Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Service OIL a Inspection na E46 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
goro3
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 12.10.2004 00:00

#1 Příspěvek od goro3 »

Ahoj.

Prolezl jsem cely forum,samozhrejme nasel ruzne navody jak toto vynulovat,ale i po rozmluve s par userame tady z fora,se to zatim nikomu na E46 nepovedlo-proste nejaky piny 7-19 nebo jak to bylo apod.. to vubec nebere.

Nevedel by nekdo jak tedy na to ? nebo nemate nekdo vyzkouseny 100% postup? A nebo kdo to zkousel postupy zde uvadane at napise,zda mu to slo/neslo,abych nemusel neco zkouset co beztak nejde:-(

Diky
mirin
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 25.06.2004 00:00
Bydliště: olomouc/bělkovice

#2 Příspěvek od mirin »

Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.
goro3
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 12.10.2004 00:00

#3 Příspěvek od goro3 »

mirin píše:Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.
No pokud to tak funguje,pak to nema chabu - DIKY :)
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#4 Příspěvek od michal »

mirin píše:Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.

tim nulovacim cudlem myslis to pravy tlacitko na stelovani hodin,nebo to levy na nulovani dennich kilometru.
Protoze s tim cudlem na nulovani kilometru jsem to zkousel a nic.Jen tam naskakovali jakysi testy pod 1-20 cislama a pak to klasicky udelalo test cely palubky.
Neni treba rozdil v roku vyroby?Jaky mas rok?
mirin
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pát 25.06.2004 00:00
Bydliště: olomouc/bělkovice

#5 Příspěvek od mirin »

Nulovací tlačítko.Test ti to udělá když nedodržíš postup nebo zapneš klíč do joné polohy než 1.r.v.00
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Klubové ID: 68

#6 Příspěvek od cabadaj »

Mě se to nedaří ani na E36
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Vy jste ale amatéři :)
Takže jak nuluješ kilometry (ty denní), tak ten čudlík podržíš, zapneš klíč na pozici jedna, (co se zapne jen rádio) pořád to tlačítko-nulovač km držíš stisknuté, až se za malou chvíli oběví: "Reset SIA". Až to "Reset SIA" zhasne, potom pustíš to tlačítko, co jsi pořád držel. Během 2-3 vteřin ho zmáčkneš zase (čas musí být docela přesný) a mělo by být hotovo. Takhle to znám já z Niederlassungu Bonn, kde to vždycky fungovalo, u e46ek...
Na 36 a jiné mají takovou jak když "baterku na svícení" -kulatá trubica, tu narazí na diagnostickou zástčku a někdo mačká čudlík... Já musel vždycky jít točit s klíčema a říkat, jestli se povedlo :) Zajímalo by mě, jak skobčáci odpočítají vteřinu, aniž by se mrkli na hodinky, my řekneme "jednadvacet" a vteřina uběhne :)
Odpovědět