Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 535d prestalo tahnou

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
SmileBoy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07.12.2013 01:00

#1 Příspěvek od SmileBoy »

Prosim o radu, pri jizde prestalo tahnout, na neutral jde vytocit jen do 4tis otacek, zvuk ma normalni, nekouri ani neskube, zadna kontrolka se nerosvitila, nesetkal se stim nekdo uz?
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2367
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od DC Výkonná rada »

diagnostika napoví - u těhle aut hraje roli dost faktorů jako třeba dodávka paliva (možná vadná podávací pumpa), regulace turbín a spousta dalšího
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
SmileBoy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07.12.2013 01:00

#3 Příspěvek od SmileBoy »

A nenasel by se nejakej sikovnej diagnostik na plzensku kterej by mel cas se na to kouknout??
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#4 Příspěvek od Teddy »

Přesně tohle mi udělal totálně ucpanej DPF. Motor v nouzáku. Na volnoběh max. asi 4 tis. a při jízdě naprosto bez výkonu. V kopci mě předjel autobus s vlekem.

Kontrolky taky nesvítily žádný.
SmileBoy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07.12.2013 01:00

#5 Příspěvek od SmileBoy »

no tak doufam ze to pude vycistit nejak. ted sem sehnal diagnostika v plzni, tak snad se to vyresi.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#6 Příspěvek od Teddy »

Vyčištění mi vydrželo jen pár tis. km. Když to zanesení přesáhne určitou mez, tak už to nejde vyčistit.

Hlavně (jestli je to opravdu on) si zjisti proč se zanesl. U mě to byly prasklý svody a nefunkční oba termostaty. Taky se podívej, kdy jsi naposledy dával odlučovač oleje.
butthead740
Registrovaný
Příspěvky: 377
Registrován: pon 23.06.2008 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 1599

#7 Příspěvek od butthead740 »

dpf nech z toho auta vyndat prehrat sw a uvidis jak teprve 535d jede, bude ti pripadat ze mas jiny auto a i to min spapa.. beztak je to tam jen a jen z duvodu EU a ekopakousu..
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#8 Příspěvek od matik »

Vyčistit tu velkou klapku od regulaci turba a preventivně vyměnit podtlakové hadičky :wink:
Mám za to že každá automatová e9x a e6x nejde na volnoběh vytočit přes 4tis. :wink:
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od Tecto »

No, čekají tě myslím krušný chvíle. Držím palce, abys neprotekl gatě.
Jinak 535d má kolega tady z Brna - Horys. Je to mechoš (má servis na pacienty od BMW a sám vlastní E61 535) a možná by věděl. Napiš mu.
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00
Klubové ID: 3102

#10 Příspěvek od mentuli »

Můj tip je také filtr pevných částic.. určitě bych nechal na diagnostice změřit propustnost.. a jinak žádný bavorácký common rail diesel na místě nevytočíte přes 4000 rpm!!!
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od HuNTeR »

Demontáž DPF má i svoje mínus.Jel jsem za 535d bez DPF a musím říct že parní lokomotiva kouří míň než tohle. Jednou mi to dělala i špatná nafta.Natankoval jsem jinde a všechno začalo šlapat.Prostě blbý spalování nafty.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#12 Příspěvek od Teddy »

no jo, ale za to nemůže vyndaný DPF :D
Odpovědět