Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spotřeba??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bart
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 24.07.2005 00:00

#1 Příspěvek od bart »

Kolik žere 325TDS bez chipu a kolik s chipem???

Dík
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

a s jakym cipem? ... co ocekavas za odpoved? ... neco navic si to asi veme :-)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#3 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Se softem od diesel-technik byla spotreba za beznyho provozu stejna a to asi 8,5L zalezelo na noze, na dalku 6,8L...
N54 PWR
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#4 Příspěvek od major »

bart píše:Kolik žere 325TDS bez chipu a kolik s chipem???

Dík
Já jezdím za 7,4lt a to lítám hodně po městě.Mám bez úpravy jednotky.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

major píše:
bart píše:Kolik žere 325TDS bez chipu a kolik s chipem???

Dík
Já jezdím za 7,4lt a to lítám hodně po městě.Mám bez úpravy jednotky.


To mas hodne lehkou nohu... :)
N54 PWR
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mkalous »

to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mkalous »

mkalous píše:to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.


ještě jsem zapoměl, jezdím na širších papučích :-)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

mkalous píše:to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.


Co to znamená velmi těžká noha? jsou dvě možnosti,bud ti ukazuje BC jstli ho tam máš....nebo je to blbost :D já jezdil v tds klobouka za 7,2 (e39) hodně těžká noha musí brát pětka 10+ to mi říká zdravej rozum
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od mkalous »

každej říká, že má noha se rovná váze jednomu železobetonovýmu panelu :-) nevím, co je na tom pravdy, ale jezdím jak prase, styl brzda plyn, proste hrůza.
BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.

Tak nevím, kde je chyba.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#10 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

mkalous píše:každej říká, že má noha se rovná váze jednomu železobetonovýmu panelu :-) nevím, co je na tom pravdy, ale jezdím jak prase, styl brzda plyn, proste hrůza.
BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.

Tak nevím, kde je chyba.


to je jedno,jen vím,že se nedá v tds jezdit krev (hodně těžká noha) za 7,2l nafty.... možná špatné výpočty :D ježdění ráno do práce za 9,2-9,4 už sedí :D
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od mkalous »

v pohodě. Nic se neděje, jen píšu co jsme naměřil. Je asi pravda, že pojem ěžká noha je u každého jiná :-) :-) :-)
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#12 Příspěvek od major »

Lukas H. píše:To mas hodne lehkou nohu... :)
Člověče ani ne,teď s tím teda více jezdí moje manželka do arbaitu.Já se dopravuju raději na motorce.Minulý týden jela Olomouc na otočku což je od nás cca 820 km,hladový voko ještě nesvítilo a dotankoval jsem 52lt do plný,což je spotřeba 6,34.Je pravda,že z vašeho pohledu jezdí klobouka.Když s tím lítám já tak ujedu do rezervy tak 750km a dotankuju 55lt.Nejméně co jsem najel na nádrž bylo 650 Km a dotankoval jsem zase 55lt, to jsem ale jel 2xPrahu a rychlost na dálnici neklesla pod 170 a často jsem tam měl i max.Mám tam cca. 50tis km nový čerpadlo (výměna v BMW dresden),používám jen lehkoběžný syntetický oleje(všechny),motorák měním po 10 tis.Km, tankuju jen aditivovanou ARALáckou naftu a jezdím na pneu 15"/195-65 ,po startu zásadně netočím nad 2,5tis.ot/min asi 15Km, po rychlé jízdě nikdy hned nevypnu motor a nechávám turbo v klidu vychladnout.Prostě si to udržuju a šetřím.
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od mkalous »

major píše:
Lukas H. píše:To mas hodne lehkou nohu... :)
Člověče ani ne,teď s tím teda více jezdí moje manželka do arbaitu.Já se dopravuju raději na motorce.Minulý týden jela Olomouc na otočku což je od nás cca 820 km,hladový voko ještě nesvítilo a dotankoval jsem 52lt do plný,což je spotřeba 6,34.Je pravda,že z vašeho pohledu jezdí klobouka.Když s tím lítám já tak ujedu do rezervy tak 750km a dotankuju 55lt.Nejméně co jsem najel na nádrž bylo 650 Km a dotankoval jsem zase 55lt, to jsem ale jel 2xPrahu a rychlost na dálnici neklesla pod 170 a často jsem tam měl i max.Mám tam cca. 50tis km nový čerpadlo (výměna v BMW dresden),používám jen lehkoběžný syntetický oleje(všechny),motorák měním po 10 tis.Km, tankuju jen aditivovanou ARALáckou naftu a jezdím na pneu 15"/195-65 ,po startu zásadně netočím nad 2,5tis.ot/min asi 15Km, po rychlé jízdě nikdy hned nevypnu motor a nechávám turbo v klidu vychladnout.Prostě si to udržuju a šetřím.


jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#14 Příspěvek od major »

mkalous píše:
major píše:jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.
No mě vyměňovali mimo čerpadla ještě spojku a stálo to komplet asi 68tis.Kč.Kdyby jsi to chtěl přesněji, musel bych někde vyhrabat faktury a na to jsem línej :D .
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od mkalous »

major píše:
mkalous píše:
major píše:jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.
No mě vyměňovali mimo čerpadla ještě spojku a stálo to komplet asi 68tis.Kč.Kdyby jsi to chtěl přesněji, musel bych někde vyhrabat faktury a na to jsem línej :D .


očividně to bylo ale levnější než u nás.
Nebo proč zrovna v Dresden? :-) :-)
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#16 Příspěvek od major »

mkalous píše:
major píše:očividně to bylo ale levnější než u nás.
Nebo proč zrovna v Dresden? :-) :-)
Já tam jezdim už dlouho s motorkou a taky pro díly.Znám tam úroveň práce a přístup k zákazníkům.Když tam přijedu tak jsou milí a vstřícní, ceny dílů asi o 30% nižší než u nás.Např. pokud tam přijedeš a chceš jen vymazat chybu v počítači tak to udělají zdarma se slovy, že jsi zákazník BMW.Práce je tam sice dražší,ale zase ti neúčtujou kdejakou kokotinu.Prostě jsem podstatně více spokojenej než v Autecu.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od psena »

Zensky dokazi delat rekordy ve spotrebe(minimum) to ja jsem opacny pripad.
Nedavno jsem kamosovym autem jel do CB, zpet uz ridil on, ja jsem mel 12,8 L a on jel za 9,5 casy tech dvou jizd byly vicemene stejny, tak me to nejak rozume vysvetlete...jo byla to 530i V6
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od darmon »

psena píše:Zensky dokazi delat rekordy ve spotrebe(minimum) to ja jsem opacny pripad.
Nedavno jsem kamosovym autem jel do CB, zpet uz ridil on, ja jsem mel 12,8 L a on jel za 9,5 casy tech dvou jizd byly vicemene stejny, tak me to nejak rozume vysvetlete...jo byla to 530i V6
tech veci je hodne co to mohlo zpusobit
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od matal Moderátor »

Taková OT otázka: TDSo v E39 má višší výkon než v E34?
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#20 Příspěvek od major »

matal píše:Taková OT otázka: TDSo v E39 má višší výkon než v E34?
Ne,je to stejný i v e36.
Odpovědět