vypadá to moc pěkně ale jsi v čr ...projed se po D1 a pak poreferuj
Jinak 300koní v 3litru je slušný a asi minimum na takové kola ...
ty bych dával ideálně na M5 v německu tady jen v kraji s pěknejma silnicema ...on se ten podvozek rychleji loučí s takovejma kolama
ukáž nějaká video ... jak to jede s těmito koly vypadá to moc pěkně
To je manuál, nebo automat? Ten krouťák je masakr, že ho to vůbec udrží, mě spojka neudrží teď ani 640Nm.
Ještě k tomu grafu, proš je tam ten zub v těch otáčkách nejvyžšího výkonu, neklouzlo to náhodou při měření?
Je to automat. Bavil jsem se s nimi a pry by se stim mel poprat bez problemu. Pokud tam je prebytek vykonu na nej, tak si ho sam omezi, aspon tak jsem to pochopil.
Ten skok na krivce nevim, nejak jsem to blize nezkoumal...
PetanE60tka píše:Je to automat. Bavil jsem se s nimi a pry by se stim mel poprat bez problemu. Pokud tam je prebytek vykonu na nej, tak si ho sam omezi, aspon tak jsem to pochopil.
Ten skok na krivce nevim, nejak jsem to blize nezkoumal...
tak o výkon ani tak nejde, spíš o ten krouťák, ten je brutální. u automatu je výhoda, že to má měnič, tudíž žádný rázy a pokud by to na něj bylo moc, tak by se nezamknul a to by jsi poznal. Ten zub je divnej, podle mě by tam mělo být tak 310PS, když tu křivku protáhneš, nebýt toho zubu. Tam se muselo něco odehrát, kdyby to bylo v nižších ot, tak by to mohlo být regulací, razantní zásah, ale takhle vy vysokejch je to divný, nebo taky teplota plynů, jestli to řj neomezila dávkou nafty.
ET nevim, ale jsou to original 20" BMW ze sedmicky. Vpredu 255/30 a vzadu 285/25 .
Kdyz jsem to tam loni daval, tak mi tu nekteri psali, ze tam musej jit podlozky, tak jsem je koupil a pa zahodil, skrtalo to.
Ted tam jsou jen kola a neskrta nic, kola hezky zaroven s lemama.
Kola jsou i hodne tvrdy, takze i diry to prezije, pochopitelne vse ma sve meze, ale po lonskych 40 000 km na ceskych cestach kola se jen prezula a vyvazila, nikde nehazela atd
PetanE60tka píše:ET nevim, ale jsou to original 20" BMW ze sedmicky. Vpredu 255/30 a vzadu 285/25 .
Kdyz jsem to tam loni daval, tak mi tu nekteri psali, ze tam musej jit podlozky, tak jsem je koupil a pa zahodil, skrtalo to.
Ted tam jsou jen kola a neskrta nic, kola hezky zaroven s lemama.
Kola jsou i hodne tvrdy, takze i diry to prezije, pochopitelne vse ma sve meze, ale po lonskych 40 000 km na ceskych cestach kola se jen prezula a vyvazila, nikde nehazela atd
Já mám na E61 M5kové 19 V zadu 275 na asi 45 a musel jsem dát podložky jelikož mi kola díky vnitřnímu nadkolí nešla ani nasadit. Tak že mi je divný že by jsi měl 285 bez podložek. A popravdě jedna sezona a je poznat že kosti podvozku dostali naprdel. Na 20 jsi za dvě sezony tutově mrtvej.Tak že těch 40 tisíc jsi najezdil maximálně na dálnici a ne na hrbolatých okrskách.
Hele nevim, litam hodne prahu a okoli, menil jsem ted na jare tlumice, podvozek tichej, nic nemlati, auto najeto 200 000, ve 120 000 jsem si ho dotahl z rajchu
PetanE60tka píše:Hele nevim, litam hodne prahu a okoli, menil jsem ted na jare tlumice, podvozek tichej, nic nemlati, auto najeto 200 000, ve 120 000 jsem si ho dotahl z rajchu
Hm to jezdíš jako taxikář Praha a okolí 40 tisíc za rok? Já mluvím jen ze své zkušenosti před nasazením M5kových 19 jsem nechával měnit origo kosti a už v servisu BMW mi říkali žě po 30 tisíc tam budu znovu s těmito kolama a měli defakto pravdu. Kamarád šel z devatenáctek na osmnáctky ze stejného důvodu. Já ale i přes to zůstávám u těch mých devatenáctek protože ty kola dělají 50% vzhledu auta