Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zasekávající se otáčkoměr

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3961

#1 Příspěvek od Martin85 »

Ahoj,

koupil jsem si 535i e39 a zasekává se mi otáčkoměr. Ne že by se úplně zasekl ale kolem 4 tisíc nejde plynule. Má ta tři polohy, před 4000, 4000 a kousek po. Taky se zasekává na volnoběhu.

Můžete mi někdo poradit jestli to je jenom nějaké čidlo nebo vadný budík.

Díky

Martin
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#2 Příspěvek od Birkoff »

Zapni si servisní menu budíků a vyzkoušej test světýlek/ruček - zjistíš plynulost pohybu a pak ještě můžeš pustit digitální otáčky motoru - ověříš čidla.
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i
Klubové ID: 900

#3 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Zdravím měl jsem podobný problém s ukazatelem paliva - náhodně se sekal a někdy nedojel na nulovou pozici. Bylo to tím že ručička chytala o sklíčko budíků - vyřešeno demontáži sklíčka a zatlačení ručičky o kousek blíž k ciferníku - od té doby pul roku klid.
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3961

#4 Příspěvek od Martin85 »

Dík za rady. Jak otestovat budíky už jsem zjistil ale ještě jsem nenašel, jak pustím digitální otáčky? To je nějaká funkce palubniho počitače nebo kde to mám hledat?
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#5 Příspěvek od Birkoff »

Odemkneš to servisní menu a je to test někde kolem 06 +- 2.
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3961

#6 Příspěvek od Martin85 »

Tak je to vyřešené. Udělal jsem test a budík se zasekává. V servise mi to potvrdili, takže mě čeká výměna budíků.

Teď bojuju s další věcí. Nejde mi vynulovat palubní počitač(BC). V návodu je napsáno, že mám dlouze podržet tlačítko na přepínání. Když tohle udělám, tak se na displeji objeví PROG a počítač se nevynuluje.

Poradíte někdo?
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice
Klubové ID: 3041

#7 Příspěvek od e155 »

No, výměna bude hodné mastná. Zkus se obrátit na člena airborne - s budíky dokáže zázraky.
Martin85
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 19.06.2013 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3961

#8 Příspěvek od Martin85 »

OK. Zkusím ho. Dík za rady
Lion-
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 03.03.2011 01:00
Bydliště: Šenov u Ostravy
Klubové ID: 3455

#9 Příspěvek od Lion- »

ahojte, zjistil jsem, ze mi otackomer ukazuje o cca 400-500 mene
test palubovky vypada tak, ze rucicka rychlosti vystreli, u otackomeru leze pomaleji nahoru, nedojde do konce, nekdy doleze do 4tis., nekdy do 5, i do 6. Zkousel jsem za jizdy do omezovace a ten mi sepnul v momente, kdy jsem ani nebyl v cerevenem poli.

kdyz jsem spustil test otacek, tak pri 1000 na displeji jsem mel cca 800, pri 2000 na disp. 1700, atd.
VIN v budikach mi ukazuje tech mych x cisel,tak by snad mely byt ty prave.
Otazka: da se to lehce opravit?
Odpovědět