Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Stav ojetých trojek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ada_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#1 Příspěvek od Ada_CZ »

Ahoj,
E36 řada se mi moc zamlouvá, ovšem asi zřejmě díky spokojenosti majitelů se v bazarech nacházejí už dost oježděné se 150 - 200 tis km, proto se ptám:Jak dlouho takový motor vydrží? Řekněme, že by byl motor pravidelně servisován, ale zas nepište hodnoty za nebeských okolností, zkrátka objektivní životnost u 325td, popřípadě 320, 318,316.
Dík
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Olda H »

Opravdu záleží na tom jak se kdo o auto stará. Pravidelným servisem samozřejmně předejdeš spoustě problémům a závadám, ale věci které moc neovlivníš jsou třeba palivivé čerpadlo, které s větší či menší pravidelností odchází po cca 200 tis. km., turbo, které začíná prolínat a mít chybičky po cca 150 tis. km ( proto opatrně s TD/TDS, protože když to bude mít nějakej mamlas, který auto honí a nenechá motor po rychlé jízdě ještě alespoň dvě minuty na volnoběhu aby schladil turbo, tak mu odejde mnohem dříve).
Jinak to jsou držáky a seš schopnej s ním najet bez problémů více jak pul milionu.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#3 Příspěvek od eko »

Zdravim,
u aut, co maji najeto pres 200t. zalezi na tom, co vse predchozi majitele jiz menili a jak kvalitni dily pouzivali. Pokud na tom nikdo nic nedelal, tak do toho muzes bez problemu nastrkat desitky tisic korun aby to nebylo auto horsi jak felicia. Pokud jde o motor, tak pri normalnim zachazeni a servisovani bych se 200t. nebal, ba dokonce vetsina E36 bude mit 200t uz davno za sebou. Problem je v tom, jak zjistit, jak s tim kdo jezdil. Nejlepsi je koupit auto tady v klubu, protoze vetsina lidi ti je schopna predlozit doklady o provedenych opravach
Ada_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#4 Příspěvek od Ada_CZ »

Jasně, dikes. Netrouf bych si ho koupit jentak z bazaru. Stejnak mám v plánu při příležitosti koupi vzít auto ještě na diagnostiku k BMW a třeba těch 10 tis. obětovat.. (teda snad by to neslo hloubeji do penez)

Jinak s tim TD dik za radu, u me totiz 325 vedla díky ekonomice jízdy(která kompenzuje povinné ručení) a 316 je asi fakt zahul ta tiha pro ten motor...

Finálně teda asi výběr mezi 320i a 325 TD, no asi se přikloním, k benzinu, který bude asi lépe držet...
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Klubové ID: 574
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Olda H »

Ada_CZ píše:Jasně, dikes. Netrouf bych si ho koupit jentak z bazaru. Stejnak mám v plánu při příležitosti koupi vzít auto ještě na diagnostiku k BMW a třeba těch 10 tis. obětovat.. (teda snad by to neslo hloubeji do penez)

Jinak s tim TD dik za radu, u me totiz 325 vedla díky ekonomice jízdy(která kompenzuje povinné ručení) a 316 je asi fakt zahul ta tiha pro ten motor...

Nevim teda, kdybych volil benzin tak 320 a 318 maji povinne ruceni stejne? je tam velky rozdil ve spotrebe? a je pravda ze u 316 je dramaticka spotreba prave diky zdimani motoru pri rozjezdu?

Hm, nabydli ste mi ruku a ted sem vas stáhnul, tak sorry.. ale to by mělo byt vše
TD/TDS mají opravdu menší spotřebu (a ještě je nafta stále levnější než benzín). Je to podle jízdy (jako u každého jiného auta). Ale zátah turba jde již od spodu. Tohle téma už tady bylo stejně několikrát probíráno.
petrh
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: pát 03.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Klubové ID: 525
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od petrh »

..čus měl jsem e 30 316 m40 jen pravilelné viměma oleje a filtru,motor uplně v poho jen ten trochu klepotaví zvuk asi zdvidátek motor najeto 260000 a prodáno a pořád jezdí ja jsem snim najel 80000 bez inevstic . moje zkušenost, ale šesti hrnek bude určitě lepší :lol:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

U dislu bylo již řečeno, ale k benziňáku bych jen řekl to, že 6-ti vály při dobré udržbě najedou 400-500kkm celkem bez problému, nicméně bych se přikláněl u 6-ti válu k M52 motoru, je lehčí trošičku vyspělejší a hlavně míň žere.
Ada_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#8 Příspěvek od Ada_CZ »

dikys, ted střádám plno infa, rád bych se dostal do sekce s technickými informacemi :)

E36 323 se mi moc líbí, ale také více stojí... Každopádně bývá i v lepším stavu. Koupě má ještě čas, ale myslím, že nic lepšího než bmw nejezdí:)

akoráa Audi a4 se dá sehnat v dobrém stavu, prosím zkritizujte audi:)

Edit: našel jsem odpovědi.. na některé otázky, které jsem smaznul
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#9 Příspěvek od Martinéz »

jeste jeden detailik.. tech 150-200k km je myslim si v poho, ale ty auta v bazarech maji nalitano spis tak 2x tolik... :?
Ada_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#10 Příspěvek od Ada_CZ »

v bazaru kupovat nebudu na to nemam nervy ani odvahu... doufam ze vetsina tady v klubu jsou cestni chlapi
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#11 Příspěvek od eko »

Na cest bych se nespolehal ani u vlastni rodiny. Spolehej jedine na fakta.
Ada_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#12 Příspěvek od Ada_CZ »

Jasný, tak mám dvě možnosti: a) někoho si dobře skamarádit a pak třeba za nějakou odměnu jej nechat otestovat vůz před nákupem.

b) zavést vůz před nákupem na diagnostiku a to mě zajímá: Jak to vychází cenově a jak hluboce jsou schopni vůz otestovat? Zřejmě se jedná výhradně o autorizovaná centra BMW, kolik jich tak v ČR je?

Edit: tak jsem se kouknul po servisech a ta diagnostika nevypada nejak zavratne draze... cca 3000..
Odpovědět