320i kompressor
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
-
GeorgosAc
- Čestný člen
- Příspěvky: 12683
- Registrován: pát 28.01.2005 01:00
- Klubové ID: 117
-
eko
- Registrovaný
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon 04.04.2005 00:00
- Bydliště: -o-Brn-o-
napr: http://www.sanituning.de (http://www.infinitas-gmbh.de)
ASA kompresor s tlakem 0.3 bar 190PS, 220Nm
ASA kompresor s tlakem 0.4 bar + chladic plniciho vzduchu 220PS, 260Nm
ASA kompresor s tlakem 0.5 bar + chladic plniciho vzduchu 240PS, 270Nm
nebo http://www.g-power.de/
ASA kompresor s tlakem 0.3 bar 190PS, 220Nm
ASA kompresor s tlakem 0.4 bar + chladic plniciho vzduchu 220PS, 260Nm
ASA kompresor s tlakem 0.5 bar + chladic plniciho vzduchu 240PS, 270Nm
nebo http://www.g-power.de/
-
Boldor
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: pát 11.11.2005 01:00
- Bydliště: Praha..Příbram..
- Klubové ID: 1230
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
nejlevnější a nejlepší tuning motoru je koupit ho hned v základu... zvedat ho dodatečně je neúměrně drahé proti koupi např 328i nebo M3 a to nemluvím o tom že toho výkonu z 2,0 těžko vyždímeš ¨CharlitoCZ píše:ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejíttakže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme..
Jiné je to když už není nic lepšího v rámci modelu pak ti nic jiného nezbývá.
-
bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
-
CharlitoCZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
s tim souhlasim, ale on už je to citovej vztahHuska píše:nejlevnější a nejlepší tuning motoru je koupit ho hned v základu... zvedat ho dodatečně je neúměrně drahé proti koupi např 328i nebo M3 a to nemluvím o tom že toho výkonu z 2,0 těžko vyždímeš ¨CharlitoCZ píše:ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejíttakže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme..
Jiné je to když už není nic lepšího v rámci modelu pak ti nic jiného nezbývá.
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
