Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Poznatky k odlučovači oleje 530i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#1 Příspěvek od E30STORM »

Zdravím , chtěl jsem se jen objektivně zeptat, jak se u Vás projevoval špatný odlučovač oleje .

Řeším takovou kravinu a to , že semtam při ranním startu , mi auto zahulí jako stará 120ctka .
Říkám, je to jen sem tam, někdy to neudělá měsíc , pak to dělá třeba 3x v týdnu a potom zase nic.
Už se mi to stalo i za jízdy , když jsem chtěl předjet dal jsem plyn na zem a zamnou dým jako z avie , ale jen jakoby oblak, pak už to nehulí, tak mě zajímá, zda tady někdo neřešil podobný problém.
Mohlo by to být tím odlučovačem a ale taky samozřejmě jinýma věcma jako jsou kroužky atd, ale to se mi nechce věřit, jelikož mám auto po 1.majiteli a mám plnou servisní knížku, mám najeto teď přesně 180t.

Kdyby se mi tady někdo vyjádřil, bylo by to fain, je to docela nepříjemné když máte auto za tolik peněz a ono hulí.
Jinak 530i ( 170kw)
Děkuji za rady a poznatky.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#2 Příspěvek od E30STORM »

Jinak ještě abych dodal, diagnostika vypisuje špatné čidlo sací vačky , ale tohle to nebude, tohle jsem řešil skoro na všech svých BMW a nikdy to nehulilo .
Jedná se o to, že jsem měl benzínové motory BMW které měly najeto i přes 250tis a v životě mi nezahulily .
Děkuji :-)
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#3 Příspěvek od E30STORM »

Díky kamarádi tady na foru .
Jde vidět, že když člověk potřebuje radu , jste k dispozici .
Na kraviny a chytré řeči odpovíte každému , tam se dokonce dokážete vyjadřovat i několik dní,ale když člověk fakt potřebuje poradit a slyšet názory lidí, kteří s tím mají zkušenosti , tak se nedovolá k pomoci .
Nestalo se mi to tady poprvé , ale i tak dííííky moc za rady , jste skvělý!

Problém vyřešen svépomocí , auto nehulí , čus!!!!!
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#4 Příspěvek od LukesE39 »

Hele, a co když třeba tenhle problém na svým autě ještě nikdoneřešil..?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak spatnej odlucovac/odvetrani kliky poznas tak, ze kdyz na bezicim motoru oddelas vicko oleje, nic se nezmeni... u ok stavu se zmeni podstatne volnobeh... jinak ti to predpokladam zere brutalne olej, hadam tak 2 litry/1000km?
spotreba oleje u M54 (a specialne B30) je dana tim, ze je vykon mimo jine docilen take snizenim treni v pistnich krouzkach a voditkach ventilu, takze pri vyssich otackach ten motor proste bude zrat i 0,5 litru/1000km at budes menit co chces...

osobne si myslim, ze to ma i souvislost s rizenym termostatem (ktery po x letech umre, stoupne teplota v hlave, gufera ventilu nasledne prestanou uplne tesnit), odchazejici visco spojkou (opet prehrivani motoru, pripeceni pistnich krouzku) a umistenim katalyzatoru tesne k bloku motoru (prehrivani oleje v sestupnych kanalech do vany)...

to vse ve vysledku vede k rychlejsimu starnuti oleje, jeho napekani v kanalech, zakarbonovani motoru-pistnich krouzku a starnuti gufer...

jako bonus jeste zacne tect tesneni domku olej filtru a vika ventilu...

zaver> vymenit tesneni olej domku a vika, preventivne novej termostat, visco a vodni pumpu, odvetrani kliky a pokud to i pak zere olej, jen ho dolejvat a neresit... protoze dolejt olej v. vymena gufer nebo pistnich krouzku = ekonomicka sebevrazda...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět