Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 320d nove turbo, nova hlava - zajetí ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dreamE46
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 08.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dreamE46 »

právě jsem zahučel do opravy , mam vyvarenou hlavu a nove turbo, tam co mi to delali mi rikali ze ted 2-3 tisice kilometru nemam tocit vice nez 2500/ot /min, co je na tom pravdy ? nove auto se taky takto zajizdi ? na co si dat pozor ? nechavate bezet motor kdyz dojedete z vetsi dalky ?
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#2 Příspěvek od dargon »

no to ti rekli schvalne abys pak nemohl reklamovat turbo , kdyz se ma sepnout az po 2,5tisich otackach a ty poznas ze nefaka :twisted: ehm sranda :wink:
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Dave »

Těch 1000 km bych bral kvůli té hlavě - tak jsem tak jezdil opatrněji po výměně těsnění pod hlavou. Ale turbo by mělo běhat na plno už od začátku - jestli je nové nebo byla dělaná repase.

Nebo je to jinak?
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#4 Příspěvek od dargon »

jezdil opatrne jak na tym obrazku co mas i nicku ? :twisted: no ted menim tesneni pod hlavou a hlavu i ja tak budu taky jezdit opatrne hold chybama se clovek uci :roll:
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Dave »

Ještě jsem zapomněl k tomu turbu - vychlazení turba po ostřejší jízdě neberte na lehkou váhu. Už je to tu někde v jiném tématu celkem dobře popsáno - dokud se točí tak je v pohodě ale když se zastaví tak se vytváří mikroskopické prasklinky které vedou až k ulomení lopatky.

Je to 14 dní co mi odešlo turbo tak o tom něco vím. A to jsem vždycky před zastavením jel tak 2-3 minutky už pohodičku a ještě nechal chvíli klápat, ale asi to bylo málo. Právě proto zvažuji přechod na benzín!

Jo a s techniky z turbo servisu jsem byl posledních pár dní v kontaktu každý den. :pivo:
dreamE46
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 08.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dreamE46 »

diky moc za rady, jedna se o repasovane turbo od http://www.specialturbo.cz/ , neznate je , delaji to dobre ? Vim ze diesel neni letadlo ale cemu teda rikate ostrejsi jizda ?? jizda od 2500 ot nahoru ci od 3000 ?, v kolika ma vlastne 320D omezovac... nemate prosim nekdo link na to forum o chlazeni turba ? -taz-
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Dave »

V Prušánkách by měli dělat dobrou práci - i když tady na fóru taky někdo říkal že s nima už měl nějaké problémy. Co jsem mluvil s jejich technikem tak se zdál v pohodě, obětavý a že ví o čem mluví.

Ta debata o chlazení se řešila v tématu benzin v nafta pár dní zpět.
najvi
Registrovaný
Příspěvky: 237
Registrován: pon 08.05.2006 00:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od najvi »

Je to 14 dní co mi odešlo turbo tak o tom něco vím. A to jsem vždycky před zastavením jel tak 2-3 minutky už pohodičku a ještě nechal chvíli klápat, ale asi to bylo málo. Právě proto zvažuji přechod na benzín!

Co máš za stojovnu? :?:
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Dave »

najvi píše:
Co máš za stojovnu? :?:


Audi 1.9 TDi 110 koníků. Na turba jsou holt kladeny dost veliké provozní nároky proto časem vždycky odejdou - můžeš se o ně starat jak chceš! Přece po každé jízdě nebudeš stát a chladit.

Jinak o prodeji Audi jsem byl rozhodnutý už dlouho před tím než mi začaly problémy (nejen s turbem).
Při rozhodování o dalším autě jsem z 320D a 330D dospěl k benzínu a mým momentálním horkým favoritem je 323Ci (nebo 323i).
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

dreamE46 píše:právě jsem zahučel do opravy , mam vyvarenou hlavu a nove turbo, tam co mi to delali mi rikali ze ted 2-3 tisice kilometru nemam tocit vice nez 2500/ot /min, co je na tom pravdy ? nove auto se taky takto zajizdi ? na co si dat pozor ? nechavate bezet motor kdyz dojedete z vetsi dalky ?


jasně že to musíš zajet opatrně... hlava cca 1tis km pak jetdo servisu na dotáhnutí.
turbo to stejný.... je velmi důležité prvních 1tis km nechat pořádně vychladit... když ho zrepasují je vše naknap... ono poznáš že auto bude postupně zrachovat v nástupu do otáček.... říká se že po 1tis km jsou ložiska zběhnutá.
S čím ovšem nesouhlasím je u turba jezdit do 2500/ot, protože 1850/ot je pro něj kritická hranice kdy teprve nastupuje a jsou v něm největší tlaky.... takže doporučuji jezdit naprosto standardně jen ho nechávat pořádně schladit.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět