Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
mkalous píše:to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.
ještě jsem zapoměl, jezdím na širších papučích

mkalous píše:to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.
Co to znamená velmi těžká noha? jsou dvě možnosti,bud ti ukazuje BC jstli ho tam máš....nebo je to blbost

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
každej říká, že má noha se rovná váze jednomu železobetonovýmu panelu
nevím, co je na tom pravdy, ale jezdím jak prase, styl brzda plyn, proste hrůza.
BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.
Tak nevím, kde je chyba.

BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.
Tak nevím, kde je chyba.
mkalous píše:každej říká, že má noha se rovná váze jednomu železobetonovýmu panelunevím, co je na tom pravdy, ale jezdím jak prase, styl brzda plyn, proste hrůza.
BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.
Tak nevím, kde je chyba.
to je jedno,jen vím,že se nedá v tds jezdit krev (hodně těžká noha) za 7,2l nafty.... možná špatné výpočty


Člověče ani ne,teď s tím teda více jezdí moje manželka do arbaitu.Já se dopravuju raději na motorce.Minulý týden jela Olomouc na otočku což je od nás cca 820 km,hladový voko ještě nesvítilo a dotankoval jsem 52lt do plný,což je spotřeba 6,34.Je pravda,že z vašeho pohledu jezdí klobouka.Když s tím lítám já tak ujedu do rezervy tak 750km a dotankuju 55lt.Nejméně co jsem najel na nádrž bylo 650 Km a dotankoval jsem zase 55lt, to jsem ale jel 2xPrahu a rychlost na dálnici neklesla pod 170 a často jsem tam měl i max.Mám tam cca. 50tis km nový čerpadlo (výměna v BMW dresden),používám jen lehkoběžný syntetický oleje(všechny),motorák měním po 10 tis.Km, tankuju jen aditivovanou ARALáckou naftu a jezdím na pneu 15"/195-65 ,po startu zásadně netočím nad 2,5tis.ot/min asi 15Km, po rychlé jízdě nikdy hned nevypnu motor a nechávám turbo v klidu vychladnout.Prostě si to udržuju a šetřím.Lukas H. píše:To mas hodne lehkou nohu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
major píše:Člověče ani ne,teď s tím teda více jezdí moje manželka do arbaitu.Já se dopravuju raději na motorce.Minulý týden jela Olomouc na otočku což je od nás cca 820 km,hladový voko ještě nesvítilo a dotankoval jsem 52lt do plný,což je spotřeba 6,34.Je pravda,že z vašeho pohledu jezdí klobouka.Když s tím lítám já tak ujedu do rezervy tak 750km a dotankuju 55lt.Nejméně co jsem najel na nádrž bylo 650 Km a dotankoval jsem zase 55lt, to jsem ale jel 2xPrahu a rychlost na dálnici neklesla pod 170 a často jsem tam měl i max.Mám tam cca. 50tis km nový čerpadlo (výměna v BMW dresden),používám jen lehkoběžný syntetický oleje(všechny),motorák měním po 10 tis.Km, tankuju jen aditivovanou ARALáckou naftu a jezdím na pneu 15"/195-65 ,po startu zásadně netočím nad 2,5tis.ot/min asi 15Km, po rychlé jízdě nikdy hned nevypnu motor a nechávám turbo v klidu vychladnout.Prostě si to udržuju a šetřím.Lukas H. píše:To mas hodne lehkou nohu...
jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.
No mě vyměňovali mimo čerpadla ještě spojku a stálo to komplet asi 68tis.Kč.Kdyby jsi to chtěl přesněji, musel bych někde vyhrabat faktury a na to jsem línejmkalous píše:major píše:jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
major píše:mkalous píše:No mě vyměňovali mimo čerpadla ještě spojku a stálo to komplet asi 68tis.Kč.Kdyby jsi to chtěl přesněji, musel bych někde vyhrabat faktury a na to jsem línejmajor píše:jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ..
očividně to bylo ale levnější než u nás.
Nebo proč zrovna v Dresden?


Já tam jezdim už dlouho s motorkou a taky pro díly.Znám tam úroveň práce a přístup k zákazníkům.Když tam přijedu tak jsou milí a vstřícní, ceny dílů asi o 30% nižší než u nás.Např. pokud tam přijedeš a chceš jen vymazat chybu v počítači tak to udělají zdarma se slovy, že jsi zákazník BMW.Práce je tam sice dražší,ale zase ti neúčtujou kdejakou kokotinu.Prostě jsem podstatně více spokojenej než v Autecu.mkalous píše:major píše:očividně to bylo ale levnější než u nás.
Nebo proč zrovna v Dresden?![]()
tech veci je hodne co to mohlo zpusobitpsena píše:Zensky dokazi delat rekordy ve spotrebe(minimum) to ja jsem opacny pripad.
Nedavno jsem kamosovym autem jel do CB, zpet uz ridil on, ja jsem mel 12,8 L a on jel za 9,5 casy tech dvou jizd byly vicemene stejny, tak me to nejak rozume vysvetlete...jo byla to 530i V6