Mám na zadní nápravě komplet všechno nový. I originál tlumiče, dorazy. Ramena, čepy i ty malý silemtbloky. Ty velký čtyři mají najeto 25tis a zdají se být dobrý. Ale pořád tam při přejetí příčnejch nerovností něco mlátí. Jako když o sebe mlátej prkna. Už sem na prášky. Tolik peněz a výsledek není jak jsem myslel. Podvozek je M technik + Nivo a auto touring. Neví někdo co by to ještě mohlo být?
Jestli by byl někdo z Prahy kdo tomu rozumí a zná tu nápravu a ví kam se podívat, tak bych mu to zaplatil, aby to prohlíd a zjistil.
Díky
all píše:podobný to mám také já menil vše a je to stejný už spíš řeším že to nemůže být nápravou
Napadl me ještě vejfuk. Ale to nevim. Když vezmu za koncovky a lomcuju s tím, tak se to skoro ani nehne. Sem se tak těšil, že to bude OK, a nic. Samozřejmě je to znát. Ale to mlácení je tam furt.
Mas spravne tlumice? Na toura se delaji tri druhy, kdyz je mezi sebou prohodis, chova se to divne, dal jsem jako nouzovku na toura s pruzinama tlumice z Nivove verze a z puvodni nechutne houpacky diky spatnym tlumicum to zase bylo hrozne tvrde az to odskakovalo..
Meda píše:Mas spravne tlumice? Na toura se delaji tri druhy, kdyz je mezi sebou prohodis, chova se to divne, dal jsem jako nouzovku na toura s pruzinama tlumice z Nivove verze a z puvodni nechutne houpacky diky spatnym tlumicum to zase bylo hrozne tvrde az to odskakovalo..
Tlumiče jsou správný. Nový origo BMW. Čísla podle VIN a vypsaný výbavy sedí.
Já vim že to s tím M-Technik podvozkem nebude měký. O to mi ani nejde. Jen mi tam to mlácení vadí. Nechce se mi věřit, že to takhle před 10 lety vyjelo z továrny a takhle to mlátilo.
all píše:nemlátilo, jezdím i jinýma bmw a jiné to dělají méně, vůbec , či víc.. tak tam něco musí bejt.
já upevnoval baterii, sundal výfuk, vyndal podlahu kufru, rezervu a tak
nic.
V kufru už sem taky dělal všechno možný. Dveřě prohlídnul. Dorazy dveří. Jestě sem to kde sa dalo vytuploval v kufru filcem. Tam kam jeznim do servisu už mě maji za blázna že mám autopsychózu. Můžou ty čtyři velký silentbloky po 25tis odejít? Koukali na ně a prej jsou OK.
bude to nějaká pičovina, jak už to bejvá... zkusil si někoho posadit do kufru a jet po nějaký rozbitý cestě třeba aby zkoušel odkaď to de? nebo na STK jak mají ty válce, který prověřujou podvozek, co se domluvit s nima tam aby ti to proklepli?
Perunwit píše:bude to nějaká pičovina, jak už to bejvá... zkusil si někoho posadit do kufru a jet po nějaký rozbitý cestě třeba aby zkoušel odkaď to de? nebo na STK jak mají ty válce, který prověřujou podvozek, co se domluvit s nima tam aby ti to proklepli?
No to sem chtěl taky zkusit. Ale nikdo do toho kufru nechce Večer se zeptám manželky Ale ta zase pozna prd A s tou technickou. Tam se jim jebou sem a tam kola ale ne nahoru dolu. Sem se objednal na příští týden do Renocaru. Už vidim, jak mi řeknou že je to v pořádku a me jebne.
No když někdy řídí, tak sem hned zase o pět let starší a nemyslim, že se dožiju 150let
A že do auta dávám někdy hodně peněz neví. Si myslí, že je to auto velikej držák
tak to si asi nenecháváš posílat balíčky domů a nejezdíš někam na celej den s nadrženým výrazem a kufrem nářadí já bych to neutajil. Jinak moje řídí dobře, to zase jo...
Jeste me napadlo-ty velke silenty si daval jake, origo, nebo druhosku?
Pokud jsou ty rany silne, ale tupe pri pricnych nerovnostech, je dost mozne, ze to budou ony, neorigo nemusi vydrzet dlouho, jsou totiz olejove..
Sedan ma na rozdil od toura nad prednimy silenty napravnice takovou gumovou podlozku, ktera zabranuje mlaceni do kastle, tour ma navic pri zvednutem aute (svesena napravnice) relativne velkou mezeru mezi silentbloky a karoserii, cca 15mm, kdyz nebude silentblok spravne tlumit (spatna guma, vytekly olej, utrzeny atd.), bude to pri propruzeni po tech 15mm vule celkem dost mlatit..