Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výměna motoru a problém s imobilizerem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mizuh
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: pát 26.09.2003 00:00

#1 Příspěvek od mizuh »

Bude v autě bez imobilizeru chodit motor z auta ve kterým imobilizer byl?
Mám všechno včetně řídící jednotky, čipu i "évéesa" jenže na původnim autě bylo "évéeso" zapojený na konektor v kabeláži, kterej na autě nemám.
Jde o výměnu M40 vs M43.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

To teda bohužel nebude...
Loni jsem přemýšlel nad výměnou motoru u '92 320i a motor '96 328i
Když jsem si zjistil že bych musel vyměnit -kvůli imobilizeru- motorovou kabeláž až ke spínací skříňce, spínací skříňku, -buď jezdit se dvěma klíči nebo vyměnit všechny zámky tak jsem si to rozmyslel a vzal motor '92 325i
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#3 Příspěvek od error-motohanz »

No tak to budes muset vyresit tak ze si vezmes schema zapojeni eletriky v aute a pekne to postupne zapojis....natahas draty a tak....
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#4 Příspěvek od error-motohanz »

Jawak píše:To teda bohužel nebude...
Loni jsem přemýšlel nad výměnou motoru u '92 320i a motor '96 328i
Když jsem si zjistil že bych musel vyměnit -kvůli imobilizeru- motorovou kabeláž až ke spínací skříňce, spínací skříňku, -buď jezdit se dvěma klíči nebo vyměnit všechny zámky tak jsem si to rozmyslel a vzal motor '92 325i
Nemusis menit celou elektriku jen zapojis tu ews podle schematu a je to v pohode...a spinacku menit nemusi staci vyloupnout jen ten cip a vsadit do toho puvodniho klicku..... :wink:
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od andyXXL »

to error-hanz:
neviem neviem na spinacke je citacia cievka ked ma auto imobilizer v kluci...chcelo byt to prekopat ETK
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#6 Příspěvek od error-motohanz »

andyXXL píše:to error-hanz:
neviem neviem na spinacke je citacia cievka ked ma auto imobilizer v kluci...chcelo byt to prekopat ETK
ale nic to nechce prekopat....musis tam dat samozrejme i ten snimac s novou ews to je jasny..... :wink:
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od andyXXL »

..nemal som to rozbrate,ale uz som mudrejsi,dik
Ale mozem sa ti spytat BMW servismana co by obnasal tento upgrade ak neporiesis...moze tam byt problem ze to bude treba nakodovat s ostatnymi riadiackami (central etc.), nechce sa mi verit ze na bave to bude take easy :)
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#8 Příspěvek od error-motohanz »

andyXXL píše:..nemal som to rozbrate,ale uz som mudrejsi,dik
Ale mozem sa ti spytat BMW servismana co by obnasal tento upgrade ak neporiesis...moze tam byt problem ze to bude treba nakodovat s ostatnymi riadiackami (central etc.), nechce sa mi verit ze na bave to bude take easy :)
Jde o to kam a z jakyho auta to davas, zadny problem s centralem ani jinymi r.j. b problem byt nemel, vdzy zalezi na tom jestli se v tom uz nekdo nehrabal....ja jsem si timhle upgradem prosel a daval jsem do E36 motor s cabria Z3....auto rocnik 93 a cabrio rocni 98-99....tak posud sam....
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#9 Příspěvek od error-motohanz »

problem tam se ridicima jednotkama neni ale musi se vse dobre zapojit.... :wink:
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od andyXXL »

Myslel som ze nehovoris do vetra a mas skusenosti, ale tymto padom moja mienka o zlozitosti elektroniky starsich BMW pada.Vacsinou modernejsie auta maju CAN-bus po ktorej vsetko zo vsetkym komunikuje a E36 ma zrejme len jednoduchu kombinaciu EWS/DME, ktora overi kod a povie RJ motora spusti sa. Aspon u VW elekronike, kedy len vymenis hocijaku sracku a musis vsetko nakodovat na diagnostike a potrebujes rozne servisne kody, aby si to opat rozumelo. :) Nevravim ze sa to neda, ale zasnem ze staci to prekablovat 8O
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#11 Příspěvek od error-motohanz »

No u tech poslednich to asi uz nepujde, nevim ale tady to neni zas takovej problem nakonec se jen smazou chyby na diagnostice a je vse v pohode...tam jde o to ze ty vsechny ridici jednotky jsou z jednoho auta takze problem neni jasny pak je ze kdyz kombinujes jednotky z jinejch aut tak to asi moc nefacha..... :wink:
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od andyXXL »

BTW Zaoberas sa inak autoelektronikou? Zo skusenosti staci ze ten samy modul ma inu HW alebo SW verziu a uz ti to nemusi chodit,hoci konektory pasuju.To ako je EWS vyriesene ma netesi,pretoze je to lahko prelomitelne zlodejmi.Na VW mas managment imobilizera na pristrojovke a komunikuje to po CAN zbernici na viacero stran, kradne sa to aj tak ale uz to bude vacsia komplikacia.V kazdom pripade elektronika je cim dalej zlozitejsia model od modelu a viac sa sere.Dost casto pocuvam su na novych bavach problemy.Kamos na E39 2.5TDS automate uz menil hafo cidiel.Najhorise ked ti to odide a ostanes visiet. :evil: Ja som schvalne chcel E36ku,pretoze to tam este neni tak nabite.
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#13 Příspěvek od error-motohanz »

pockej a co se krade vic bmw nebo vw? :wink: Hele a jak bys chtel tu ews obejit? das jinej modul a stejne ti to proste nepojede....
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od andyXXL »

Jasan ze VW,lebo toho jazdi viac...nepoznam sposob,ale logicky je komunikacia iba medzi dvoma modulmi ked maju ti hajzlovia prislusny SW tak je s tym menej prace.Na vela autach je to vyriesene tak,ze plavajuci kod z kluca je overovany iba v EWS a ta uz len posle nechraneny komand do RJ motora, ze overila kod a moze sa spustit.Ked zoberes druhu EWS zo sparovanym cipom v kluci tak odides,alebo to naemulujes.Nevravim ze takto to ma vyriesene bavo, ale je to jednoduchsie.Uricte stale prebieha periodicka komunikacia (posiela sa ten potvrdzovaci komand) medzi EWS a DME...skus spravit test na E36 s EWS, nastartuj motor a obal kluc alobalom, motor schcipne 8)
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#15 Příspěvek od error-motohanz »

No tenhke test funguje no nevim jestli by jsi odjel kdyby sis tam napojil jinou ews s klicem, pokud bude jinej modul ews nez je zapsanej v dme tak myslim ze to nanahodis.....to uz se tu dostavame ale jinam problem u sefa co tu vytvoril tu otazku ohledne ews je takovej ze ma tohle vsehno zapojit do e30 a to je dost problem nez kdyz davas z e36 do e36... :?
Odpovědět