Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 535i netopí, nepřepíná na LPG (M62B35)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
code
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od code »

Včera večer jsem pozoroval že auto začalo méně topit(u řidiče šel teplý vzduch u spolujezdce ne), dneska ráno jsem ujel trasu 20min a auto nezačalo topit vůbec, a ani LPG se nepřepnulo, a to jsem měl již zahřátý motor (i podle palubky teplota chladící směsi 90 stupňů).

Kde mám hledat problém, termostat asi ne? Problém bude asi v topení - jak dál?

Díky za rady.
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od Quido »

Jak dlouho tam LPG máš? Už jsi s tímhle zapojením jezdil v zimě? Jinak bych to viděl na nevhodné zapojení vody ohřevu reduktoru vs. původní vodní okruh vozidla..

Koukám, že jsi z Brna, tak na to kdyžtak můžeme kouknout. Provozuji LPG a bez problémů.
code
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od code »

Auto mám od léta, čili na LPG jsem v zimě nejezdil, psal jsem ti SZ.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#4 Příspěvek od Birkoff »

Řeším teďka to stejný, i na stejným autě. Až na něco přijdete, napište to sem. U mně to vypadá na zavzdušněný topení, či co.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brátn Moderátor »

problém může být i v tom, že je to zapojené jen na jeden (levý nebo pravý) okruh, mohlo to být celou dobu OK a ve chvíli kdy odešly ventily topení, tak se jeden okruh nesepíná a tím ani neohřívá LPG,

LPG by mělo být zapojené na první vývod z motoru bez ohledu na ventily topení

zavzdušnění topení se mi moc nezdá, je to vymyšlené tak, aby expanzka byla vždy nejvýš a zabránilo se zavzdušňování, to se spíš zavzdušní špatně umístěný reduktor (problém u 3er, kde je reduktor většinou na místě kde má 5er kabinové filtry)
E36 325i Convertible | E39 528i LPG CUMEL Gumbalkan | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#6 Příspěvek od Birkoff »

Jenže mě to do minulýho týdne topilo a přepínalo normálně. Pak auto týden stálo a najednou topení nic. To už tu jednou bylo, po pořádným odvzdušnění začalo topit normálně.

Jinak LPG mám připojené odbočkou na výstup za hlavama a druhou hadici si nepamatuju, kam. Když jsem si pustil REST, tak hadice nic moc teplý. Promačkal jsem "kolínko" na té co nevede k ventilům (měkká) a najednou se všechny tři ohřály a auto topilo, tak proto to šacuju na vzduch v soustavě. Ventily otevírají a čerpadýlko čerpadluje.
code
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od code »

Tak jsem došel k autu, a pod autem louže. Olej to nebyl asi chladící kapalina, hádám že mně praskl chladič? Že by moc vodová směs?

Přidávám foto aby bylo vědět kde a jak mám zapojený reduktor.

Jen mně tak napadlo že skoro přesně před měsícem jsem byl na serivsu LGP v ceně 5tis. Kč, tak doufám, že tam něco nepokazili, přístup ale celkem profesionální, tak nevím, příkladám i fakturu co tam všechno dělali (co si pamatuju tak hlavně repas reduktoru).

LPG je montované v AGC Strakonice (čili celkem kvalita ne?), samotné LPG je LANDIRENZO OMEGAS multipoint sequential.

Večer na to mrknem s Quidem a uvidím co dál.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
code
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od code »

Duplicita
Odpovědět