Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Stav ojetých trojek
Ahoj,
E36 řada se mi moc zamlouvá, ovšem asi zřejmě díky spokojenosti majitelů se v bazarech nacházejí už dost oježděné se 150 - 200 tis km, proto se ptám:Jak dlouho takový motor vydrží? Řekněme, že by byl motor pravidelně servisován, ale zas nepište hodnoty za nebeských okolností, zkrátka objektivní životnost u 325td, popřípadě 320, 318,316.
Dík
E36 řada se mi moc zamlouvá, ovšem asi zřejmě díky spokojenosti majitelů se v bazarech nacházejí už dost oježděné se 150 - 200 tis km, proto se ptám:Jak dlouho takový motor vydrží? Řekněme, že by byl motor pravidelně servisován, ale zas nepište hodnoty za nebeských okolností, zkrátka objektivní životnost u 325td, popřípadě 320, 318,316.
Dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu záleží na tom jak se kdo o auto stará. Pravidelným servisem samozřejmně předejdeš spoustě problémům a závadám, ale věci které moc neovlivníš jsou třeba palivivé čerpadlo, které s větší či menší pravidelností odchází po cca 200 tis. km., turbo, které začíná prolínat a mít chybičky po cca 150 tis. km ( proto opatrně s TD/TDS, protože když to bude mít nějakej mamlas, který auto honí a nenechá motor po rychlé jízdě ještě alespoň dvě minuty na volnoběhu aby schladil turbo, tak mu odejde mnohem dříve).
Jinak to jsou držáky a seš schopnej s ním najet bez problémů více jak pul milionu.
Jinak to jsou držáky a seš schopnej s ním najet bez problémů více jak pul milionu.
Zdravim,
u aut, co maji najeto pres 200t. zalezi na tom, co vse predchozi majitele jiz menili a jak kvalitni dily pouzivali. Pokud na tom nikdo nic nedelal, tak do toho muzes bez problemu nastrkat desitky tisic korun aby to nebylo auto horsi jak felicia. Pokud jde o motor, tak pri normalnim zachazeni a servisovani bych se 200t. nebal, ba dokonce vetsina E36 bude mit 200t uz davno za sebou. Problem je v tom, jak zjistit, jak s tim kdo jezdil. Nejlepsi je koupit auto tady v klubu, protoze vetsina lidi ti je schopna predlozit doklady o provedenych opravach
u aut, co maji najeto pres 200t. zalezi na tom, co vse predchozi majitele jiz menili a jak kvalitni dily pouzivali. Pokud na tom nikdo nic nedelal, tak do toho muzes bez problemu nastrkat desitky tisic korun aby to nebylo auto horsi jak felicia. Pokud jde o motor, tak pri normalnim zachazeni a servisovani bych se 200t. nebal, ba dokonce vetsina E36 bude mit 200t uz davno za sebou. Problem je v tom, jak zjistit, jak s tim kdo jezdil. Nejlepsi je koupit auto tady v klubu, protoze vetsina lidi ti je schopna predlozit doklady o provedenych opravach
Jasně, dikes. Netrouf bych si ho koupit jentak z bazaru. Stejnak mám v plánu při příležitosti koupi vzít auto ještě na diagnostiku k BMW a třeba těch 10 tis. obětovat.. (teda snad by to neslo hloubeji do penez)
Jinak s tim TD dik za radu, u me totiz 325 vedla díky ekonomice jízdy(která kompenzuje povinné ručení) a 316 je asi fakt zahul ta tiha pro ten motor...
Finálně teda asi výběr mezi 320i a 325 TD, no asi se přikloním, k benzinu, který bude asi lépe držet...
Jinak s tim TD dik za radu, u me totiz 325 vedla díky ekonomice jízdy(která kompenzuje povinné ručení) a 316 je asi fakt zahul ta tiha pro ten motor...
Finálně teda asi výběr mezi 320i a 325 TD, no asi se přikloním, k benzinu, který bude asi lépe držet...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
- Kontaktovat uživatele:
TD/TDS mají opravdu menší spotřebu (a ještě je nafta stále levnější než benzín). Je to podle jízdy (jako u každého jiného auta). Ale zátah turba jde již od spodu. Tohle téma už tady bylo stejně několikrát probíráno.Ada_CZ píše:Jasně, dikes. Netrouf bych si ho koupit jentak z bazaru. Stejnak mám v plánu při příležitosti koupi vzít auto ještě na diagnostiku k BMW a třeba těch 10 tis. obětovat.. (teda snad by to neslo hloubeji do penez)
Jinak s tim TD dik za radu, u me totiz 325 vedla díky ekonomice jízdy(která kompenzuje povinné ručení) a 316 je asi fakt zahul ta tiha pro ten motor...
Nevim teda, kdybych volil benzin tak 320 a 318 maji povinne ruceni stejne? je tam velky rozdil ve spotrebe? a je pravda ze u 316 je dramaticka spotreba prave diky zdimani motoru pri rozjezdu?
Hm, nabydli ste mi ruku a ted sem vas stáhnul, tak sorry.. ale to by mělo byt vše
dikys, ted střádám plno infa, rád bych se dostal do sekce s technickými informacemi 
E36 323 se mi moc líbí, ale také více stojí... Každopádně bývá i v lepším stavu. Koupě má ještě čas, ale myslím, že nic lepšího než bmw nejezdí:)
akoráa Audi a4 se dá sehnat v dobrém stavu, prosím zkritizujte audi:)
Edit: našel jsem odpovědi.. na některé otázky, které jsem smaznul

E36 323 se mi moc líbí, ale také více stojí... Každopádně bývá i v lepším stavu. Koupě má ještě čas, ale myslím, že nic lepšího než bmw nejezdí:)
akoráa Audi a4 se dá sehnat v dobrém stavu, prosím zkritizujte audi:)
Edit: našel jsem odpovědi.. na některé otázky, které jsem smaznul
Jasný, tak mám dvě možnosti: a) někoho si dobře skamarádit a pak třeba za nějakou odměnu jej nechat otestovat vůz před nákupem.
b) zavést vůz před nákupem na diagnostiku a to mě zajímá: Jak to vychází cenově a jak hluboce jsou schopni vůz otestovat? Zřejmě se jedná výhradně o autorizovaná centra BMW, kolik jich tak v ČR je?
Edit: tak jsem se kouknul po servisech a ta diagnostika nevypada nejak zavratne draze... cca 3000..
b) zavést vůz před nákupem na diagnostiku a to mě zajímá: Jak to vychází cenově a jak hluboce jsou schopni vůz otestovat? Zřejmě se jedná výhradně o autorizovaná centra BMW, kolik jich tak v ČR je?
Edit: tak jsem se kouknul po servisech a ta diagnostika nevypada nejak zavratne draze... cca 3000..