Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 540i motor + převodovka
Jestli se můžu zeptat, jaký to ma smysl? Pochopil bych to u auta, do kterého se daný motor nedával - třeba taková E36 V8, beru, že to může být pro někoho splnění snu. Ale u E39? Jmenuje se to 540i a cenově to vyjde asi tak 5x levněji, neź pochybná zástavba V8, která stejně nebude legální. To už možná prodat 528i a za cenu přestavby koupit rovnou M5.
Když máš to auto vyvařené, po celolaku, v mpaketu originálním (vnitřek i venek) a ještě full palba tzn dvojté okna, navi 16:9, m5 volant, m5 řadička, sedačky v el, digi klima, dsc, roletky, pdc, šíbr atd atd atd, tak se toho pak blbě zbavuje...
Těch 540i tu moc není a když už tady nějaká je, tak stoji za uplny hovno... sračka, kentus, hnuj...
jedině do německa, ale tam je zas 95% 540i v automatu a to není ono...
M5 už je moc drahá
Těch 540i tu moc není a když už tady nějaká je, tak stoji za uplny hovno... sračka, kentus, hnuj...
jedině do německa, ale tam je zas 95% 540i v automatu a to není ono...
M5 už je moc drahá
Jak uz tu nekdo psal, budes potrebovat urcite, motor, prevodovku, diferak nevim, ale myslim ze jo, nejspis kardan. Predni ramena, brzdy jsou taky vetsi, rizeni je snekove, takze i rizeni, takze si myslim ze to proste nema smysl...Jeste toho casu...Koukni na internet, je ted vsude spousta 535 a 540i na prodej i v manualu... A za dobre penize... Nebo pak tady na klubu TTho M5 za super cenu...
S dovolením se přidám k tématu..
A co takhle 6kvalt místo 5kvaltu do 535i? Na dálnicích mně to fakt chybí. Když jedu slušně okresky a držím se do 100km/h, tak spotřeba 8,5. Na dálnici do necelých 120 taky dobrý, ale pak přijde na řadu vanos a jsem prostě na 13,5 a s nabývající rychlostí roste. 6-tý stupeň by mně vyřesíl ekonomiku jízdy při rychlostech 140-150.
Za kolik se taková převodovka dá cca sehnat?

A co takhle 6kvalt místo 5kvaltu do 535i? Na dálnicích mně to fakt chybí. Když jedu slušně okresky a držím se do 100km/h, tak spotřeba 8,5. Na dálnici do necelých 120 taky dobrý, ale pak přijde na řadu vanos a jsem prostě na 13,5 a s nabývající rychlostí roste. 6-tý stupeň by mně vyřesíl ekonomiku jízdy při rychlostech 140-150.
Za kolik se taková převodovka dá cca sehnat?
než drahej šestikvalt, ktery pokud vim, když se posere nejde opravit, neni lepší dif s jinym poměrem? ta V8 má dost síly, při rozjezdech to až tak nepoznáš a otáčky na pětku ti pujdou dolu, no ne?
co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.
co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?
co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.
co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?
než drahej šestikvalt, ktery pokud vim, když se posere nejde opravit, neni lepší dif s jinym poměrem? ta V8 má dost síly, při rozjezdech to až tak nepoznáš a otáčky na pětku ti pujdou dolu, no ne?
co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.
co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?
co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.
co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Kontaktovat uživatele:
poface ma stejny predni kotouce u vsech motorizaci..pokud to nerikam blbe...a predface ma velky brzdy jen V8 (nebudu brat vpotaz Mko)... takze na to, ze bude predek tezky, tak to ty brzdy bude chtit urcite co se tyka prestavby =)
jinak 540i bude mit asi tezsi predek nez 530d..takze by to na brzdeni mohlo mit vliv..
ale jak tu nekdo psal...tak pokud prestavba do jiny boudy s vybavou..tak nejlip koupit 540ku treba bouranou na zadek a vzit zepredu vsechno
jinak 540i bude mit asi tezsi predek nez 530d..takze by to na brzdeni mohlo mit vliv..
ale jak tu nekdo psal...tak pokud prestavba do jiny boudy s vybavou..tak nejlip koupit 540ku treba bouranou na zadek a vzit zepredu vsechno
RomanM3 píše:než drahej šestikvalt, ktery pokud vim, když se posere nejde opravit, neni lepší dif s jinym poměrem? ta V8 má dost síly, při rozjezdech to až tak nepoznáš a otáčky na pětku ti pujdou dolu, no ne?
co se týče zástavdy V8 místo R6 - myslím si, že pokud nevyměníš celou nápravnici tak to tam nedostaneš. zajdi si někde do bazaru se na 540i podívat jak je to zespod udělaný. s tím souvisí i to řízení, ramena atd. brzdy silnější se ti taky budou hodit, když koní a váhy přibyde. jen pro zajimavost brzdové kotouče na 540i tour jsou větší než na M3 3.0....obě auta jsem měl, tak vím.
co takhle koupit 540 v manuálu a všecku tu výbavu co máš tam přeházet? nebude to lepší, jednodušší legálnější a levnější?
Nevím proč, ale to s tím difem mně nějak nenapadlo.. A to jsem si něma na 4x4 vyhrál. Jaké jsou nějaké dostupné ověřené možnosti někdo netuší. Ano 535i má dost síly a klidně můžu řadit později. Na dragrace nejzdím

A ještě k jednomu z předchozích příspěvků viz, že je V8 o pár kilo těžší na motoru než I6:
Může mně někdo rozumně vysvětlit, proč má 530i předepsané foukání pneu vpředu navíc než vzadu, V8 vpředu míň než vzadu a když se stavil kámoš s 323i tak vpředu víc než vzadu? To mně prostě nejde do hlavy

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned 11.11.2007 01:00
- Bydliště: Žamberk x Brno
- Kontaktovat uživatele:
nemůže za to třeba to, že R6 má hliníkovou nápravnici a jinak poskládané ramena pod autem...a V8 má železnou nápravnici a též jiné uspořádání uchycení ramen... že to třeba může být dle mě spojené s tím, jak se chová geometrie podvozku za jízdy a dle toho i pak následné foukání =) toť muj laický názor