Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výměna motoru a problém s imobilizerem
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
To teda bohužel nebude...
Loni jsem přemýšlel nad výměnou motoru u '92 320i a motor '96 328i
Když jsem si zjistil že bych musel vyměnit -kvůli imobilizeru- motorovou kabeláž až ke spínací skříňce, spínací skříňku, -buď jezdit se dvěma klíči nebo vyměnit všechny zámky tak jsem si to rozmyslel a vzal motor '92 325i
Loni jsem přemýšlel nad výměnou motoru u '92 320i a motor '96 328i
Když jsem si zjistil že bych musel vyměnit -kvůli imobilizeru- motorovou kabeláž až ke spínací skříňce, spínací skříňku, -buď jezdit se dvěma klíči nebo vyměnit všechny zámky tak jsem si to rozmyslel a vzal motor '92 325i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
Nemusis menit celou elektriku jen zapojis tu ews podle schematu a je to v pohode...a spinacku menit nemusi staci vyloupnout jen ten cip a vsadit do toho puvodniho klicku.....Jawak píše:To teda bohužel nebude...
Loni jsem přemýšlel nad výměnou motoru u '92 320i a motor '96 328i
Když jsem si zjistil že bych musel vyměnit -kvůli imobilizeru- motorovou kabeláž až ke spínací skříňce, spínací skříňku, -buď jezdit se dvěma klíči nebo vyměnit všechny zámky tak jsem si to rozmyslel a vzal motor '92 325i

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
Jde o to kam a z jakyho auta to davas, zadny problem s centralem ani jinymi r.j. b problem byt nemel, vdzy zalezi na tom jestli se v tom uz nekdo nehrabal....ja jsem si timhle upgradem prosel a daval jsem do E36 motor s cabria Z3....auto rocnik 93 a cabrio rocni 98-99....tak posud sam....andyXXL píše:..nemal som to rozbrate,ale uz som mudrejsi,dik
Ale mozem sa ti spytat BMW servismana co by obnasal tento upgrade ak neporiesis...moze tam byt problem ze to bude treba nakodovat s ostatnymi riadiackami (central etc.), nechce sa mi verit ze na bave to bude take easy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Myslel som ze nehovoris do vetra a mas skusenosti, ale tymto padom moja mienka o zlozitosti elektroniky starsich BMW pada.Vacsinou modernejsie auta maju CAN-bus po ktorej vsetko zo vsetkym komunikuje a E36 ma zrejme len jednoduchu kombinaciu EWS/DME, ktora overi kod a povie RJ motora spusti sa. Aspon u VW elekronike, kedy len vymenis hocijaku sracku a musis vsetko nakodovat na diagnostike a potrebujes rozne servisne kody, aby si to opat rozumelo.
Nevravim ze sa to neda, ale zasnem ze staci to prekablovat 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
No u tech poslednich to asi uz nepujde, nevim ale tady to neni zas takovej problem nakonec se jen smazou chyby na diagnostice a je vse v pohode...tam jde o to ze ty vsechny ridici jednotky jsou z jednoho auta takze problem neni jasny pak je ze kdyz kombinujes jednotky z jinejch aut tak to asi moc nefacha..... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
BTW Zaoberas sa inak autoelektronikou? Zo skusenosti staci ze ten samy modul ma inu HW alebo SW verziu a uz ti to nemusi chodit,hoci konektory pasuju.To ako je EWS vyriesene ma netesi,pretoze je to lahko prelomitelne zlodejmi.Na VW mas managment imobilizera na pristrojovke a komunikuje to po CAN zbernici na viacero stran, kradne sa to aj tak ale uz to bude vacsia komplikacia.V kazdom pripade elektronika je cim dalej zlozitejsia model od modelu a viac sa sere.Dost casto pocuvam su na novych bavach problemy.Kamos na E39 2.5TDS automate uz menil hafo cidiel.Najhorise ked ti to odide a ostanes visiet.
Ja som schvalne chcel E36ku,pretoze to tam este neni tak nabite.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jasan ze VW,lebo toho jazdi viac...nepoznam sposob,ale logicky je komunikacia iba medzi dvoma modulmi ked maju ti hajzlovia prislusny SW tak je s tym menej prace.Na vela autach je to vyriesene tak,ze plavajuci kod z kluca je overovany iba v EWS a ta uz len posle nechraneny komand do RJ motora, ze overila kod a moze sa spustit.Ked zoberes druhu EWS zo sparovanym cipom v kluci tak odides,alebo to naemulujes.Nevravim ze takto to ma vyriesene bavo, ale je to jednoduchsie.Uricte stale prebieha periodicka komunikacia (posiela sa ten potvrdzovaci komand) medzi EWS a DME...skus spravit test na E36 s EWS, nastartuj motor a obal kluc alobalom, motor schcipne 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
No tenhke test funguje no nevim jestli by jsi odjel kdyby sis tam napojil jinou ews s klicem, pokud bude jinej modul ews nez je zapsanej v dme tak myslim ze to nanahodis.....to uz se tu dostavame ale jinam problem u sefa co tu vytvoril tu otazku ohledne ews je takovej ze ma tohle vsehno zapojit do e30 a to je dost problem nez kdyz davas z e36 do e36... 
