Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Udělal jsem si radost se svoji 530D :)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od PetanE60tka »

Hodí se ty dvacítky k tomu nebo je to už zhovadilos? :)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#2 Příspěvek od Filozof »

vypadá to moc pěkně ale jsi v čr ...projed se po D1 a pak poreferuj :-)

Jinak 300koní v 3litru je slušný a asi minimum na takové kola ...
ty bych dával ideálně na M5 v německu tady jen v kraji s pěknejma silnicema ...on se ten podvozek rychleji loučí s takovejma kolama :)

ukáž nějaká video ... jak to jede s těmito koly vypadá to moc pěkně 8)
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od xyron »

Vypadá to super... na bláboly ostatních že to bude tvrdý atd se vykašli.. jestli ten komfort bude pro tebe samotného schůdnej, tak do toho jdi...
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od ViktorDDD »

všetko séria len čip? fakt pekné
mago78
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 23.10.2012 00:00
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#5 Příspěvek od mago78 »

Taky by me zajimalo jestli je vsechno ostatni serie a kde to cipovali?
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od PetanE60tka »

Je venku filtr castic a vyrazenej egr ventil, pak jen chip, ladeno v dieselpoweru na brzde.

kolech mam najezdino loni uz asi.40 000 km, clovek musi hlidat vetsi diry, ale jinak je to v pohode, spis mne zajimal nazor, jestli to uz neni moc :-)
Majkl328
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: sob 08.08.2009 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Majkl328 »

Docela paráda mít u konce otáček pořád kolem 500Nm :palec:
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#8 Příspěvek od kornout »

To je manuál, nebo automat? Ten krouťák je masakr, že ho to vůbec udrží, mě spojka neudrží teď ani 640Nm.
Ještě k tomu grafu, proš je tam ten zub v těch otáčkách nejvyžšího výkonu, neklouzlo to náhodou při měření?
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od PetanE60tka »

Je to automat. Bavil jsem se s nimi a pry by se stim mel poprat bez problemu. Pokud tam je prebytek vykonu na nej, tak si ho sam omezi, aspon tak jsem to pochopil.

Ten skok na krivce nevim, nejak jsem to blize nezkoumal...
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#10 Příspěvek od kornout »

PetanE60tka píše:Je to automat. Bavil jsem se s nimi a pry by se stim mel poprat bez problemu. Pokud tam je prebytek vykonu na nej, tak si ho sam omezi, aspon tak jsem to pochopil.

Ten skok na krivce nevim, nejak jsem to blize nezkoumal...

tak o výkon ani tak nejde, spíš o ten krouťák, ten je brutální. u automatu je výhoda, že to má měnič, tudíž žádný rázy a pokud by to na něj bylo moc, tak by se nezamknul a to by jsi poznal. Ten zub je divnej, podle mě by tam mělo být tak 310PS, když tu křivku protáhneš, nebýt toho zubu. Tam se muselo něco odehrát, kdyby to bylo v nižších ot, tak by to mohlo být regulací, razantní zásah, ale takhle vy vysokejch je to divný, nebo taky teplota plynů, jestli to řj neomezila dávkou nafty.
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od PetanE60tka »

Zas tak tomu nerozumim, cili nemohu na to reagovat nejak odborneji :(
mago78
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 23.10.2012 00:00
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#12 Příspěvek od mago78 »

Jaky tam mas rozmery tech rafku (i ET) a pneu? Neskrta nikde nic ani pri plnem zatizeni? Taky by se mi neco takovyho libilo :)
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od PetanE60tka »

ET nevim, ale jsou to original 20" BMW ze sedmicky. Vpredu 255/30 a vzadu 285/25 .

Kdyz jsem to tam loni daval, tak mi tu nekteri psali, ze tam musej jit podlozky, tak jsem je koupil a pa zahodil, skrtalo to.

Ted tam jsou jen kola a neskrta nic, kola hezky zaroven s lemama.

Kola jsou i hodne tvrdy, takze i diry to prezije, pochopitelne vse ma sve meze, ale po lonskych 40 000 km na ceskych cestach kola se jen prezula a vyvazila, nikde nehazela atd
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#14 Příspěvek od sedyvlk6 »

PetanE60tka píše:ET nevim, ale jsou to original 20" BMW ze sedmicky. Vpredu 255/30 a vzadu 285/25 .

Kdyz jsem to tam loni daval, tak mi tu nekteri psali, ze tam musej jit podlozky, tak jsem je koupil a pa zahodil, skrtalo to.

Ted tam jsou jen kola a neskrta nic, kola hezky zaroven s lemama.

Kola jsou i hodne tvrdy, takze i diry to prezije, pochopitelne vse ma sve meze, ale po lonskych 40 000 km na ceskych cestach kola se jen prezula a vyvazila, nikde nehazela atd


Já mám na E61 M5kové 19 V zadu 275 na asi 45 a musel jsem dát podložky jelikož mi kola díky vnitřnímu nadkolí nešla ani nasadit. Tak že mi je divný že by jsi měl 285 bez podložek. A popravdě jedna sezona a je poznat že kosti podvozku dostali naprdel. Na 20 jsi za dvě sezony tutově mrtvej.Tak že těch 40 tisíc jsi najezdil maximálně na dálnici a ne na hrbolatých okrskách.
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od PetanE60tka »

Hele nevim, litam hodne prahu a okoli, menil jsem ted na jare tlumice, podvozek tichej, nic nemlati, auto najeto 200 000, ve 120 000 jsem si ho dotahl z rajchu
Uživatelský avatar
Sovaja
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 02.08.2012 00:00
Bydliště: Odolena Voda

#16 Příspěvek od Sovaja »

Slušný....fakt slušný. Závidím, nicméně já bych se bál, že to časem prostě tu enormní zátěž nevydrží....

Jak to bylo s cenou, pokud to není tajná info....

Držím palce, ať drží....
BMW E36/7 Z3 Hell Rot, 2.8l, 1997
Škoda Yeti 2.0TDI/125kW, 2015
Peugeot 307CC, 1.6l, 2007
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od PetanE60tka »

Tady jsem udelal rychly video, jak to jede na tech 20tkach

https://www.youtube.com/watch?v=n7gP1cz8v9o
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od PetanE60tka »

Byly v tom nejake bartery, cili nevim, co by to stalo ofigo...

TAk ja jezdim na pohodu, mam to jen, ze se obcas svezu nebo za to vezmu, ale moje dlouhodoba spotreba je 7,3
Matthes
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: čtv 12.02.2009 01:00
Bydliště: Havířov

#19 Příspěvek od Matthes »

Moc pěkné :twisted:
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#20 Příspěvek od sedyvlk6 »

PetanE60tka píše:Hele nevim, litam hodne prahu a okoli, menil jsem ted na jare tlumice, podvozek tichej, nic nemlati, auto najeto 200 000, ve 120 000 jsem si ho dotahl z rajchu


Hm to jezdíš jako taxikář Praha a okolí 40 tisíc za rok? Já mluvím jen ze své zkušenosti před nasazením M5kových 19 jsem nechával měnit origo kosti a už v servisu BMW mi říkali žě po 30 tisíc tam budu znovu s těmito kolama a měli defakto pravdu. Kamarád šel z devatenáctek na osmnáctky ze stejného důvodu. Já ale i přes to zůstávám u těch mých devatenáctek protože ty kola dělají 50% vzhledu auta :)
Odpovědět