BMW E61 nová baterie
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
Mechosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: úte 24.09.2013 00:00
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
-
Mechosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: úte 24.09.2013 00:00
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
samozřejmě, ista to umí vše vypsat.Vlasta píše:Jde nějak zjistit, jaká baterka je v autě zaregistrovaná a jak dlouho?
tadle nová škola je uplně někde jinde, E60 je sice krám poruchovej, ale todle je vyřešený velice dobře, altík je prostě schopen dle IBS valit do baterky uplně jiny proudy jak u E39, takže se pak auto stíhá nabíjet i když člověk jezdí jen par km do prace a pouští si před cestou webasto.
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
Jak píše Jarax, v podstatě všechny origo diagnostické systémy (DIS, ISTA, INPA .. ) umí zjistit jaký typ baterie je nakodovaný a když byla zapsaná výměna, tak v kolika km. Většina servisů (spíše neautorizovaných a bez diagnostického zázemí) na to kaká, protože vymění baterku a všechno frčí, ale to, že tam baterka třeba místo pěti let, vydrží jenom dva už nikdo neřeší.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
kornout
- Registrovaný
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte 12.03.2013 01:00
Hele a není to všechno s tím řízením baterie trošku jinak, ona baterie si veme proudu kolik potřebuje, napětí je daný stabilizátorem a co víc chceš u olověný baterie regulovat netuším.
Já si spíš myslím, že je to celé právě kvůli energetické náročnosti celého vozu a prioritě určitých systémů vůči výkonu alternátoru. Tj. že je to o tom co kdy a za jakých podmínek se odpojí a co zůstane, při určitém zatížení alternátoru a poklesu napětí. Tohle podle mě ta řj hlídá.
Laicky řečeno, když skočíš do studenýho auta, rosvítí se světla, běží motor, rádio huláká, zapneš výhřev sedaček a vyhřívání zadního okna, topení naplno, tak už altík pojede nadoraz a v případě většího poklesu napětí na baterii už nebude stíhat. Pak řj baterie začne řešit co a jak omezit.
Jinak tohle už v podstatě měly auta v roce 1994, hlídání zatížení altíku, jen to ale omezovalo přídavný ohřev vody (VW TDI), u nových aut už je toho moc, tak to řeší takto.
Já si spíš myslím, že je to celé právě kvůli energetické náročnosti celého vozu a prioritě určitých systémů vůči výkonu alternátoru. Tj. že je to o tom co kdy a za jakých podmínek se odpojí a co zůstane, při určitém zatížení alternátoru a poklesu napětí. Tohle podle mě ta řj hlídá.
Laicky řečeno, když skočíš do studenýho auta, rosvítí se světla, běží motor, rádio huláká, zapneš výhřev sedaček a vyhřívání zadního okna, topení naplno, tak už altík pojede nadoraz a v případě většího poklesu napětí na baterii už nebude stíhat. Pak řj baterie začne řešit co a jak omezit.
Jinak tohle už v podstatě měly auta v roce 1994, hlídání zatížení altíku, jen to ale omezovalo přídavný ohřev vody (VW TDI), u nových aut už je toho moc, tak to řeší takto.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
ne, měří se teplota a aktualni kapacita baterie na zakladě toho se otvira tyristor na baterce v IBS, tím se reguluje proud do baterky, pokud je baterka moc horka, tak to tam valí málo, pokud je studena tak to pere naplno. u E65 jsem se setkal klidně i s nabijecím proudem 150A.altík v tu chvili jel na 180A
