Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
seřízení 325 TDS aneb znám machry na motory
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem konečně narazil na pořádný servis.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
dobrá nafta je základ.Wolfi píše:Tak jsem konečně narazil na pořádný servis.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
no jo, ale jak říkám já tam dávám jenom ARAL, OMV a jednou SHELL...JaraX píše: dobrá nafta je základ.
ještě jsem dostal radu, že mám jezdit na červenou Benzinu....údajně když se loni (nebo kdy to) posralo v republice strašně moc Fordích TDCíček (zasrané vstřikování) tak u nás dělali nějací němčouři průzkum čerpaček a Benzina (ta červená) vyšla v testech nejlíp (nejkvalitněji). Včera mi kamoš zase prozradil, že jeho mladá (pracuje na Aralce v Hodoníně) musela v zimě každé ráno odpouštět mraky namrzlé nafty ze stojanů, aby to neviděli zákazníci.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
já beru jen shell, TDSko co vzalo vždycky, ale ve Vitu nám jednou zamrzla, asi u mercedesu nemaj tak pořešený vyhřívání jak u BMWWolfi píše:no jo, ale jak říkám já tam dávám jenom ARAL, OMV a jednou SHELL...JaraX píše: dobrá nafta je základ.
ještě jsem dostal radu, že mám jezdit na červenou Benzinu....údajně když se loni (nebo kdy to) posralo v republice strašně moc Fordích TDCíček (zasrané vstřikování) tak u nás dělali nějací němčouři průzkum čerpaček a Benzina (ta červená) vyšla v testech nejlíp (nejkvalitněji). Včera mi kamoš zase prozradil, že jeho mladá (pracuje na Aralce v Hodoníně) musela v zimě každé ráno odpouštět mraky namrzlé nafty ze stojanů, aby to neviděli zákazníci.
Pánové nevěřte nikomu ani červené Benzině a prostě aditivujte sami a budete mít klid. To že na nějaké ARALCE či jiné pumpě zamrzla v zimě nafta ještě nemusí znamenat vůbec nic. Záleží, kde je ta č.s. postavená zda mezi městskou zástavbou či volně "v poli", jestli jsou stojany ofukovány v zimě větrem, zda mají venkovní či podzemní nádrže, jaká byla v té oblasti teplota atd. Letos to byl poměrně častý jev. Zimní nafta má filtrovatelnost někde okolo -20C. Stačí pak aby na teploměru bylo třeba -13C a občas zafoukal vítr a je vymalováno.
Prostě aditivujte.
Prostě aditivujte.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
bylo to bráno v centru města a zamrzla na dvoře kde určo nefouká, ale bylo -24 na teploměru, ale taky měli v zimě dávat arktickou naftu a né zimní.major píše:Pánové nevěřte nikomu ani červené Benzině a prostě aditivujte sami a budete mít klid. To že na nějaké ARALCE či jiné pumpě zamrzla v zimě nafta ještě nemusí znamenat vůbec nic. Záleží, kde je ta č.s. postavená zda mezi městskou zástavbou či volně "v poli", jestli jsou stojany ofukovány v zimě větrem, zda mají venkovní či podzemní nádrže, jaká byla v té oblasti teplota atd. Letos to byl poměrně častý jev. Zimní nafta má filtrovatelnost někde okolo -20C. Stačí pak aby na teploměru bylo třeba -13C a občas zafoukal vítr a je vymalováno.
Prostě aditivujte.
-
Wolfi
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Tak nějak jsem měl tušení, že sem něco přispěješmajor píše:Pánové nevěřte nikomu ani červené Benzině a prostě aditivujte sami a budete mít klid. To že na nějaké ARALCE či jiné pumpě zamrzla v zimě nafta ještě nemusí znamenat vůbec nic. Záleží, kde je ta č.s. postavená zda mezi městskou zástavbou či volně "v poli", jestli jsou stojany ofukovány v zimě větrem, zda mají venkovní či podzemní nádrže, jaká byla v té oblasti teplota atd. Letos to byl poměrně častý jev. Zimní nafta má filtrovatelnost někde okolo -20C. Stačí pak aby na teploměru bylo třeba -13C a občas zafoukal vítr a je vymalováno.
