v papírech mám u ráfků 6x15 a 7x15 psáno ET=47mm. 7,25x15, které mám na autě mají ET=35mm. Takže středová rovina kol je posunuta o 12mm ven.
Při přejíždění hrbolů, kdy se střídavě odlehčuje levé a pravé přední kolo (přejezd přes koleje, výtluky apod.) to na můj vkus moc škube s volantem.

Taky namáhání dílů zavěšení kola a řízení musí být zákonitě větší.

Je mi jasné, že bych musel buď vyměnit disky za jiný (to se mi nechce, tyhle autu moc sluší), nebo ubrat materiál z disku (z vnitřní strany náboje pochopitelně). Nevím ale, jestli výrobci alu disků počítají s takovou možností úpravy a střed kol podle toho dimenzují. Po takové úpravě bych měl bobky, že se mi někde v zatáčce "rozsypou loukotě".

Jak je to s vaším ET? Máte někdo podobnou zkušenost a? s ježděním (s malým ET) či s úpravou kol?