Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Náhodná kouřivost
-
Blackbatman
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv 02.05.2013 00:00
Zdarec,
Mám poslední dobou problém s kouřivostí.
Jde o hustý bílý dým při jakýchkoliv otáčkách motoru i při vyřazení.
Tento problém se objevil poprvé před cca 90km a ted se opakoval znovu a trval nějakých 5km,poté jakoby to někdo vypnul a zase nic.
Když jsem měl tento problém poprvé všechno běželo tak jak má.
Ted jsem cca ve 2tis otáčkách slyšel asi 5 rychlých stejně hlasitých prasknutí po sobě(jako když natahujete budík).Výkon ani spotřeba se nijak nezměnila.Filtr pevných částic se měnil nedávno.Ted to zase běží bez kouře tak jak má.Nevíte někdo prosím čím to může být?
Mám poslední dobou problém s kouřivostí.
Jde o hustý bílý dým při jakýchkoliv otáčkách motoru i při vyřazení.
Tento problém se objevil poprvé před cca 90km a ted se opakoval znovu a trval nějakých 5km,poté jakoby to někdo vypnul a zase nic.
Když jsem měl tento problém poprvé všechno běželo tak jak má.
Ted jsem cca ve 2tis otáčkách slyšel asi 5 rychlých stejně hlasitých prasknutí po sobě(jako když natahujete budík).Výkon ani spotřeba se nijak nezměnila.Filtr pevných částic se měnil nedávno.Ted to zase běží bez kouře tak jak má.Nevíte někdo prosím čím to může být?
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Blackbatman
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv 02.05.2013 00:00
Regeneraci poznáš tak že auto bude mít trošku horší odezvu na plyn pedál, může trochu hulit, ale ne bíle spiš černě. Protože při regeneraci zvedne dávku paliva aby se pořádně ohřál výfuk s DPF. A další příznak je že podle okolností může sepnout ventilátor na chladiči. Jestli ti nemizí chl, kapalina, může se jednat o protýkání vstřikovače. To ale poznáš podle smradu z výfuku. Jinak aditiva se pro motory s DPF moc nedoporučují.
-
Blackbatman
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv 02.05.2013 00:00
Tak dneska jsem kontroloval chl.kapalinu a neubývá,začne to kouřit pokaždé co se zahřeje motor cca10 Km pak to kouři asi 10min,bily kouř a smrdí jakoby po voskovkach...objevil jsem ale další věc,kdyz vypnu motor,tak začne neco jakoby houkat v motoru(slabý přerusovany zvuk podobný poplachove sirene) vychází to někde z pravé strany motoru...a přestane to po cca 10ti minutach...ted sedim v aute asi pul hodiny,po 10ti minutách to přestalo a po dalších 15minutach se zacla nacitat cd,nebo DVD mechanika (roztocilo se nekteré z CD) to vse v zamcenem aute s vytahnutym klicem.Nevite někdo co muže způsobovat toto "strašení"?HonzaX píše:Regeneraci poznáš tak že auto bude mít trošku horší odezvu na plyn pedál, může trochu hulit, ale ne bíle spiš černě. Protože při regeneraci zvedne dávku paliva aby se pořádně ohřál výfuk s DPF. A další příznak je že podle okolností může sepnout ventilátor na chladiči. Jestli ti nemizí chl, kapalina, může se jednat o protýkání vstřikovače. To ale poznáš podle smradu z výfuku. Jinak aditiva se pro motory s DPF moc nedoporučují.
-
Blackbatman
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv 02.05.2013 00:00
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
možný je všechno, ale pokud si nejsi jistý co to přesně dělá, doporučuji kontrolu u někoho ve tvém okolí a rozumí tomu,protože pokud by ti tekl vstřik nebude trvat moc dlouho než to udělá na motoru paseku.
Od klávesnice se to špatně diagnostikuje, když to auto nemáš před sebou.
Ten smrad může klidně dělat to aditivum co jsi tam nalil.
Od klávesnice se to špatně diagnostikuje, když to auto nemáš před sebou.
Ten smrad může klidně dělat to aditivum co jsi tam nalil.
Měl jsem ten samý problém, kouřilo to úplně náhodně a vždy jen chvilku. Tak jsem vyndal vstřiky a dal je na test: 5x v prdeli a jeden byl na hraně. Takže repase všech vstřiků + jeden nový, protozě měl prasklé tělo. Naštěstí žádný neukapával, ale dávky paliva byli strašně rozházené. Příští týden bude hotovo, tak uvidíme, jaké se budou konat změny.
