Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Náhodná kouřivost

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Blackbatman
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 02.05.2013 00:00

#1 Příspěvek od Blackbatman »

Zdarec,

Mám poslední dobou problém s kouřivostí.
Jde o hustý bílý dým při jakýchkoliv otáčkách motoru i při vyřazení.
Tento problém se objevil poprvé před cca 90km a ted se opakoval znovu a trval nějakých 5km,poté jakoby to někdo vypnul a zase nic.
Když jsem měl tento problém poprvé všechno běželo tak jak má.
Ted jsem cca ve 2tis otáčkách slyšel asi 5 rychlých stejně hlasitých prasknutí po sobě(jako když natahujete budík).Výkon ani spotřeba se nijak nezměnila.Filtr pevných částic se měnil nedávno.Ted to zase běží bez kouře tak jak má.Nevíte někdo prosím čím to může být?
Uživatelský avatar
Honzek525
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 11.10.2011 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3389

#2 Příspěvek od Honzek525 »

Neubývá Ti chladící kapalina?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

a nečistil se ti pouze filtr pevných částic :?: to se projevuje tak jak popisuješ.
Blackbatman
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 02.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od Blackbatman »

beny-maser píše:a nečistil se ti pouze filtr pevných částic :?: to se projevuje tak jak popisuješ.
Nedávno jsem nalil do nádrže aditivum na čištění vstřiků.S novým DPF už jsem najel cca 10tis km ale nikdy to takhle nekouřilo.Jak poznám že se zapla regenerace DPF?
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#5 Příspěvek od HonzaX »

Regeneraci poznáš tak že auto bude mít trošku horší odezvu na plyn pedál, může trochu hulit, ale ne bíle spiš černě. Protože při regeneraci zvedne dávku paliva aby se pořádně ohřál výfuk s DPF. A další příznak je že podle okolností může sepnout ventilátor na chladiči. Jestli ti nemizí chl, kapalina, může se jednat o protýkání vstřikovače. To ale poznáš podle smradu z výfuku. Jinak aditiva se pro motory s DPF moc nedoporučují.
Blackbatman
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 02.05.2013 00:00

#6 Příspěvek od Blackbatman »

HonzaX píše:Regeneraci poznáš tak že auto bude mít trošku horší odezvu na plyn pedál, může trochu hulit, ale ne bíle spiš černě. Protože při regeneraci zvedne dávku paliva aby se pořádně ohřál výfuk s DPF. A další příznak je že podle okolností může sepnout ventilátor na chladiči. Jestli ti nemizí chl, kapalina, může se jednat o protýkání vstřikovače. To ale poznáš podle smradu z výfuku. Jinak aditiva se pro motory s DPF moc nedoporučují.
Tak dneska jsem kontroloval chl.kapalinu a neubývá,začne to kouřit pokaždé co se zahřeje motor cca10 Km pak to kouři asi 10min,bily kouř a smrdí jakoby po voskovkach...objevil jsem ale další věc,kdyz vypnu motor,tak začne neco jakoby houkat v motoru(slabý přerusovany zvuk podobný poplachove sirene) vychází to někde z pravé strany motoru...a přestane to po cca 10ti minutach...ted sedim v aute asi pul hodiny,po 10ti minutách to přestalo a po dalších 15minutach se zacla nacitat cd,nebo DVD mechanika (roztocilo se nekteré z CD) to vse v zamcenem aute s vytahnutym klicem.Nevite někdo co muže způsobovat toto "strašení"?
Blackbatman
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 02.05.2013 00:00

#7 Příspěvek od Blackbatman »

beny-maser píše:a nečistil se ti pouze filtr pevných částic :?: to se projevuje tak jak popisuješ.
Je mozné,ze nějak odešlo čidlo na filtru palivových částic a regenerace se spina při kazde jízdě?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

možný je všechno, ale pokud si nejsi jistý co to přesně dělá, doporučuji kontrolu u někoho ve tvém okolí a rozumí tomu,protože pokud by ti tekl vstřik nebude trvat moc dlouho než to udělá na motoru paseku.
Od klávesnice se to špatně diagnostikuje, když to auto nemáš před sebou.
Ten smrad může klidně dělat to aditivum co jsi tam nalil.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#9 Příspěvek od kadli »

Měl jsem ten samý problém, kouřilo to úplně náhodně a vždy jen chvilku. Tak jsem vyndal vstřiky a dal je na test: 5x v prdeli a jeden byl na hraně. Takže repase všech vstřiků + jeden nový, protozě měl prasklé tělo. Naštěstí žádný neukapával, ale dávky paliva byli strašně rozházené. Příští týden bude hotovo, tak uvidíme, jaké se budou konat změny.
Odpovědět