možná jen hledám problémy tam kde nejsou ale nedá mi to abych se nezeptal. Mám e46 318 a když ji nechám běžet na volnoběh, tak mi po půl hodině šplhá ručička ukazatele teploty chladící kapaliny k červenému (Kontrolka přehřátí se nerozsvítí, tak daleko sem to radši nezkoušel), ale sahara mi neběží... Stačí ale ujet doslova 20metů a teplota klesne na normal. Jinak během jízdy se ručička vžycky drží vzorně ve svislé poloze přesně uprostřed stupnice. Četl jsem si tady na fóru pár problému s hlavami tak mám z toho docela vítr

1) Je to normální?
2) Při jaké poloze ručičky Vám spíná sahara?
3) Zaznamenal jste někdo u podobného motoru takhle zvýšenou teplotu při volnoběhu?
Pro úplnost dodávám, že auto je po inspekci v BMW, nový termostat, pumpa a expanzka - vše měněno kvůli netěsnosti, nikoliv kvůli problémům s teplotou.
Díky za Vaši pozornost i případné odpovědi