Včera večer jsem pozoroval že auto začalo méně topit(u řidiče šel teplý vzduch u spolujezdce ne), dneska ráno jsem ujel trasu 20min a auto nezačalo topit vůbec, a ani LPG se nepřepnulo, a to jsem měl již zahřátý motor (i podle palubky teplota chladící směsi 90 stupňů).
Kde mám hledat problém, termostat asi ne? Problém bude asi v topení - jak dál?
Díky za rady.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 535i netopí, nepřepíná na LPG (M62B35)
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
problém může být i v tom, že je to zapojené jen na jeden (levý nebo pravý) okruh, mohlo to být celou dobu OK a ve chvíli kdy odešly ventily topení, tak se jeden okruh nesepíná a tím ani neohřívá LPG,
LPG by mělo být zapojené na první vývod z motoru bez ohledu na ventily topení
zavzdušnění topení se mi moc nezdá, je to vymyšlené tak, aby expanzka byla vždy nejvýš a zabránilo se zavzdušňování, to se spíš zavzdušní špatně umístěný reduktor (problém u 3er, kde je reduktor většinou na místě kde má 5er kabinové filtry)
LPG by mělo být zapojené na první vývod z motoru bez ohledu na ventily topení
zavzdušnění topení se mi moc nezdá, je to vymyšlené tak, aby expanzka byla vždy nejvýš a zabránilo se zavzdušňování, to se spíš zavzdušní špatně umístěný reduktor (problém u 3er, kde je reduktor většinou na místě kde má 5er kabinové filtry)
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jenže mě to do minulýho týdne topilo a přepínalo normálně. Pak auto týden stálo a najednou topení nic. To už tu jednou bylo, po pořádným odvzdušnění začalo topit normálně.
Jinak LPG mám připojené odbočkou na výstup za hlavama a druhou hadici si nepamatuju, kam. Když jsem si pustil REST, tak hadice nic moc teplý. Promačkal jsem "kolínko" na té co nevede k ventilům (měkká) a najednou se všechny tři ohřály a auto topilo, tak proto to šacuju na vzduch v soustavě. Ventily otevírají a čerpadýlko čerpadluje.
Jinak LPG mám připojené odbočkou na výstup za hlavama a druhou hadici si nepamatuju, kam. Když jsem si pustil REST, tak hadice nic moc teplý. Promačkal jsem "kolínko" na té co nevede k ventilům (měkká) a najednou se všechny tři ohřály a auto topilo, tak proto to šacuju na vzduch v soustavě. Ventily otevírají a čerpadýlko čerpadluje.
-
code
- Registrovaný
- Příspěvky: 259
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem došel k autu, a pod autem louže. Olej to nebyl asi chladící kapalina, hádám že mně praskl chladič? Že by moc vodová směs?
Přidávám foto aby bylo vědět kde a jak mám zapojený reduktor.
Jen mně tak napadlo že skoro přesně před měsícem jsem byl na serivsu LGP v ceně 5tis. Kč, tak doufám, že tam něco nepokazili, přístup ale celkem profesionální, tak nevím, příkladám i fakturu co tam všechno dělali (co si pamatuju tak hlavně repas reduktoru).
LPG je montované v AGC Strakonice (čili celkem kvalita ne?), samotné LPG je LANDIRENZO OMEGAS multipoint sequential.
Večer na to mrknem s Quidem a uvidím co dál.







Přidávám foto aby bylo vědět kde a jak mám zapojený reduktor.
Jen mně tak napadlo že skoro přesně před měsícem jsem byl na serivsu LGP v ceně 5tis. Kč, tak doufám, že tam něco nepokazili, přístup ale celkem profesionální, tak nevím, příkladám i fakturu co tam všechno dělali (co si pamatuju tak hlavně repas reduktoru).
LPG je montované v AGC Strakonice (čili celkem kvalita ne?), samotné LPG je LANDIRENZO OMEGAS multipoint sequential.
Večer na to mrknem s Quidem a uvidím co dál.








