Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e46 320d nove turbo, nova hlava - zajetí ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jsem zapomněl k tomu turbu - vychlazení turba po ostřejší jízdě neberte na lehkou váhu. Už je to tu někde v jiném tématu celkem dobře popsáno - dokud se točí tak je v pohodě ale když se zastaví tak se vytváří mikroskopické prasklinky které vedou až k ulomení lopatky.
Je to 14 dní co mi odešlo turbo tak o tom něco vím. A to jsem vždycky před zastavením jel tak 2-3 minutky už pohodičku a ještě nechal chvíli klápat, ale asi to bylo málo. Právě proto zvažuji přechod na benzín!
Jo a s techniky z turbo servisu jsem byl posledních pár dní v kontaktu každý den.
Je to 14 dní co mi odešlo turbo tak o tom něco vím. A to jsem vždycky před zastavením jel tak 2-3 minutky už pohodičku a ještě nechal chvíli klápat, ale asi to bylo málo. Právě proto zvažuji přechod na benzín!
Jo a s techniky z turbo servisu jsem byl posledních pár dní v kontaktu každý den.

diky moc za rady, jedna se o repasovane turbo od http://www.specialturbo.cz/ , neznate je , delaji to dobre ? Vim ze diesel neni letadlo ale cemu teda rikate ostrejsi jizda ?? jizda od 2500 ot nahoru ci od 3000 ?, v kolika ma vlastne 320D omezovac... nemate prosim nekdo link na to forum o chlazeni turba ? -taz-
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Kontaktovat uživatele:
najvi píše:
Co máš za stojovnu?
Audi 1.9 TDi 110 koníků. Na turba jsou holt kladeny dost veliké provozní nároky proto časem vždycky odejdou - můžeš se o ně starat jak chceš! Přece po každé jízdě nebudeš stát a chladit.
Jinak o prodeji Audi jsem byl rozhodnutý už dlouho před tím než mi začaly problémy (nejen s turbem).
Při rozhodování o dalším autě jsem z 320D a 330D dospěl k benzínu a mým momentálním horkým favoritem je 323Ci (nebo 323i).
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
dreamE46 píše:právě jsem zahučel do opravy , mam vyvarenou hlavu a nove turbo, tam co mi to delali mi rikali ze ted 2-3 tisice kilometru nemam tocit vice nez 2500/ot /min, co je na tom pravdy ? nove auto se taky takto zajizdi ? na co si dat pozor ? nechavate bezet motor kdyz dojedete z vetsi dalky ?
jasně že to musíš zajet opatrně... hlava cca 1tis km pak jetdo servisu na dotáhnutí.
turbo to stejný.... je velmi důležité prvních 1tis km nechat pořádně vychladit... když ho zrepasují je vše naknap... ono poznáš že auto bude postupně zrachovat v nástupu do otáček.... říká se že po 1tis km jsou ložiska zběhnutá.
S čím ovšem nesouhlasím je u turba jezdit do 2500/ot, protože 1850/ot je pro něj kritická hranice kdy teprve nastupuje a jsou v něm největší tlaky.... takže doporučuji jezdit naprosto standardně jen ho nechávat pořádně schladit.