Prostě aditivujte.
Já ji bral při -17 až -20 a měli ve stojanech arkickou, nádrže v zemi a zástavbě....a s tím odčerpáváním stojanu to dělali celou zimu....né jen jednou.
-
Marek-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
A co ti jako delal s tim cerpadlem jak pises?Wolfi píše:Tak jsem konečně narazil na pořádný servis.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
Wolfi píše:Tak nějak jsem měl tušení, že sem něco přispěješ![]()
Já ji bral při -17 až -20 a měli ve stojanech arkickou, nádrže v zemi a zástavbě....a s tím odčerpáváním stojanu to dělali celou zimu....né jen jednou.
Jinak kluci, arktika se míchá až když nějaký ten den překračují mrazy cca -15C a meteo výhled je podobný ještě na nějaký ten týden do předu. Arktika je totiž o něco dražší a pumpaři když nemusí, tak ji nekupují. Pak by zbytečně zabírala skladovací nádrže v rafce nebo na Čeprech a na jaře by se pak musela s dalšímy vícenáklady rozmíchat na letní či přechodovou MN. Proto není vždy k dispozici hned když je třeba. Jinak ještě info: Arktika "by měla" dle normy EN590 mít filtrovatelnost na hranici -32C, nicméně teplota vylučování parafínů je již při -22C. No a bohužel ne vždy tyto hodnoty odpovídají skutečnosti
Ja bych dodal jeste Aralem, nemas tam nejaky akcie?major píše:Wolfi píše:Tak nějak jsem měl tušení, že sem něco přispěješ![]()
Já ji bral při -17 až -20 a měli ve stojanech arkickou, nádrže v zemi a zástavbě....a s tím odčerpáváním stojanu to dělali celou zimu....né jen jednou.![]()
To víš jak to zavání naftou, benzínem, olejem či jinejma podobnýma sajrajtama tak mi to prostě nedá....
![]()
N54 PWR
BingoLukas H. píše:Ja bych dodal jeste Aralem, nemas tam nejaky akcie?major píše:Wolfi píše:Tak nějak jsem měl tušení, že sem něco přispěješ![]()
Já ji bral při -17 až -20 a měli ve stojanech arkickou, nádrže v zemi a zástavbě....a s tím odčerpáváním stojanu to dělali celou zimu....né jen jednou.![]()
To víš jak to zavání naftou, benzínem, olejem či jinejma podobnýma sajrajtama tak mi to prostě nedá....
![]()
Oživme téma...
Zkoušel jsem už před časem kontaktovat Wolfiho SZ, ICQ i mailem, ale bohužel bez výsledku - tady na fóru např. nepřispěl už rok. Nemáte někdo tušení, prosím, o kom to Wolfi tak básnil a kde takový kouzelný pán sídlí? Strávil jsem na google už drahnou dobu nejrůznějšími formulacemi dotazu, ale nebyl jsem schopen se dobrat výsledku...
Můj motor (TDS rv. 93 se stellwerkem a elektrikou rv. 95) potřebuje řádné seřízení po vestavbě a chce to někoho, kdo se vyzná. Pomůžete mi najít tajemného pana Garčice, prosím?
Děkuji!
Zkoušel jsem už před časem kontaktovat Wolfiho SZ, ICQ i mailem, ale bohužel bez výsledku - tady na fóru např. nepřispěl už rok. Nemáte někdo tušení, prosím, o kom to Wolfi tak básnil a kde takový kouzelný pán sídlí? Strávil jsem na google už drahnou dobu nejrůznějšími formulacemi dotazu, ale nebyl jsem schopen se dobrat výsledku...
Můj motor (TDS rv. 93 se stellwerkem a elektrikou rv. 95) potřebuje řádné seřízení po vestavbě a chce to někoho, kdo se vyzná. Pomůžete mi najít tajemného pana Garčice, prosím?
Děkuji!
