabelů by vadit nemelo pokud máš nabíjení ok, Spíš spoje(konektory).Fikop píše:v tom případě........proč mi to pomohlo???dargon píše:samodzrejmne minusovy pol zesilvoace autoradia se neukostruje)) pac to neni tvrda zem ale je to mustkovy zesilovac tudiz je cely zesilovac kazdy kanal nadzvednuty o cca 3V