Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e46 320d nove turbo, nova hlava - zajetí ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jsem zapomněl k tomu turbu - vychlazení turba po ostřejší jízdě neberte na lehkou váhu. Už je to tu někde v jiném tématu celkem dobře popsáno - dokud se točí tak je v pohodě ale když se zastaví tak se vytváří mikroskopické prasklinky které vedou až k ulomení lopatky.
Je to 14 dní co mi odešlo turbo tak o tom něco vím. A to jsem vždycky před zastavením jel tak 2-3 minutky už pohodičku a ještě nechal chvíli klápat, ale asi to bylo málo. Právě proto zvažuji přechod na benzín!
Jo a s techniky z turbo servisu jsem byl posledních pár dní v kontaktu každý den.
Je to 14 dní co mi odešlo turbo tak o tom něco vím. A to jsem vždycky před zastavením jel tak 2-3 minutky už pohodičku a ještě nechal chvíli klápat, ale asi to bylo málo. Právě proto zvažuji přechod na benzín!
Jo a s techniky z turbo servisu jsem byl posledních pár dní v kontaktu každý den.

diky moc za rady, jedna se o repasovane turbo od http://www.specialturbo.cz/ , neznate je , delaji to dobre ? Vim ze diesel neni letadlo ale cemu teda rikate ostrejsi jizda ?? jizda od 2500 ot nahoru ci od 3000 ?, v kolika ma vlastne 320D omezovac... nemate prosim nekdo link na to forum o chlazeni turba ? -taz-
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Audi 1.9 TDi 110 koníků. Na turba jsou holt kladeny dost veliké provozní nároky proto časem vždycky odejdou - můžeš se o ně starat jak chceš! Přece po každé jízdě nebudeš stát a chladit.najvi píše:
Co máš za stojovnu?
Jinak o prodeji Audi jsem byl rozhodnutý už dlouho před tím než mi začaly problémy (nejen s turbem).
Při rozhodování o dalším autě jsem z 320D a 330D dospěl k benzínu a mým momentálním horkým favoritem je 323Ci (nebo 323i).
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
jasně že to musíš zajet opatrně... hlava cca 1tis km pak jetdo servisu na dotáhnutí.dreamE46 píše:právě jsem zahučel do opravy , mam vyvarenou hlavu a nove turbo, tam co mi to delali mi rikali ze ted 2-3 tisice kilometru nemam tocit vice nez 2500/ot /min, co je na tom pravdy ? nove auto se taky takto zajizdi ? na co si dat pozor ? nechavate bezet motor kdyz dojedete z vetsi dalky ?
turbo to stejný.... je velmi důležité prvních 1tis km nechat pořádně vychladit... když ho zrepasují je vše naknap... ono poznáš že auto bude postupně zrachovat v nástupu do otáček.... říká se že po 1tis km jsou ložiska zběhnutá.
S čím ovšem nesouhlasím je u turba jezdit do 2500/ot, protože 1850/ot je pro něj kritická hranice kdy teprve nastupuje a jsou v něm největší tlaky.... takže doporučuji jezdit naprosto standardně jen ho nechávat pořádně schladit.



