Ahoj.
Prolezl jsem cely forum,samozhrejme nasel ruzne navody jak toto vynulovat,ale i po rozmluve s par userame tady z fora,se to zatim nikomu na E46 nepovedlo-proste nejaky piny 7-19 nebo jak to bylo apod.. to vubec nebere.
Nevedel by nekdo jak tedy na to ? nebo nemate nekdo vyzkouseny 100% postup? A nebo kdo to zkousel postupy zde uvadane at napise,zda mu to slo/neslo,abych nemusel neco zkouset co beztak nejde:-(
Diky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Service OIL a Inspection na E46 ?
mirin píše:Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.
tim nulovacim cudlem myslis to pravy tlacitko na stelovani hodin,nebo to levy na nulovani dennich kilometru.
Protoze s tim cudlem na nulovani kilometru jsem to zkousel a nic.Jen tam naskakovali jakysi testy pod 1-20 cislama a pak to klasicky udelalo test cely palubky.
Neni treba rozdil v roku vyroby?Jaky mas rok?
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Vy jste ale amatéři 
Takže jak nuluješ kilometry (ty denní), tak ten čudlík podržíš, zapneš klíč na pozici jedna, (co se zapne jen rádio) pořád to tlačítko-nulovač km držíš stisknuté, až se za malou chvíli oběví: "Reset SIA". Až to "Reset SIA" zhasne, potom pustíš to tlačítko, co jsi pořád držel. Během 2-3 vteřin ho zmáčkneš zase (čas musí být docela přesný) a mělo by být hotovo. Takhle to znám já z Niederlassungu Bonn, kde to vždycky fungovalo, u e46ek...
Na 36 a jiné mají takovou jak když "baterku na svícení" -kulatá trubica, tu narazí na diagnostickou zástčku a někdo mačká čudlík... Já musel vždycky jít točit s klíčema a říkat, jestli se povedlo
Zajímalo by mě, jak skobčáci odpočítají vteřinu, aniž by se mrkli na hodinky, my řekneme "jednadvacet" a vteřina uběhne 

Takže jak nuluješ kilometry (ty denní), tak ten čudlík podržíš, zapneš klíč na pozici jedna, (co se zapne jen rádio) pořád to tlačítko-nulovač km držíš stisknuté, až se za malou chvíli oběví: "Reset SIA". Až to "Reset SIA" zhasne, potom pustíš to tlačítko, co jsi pořád držel. Během 2-3 vteřin ho zmáčkneš zase (čas musí být docela přesný) a mělo by být hotovo. Takhle to znám já z Niederlassungu Bonn, kde to vždycky fungovalo, u e46ek...
Na 36 a jiné mají takovou jak když "baterku na svícení" -kulatá trubica, tu narazí na diagnostickou zástčku a někdo mačká čudlík... Já musel vždycky jít točit s klíčema a říkat, jestli se povedlo

